Üdvözlet.Balatoni Róbert vagyok Pécs mellett Gödrében élek.
Még friss hús vagyok az oldalon,de ez változik.
Régóta szemezgetek a trial autókkal,de nem mertem belevágni egy autó építésébe.
Mitsubishi fan vagyok ezért mindegy hogy trial-on-road-drift,a lényeg hogy Micimici legyen.
A szakmám asztalos ezért alapból kizártam a styrol használatát.Tavaly hozzám került egy CC01,erre került egy Pajero Dakar body.De mivel L200-ast még nem láttam és mert pick-up,ez lett a cél.
A terv a következő volt:::
A kaszni fa/hárs-fenyő és balsafa/,az átalakításhoz pedig alu anyag volt kéznél.
A méretezésnél a legfontosabb számomra a tengelyméret volt,ehhez is mentem mindvégig.
Kormányzás a lengőkarok előtt,teleszkópok a lengőkar mögött.
Új linkek menetes szárból és kék levegős tömlőből.
Az alváz kissé meglett csonkítva hogy elférjenek a Flat Ironok.
A felnik házilag ekecselve:1/10-es on-road felni,1-10-es Tamiya TL01 buggy felnijében.Dupla szivacstömés a súly miatt.Jelenleg chrom festékkel lefestve.
Kardánt kicseréltem Traxxas Jato féltengelyekre,mivel 2:1-ben lett.Hogy ez ne mozogjon és fixen álljon az első kardánnak készítettem styrolból egy tartót.
Kapott egy HPI lassító áttételt,27-es HPI motort,Robitronic Speedstar szabit és egy Hitec szervót.
A képek megtekinthetők itt:
http://rcpilot.hu/gall/auto/809/20130204220425/mitsubishi_l200.htmlPár kép az építésről.................
A további csinosítgatásokat folyamatosan dokumentálom.
A véleményetekre természetesen kíváncsi vagyok és az építő jellegű kritikákat szívesen megfogadom..
Üdv.BadRobee...