Szerző |
Üzenet |
Latya
|
Elküldve: pén. feb. 17, 2012 6:07 am |
|
|
a stompers-el jól néz ki valóban bár elég sötét a kép...
|
|
 |
|
 |
Csulik
|
Elküldve: pén. feb. 17, 2012 6:32 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 2:48 pm Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: székesfehérvár
|
Nekem a rock Stompers-al tetszik a legjobban!
_________________ Team Gerilla Drift
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: pén. feb. 17, 2012 9:31 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Készítek még majd pár képet. Bár majd ha terepre kerül, úgy is az ottani teljesítmény alapján válik ki a maradandó...
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: hétf. feb. 20, 2012 9:10 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Lecsaptam az első lökös csücskéből kicsit, hogy ne akadjon a gumiba. Így a Mud Trashers tűrhető módon "elfér" alatta, de azért hozzáér a szélesítéshez.
A Rock Stompers-hez vagy nagyon meg kell emelni a kasznit, vagy kell a nagyobb szélesítés...
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: hétf. márc. 05, 2012 12:01 am |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
A hétvégi tesztek kihozták, hogy nem megfelelő a súlypont. Így az elektronikát előre költöztettem a csörlő szervó kivételével. Ugyanakkor a csörlő vígan teszi a dolgát. Nem bivaly, de meghúzza annyira a kocsit, hogy tudjon ismét kapaszkodni a kerék, vagy ne billenjen hátra egy meredek emelkedőn a rövid tengelytáv miatt. A súlypont miatt a pótkerék versenyen nem marad fent. Viszont bekerült a csomagtartó részbe egy ládikó, mert kötelező vagy miaszösz. Ugyanakkor nagy szükségét érzem a nagyobb átmérőjű guminak, így már a bal első gyári sárvédő-szélesítés néhány órája le is került, és vár a sorára egy dingóé. Ha ügyesen rakom fel, talán néhány mm-t visszaadhatok a tengelytávnak. Persze ez hátul is meg lesz ejtve. Ezen kívül a gép jól mozog, elégedett vagyok vele első nekifutásra. Ha lesz elég időm, a műanyag tetőt mint súlyt leszerkesztem róla, kap egy minimál csővázat, és arra egy laza csapott ponyvát. A beltér nem az erősségem, azt ne várjatok tőlem. Üdv: Radzsbi
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: kedd márc. 06, 2012 12:35 am |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Nos íme képekben: Hétvégi teszt triálkodás társaságban: Aztán előkerült a sikító: Aztán végül ilyen lett: Ennyivel hátrébb kellett tenni a hátsó tengelyt: Miután ezt megejtettem a tengelytávom 258mm-re nőtt. Azaz a slide cső visszakerülhetett a küszöb alá. Furán mutat, de kell. Végül hátul 5mm-rel feljebb emeltem a kasznit. Összes kép: http://www.rcpilot.hu/gall/auto/389/201 ... t_scx.htmlÜdv:Radzsbi
|
|
 |
|
 |
batkaaa
|
Elküldve: kedd márc. 06, 2012 1:41 pm |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm Hozzászólások: 735 Tartózkodási hely: Zsámbék
|
így még jobb lett az autó! nagyon szép munka!  Attila
_________________  U4RC: Wraith RR10 1.9: Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ RR88 Jeep OB Onroad: TT01E
|
|
 |
|
 |
Csulik
|
Elküldve: kedd márc. 06, 2012 3:16 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 2:48 pm Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: székesfehérvár
|
elképesztően néz így ki!!!!!!!!! Alaposan elgondolkodtattál,lehet én is ilyenre csinálom...
Gergő
_________________ Team Gerilla Drift
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: kedd márc. 06, 2012 8:47 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Kössz srácok! Szeretem ha a felfüggesztés munkáját nem hátráltatja jelentősen semmi. Az csak hab a tortán, hogy baró' jól néz ki. Ma lesúlyoztam az 1:55-ös Stompers-eket, és a Flat Ironokat is. A tengelytáv még kapott pár menetnyit, mert buzerálta a szemem. Aztán egy kis action volt a kertben, ahol nagyon jól vizsgázott a cucc. És visszakapta a tegnap hirtelen felindulásból lenyisszantott lökhárítóvégeket. Üdv: Radzsbi
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: hétf. márc. 12, 2012 10:19 am |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Szombaton voltam kint tevegélni tesztelés céljából három járgánnyal, így nagyon radikálisan tapasztalhattam az egymás közti különbségeket.   Konklúziók: -Nehéz a bodega, de a módosításoknak köszönhetően nagyot javultak a dőlésszögek. -A súlypont lehetne picit előrébb, így az első híd mögöttről azóta felkerült az akksi az első híd fölé. Meglátom mit mutat így. Ha nem lesz elég, átkerülnek ebbe a nehéz NiMH cellák az elpakolhatóság miatt. És akkor még más változás is befigyelhet. -A hátsó hidat meg kell dönteni. A hétvégén sikerült szerezni scale csörlőt, ami javítás után jelentősen erősebb, mint vártam, de a home-made-nek sajnálom kitenni a szűrét. Radzsbi
|
|
 |
|
 |
|