... köszi h rászántál időt, és elolvastad a tesztjét. Örülök hogy mások szerint is jó kis taliga.
Elég sok videot megnéztem vásárlás előtt. Elég meggyőző tűnt elsőre a kevés RC trial autós tapasztalatom ellenére is. Az hogy akkor még az FTX/RGT/HSP klónokat nem ismertem, így erősen korlátozott a megtalálható videok számában ( vagy rosszul kerestem rá ) A tesztet olvastam. Valóban realista. Földön járó. Bár amíg nem látsz vmit élőben, addig csak text. Alapból az ár / érték arány volt a szempont ill h a külső megfogott. A kocsi vállalhatónak tűnt, és bár a basic kivitel kormányzása gyenge, az alap így is egész jó volt. Az autón még mindig sokat kéne faragni, de mivel élvezem a(z apró) munkákat rajta így örömmel teszem. Én játszósnak vettem, de annál már sokkal több lett belőle... Próbálok rá vigyázni, és fejleszteni.
Most pihen a gép, de remélem hogy 2018-ban is pályára vihetem. Gyűjtöm az infókat (pénzt) az újabb nekiállunk és faragunk körhöz ...
Kicsit igazságtalan a világ, mert egybe mérik a kollégák egy Axi -val, Vaterra -val, MST -vel ... de hát ez benne a kihívás is persze. (sose lesz olyan, én is tudom )
... de ez a kis járgány a maga szerény kis módján készen áll a kihívásra
Ha szabad átvennék egy mondatot LEO -tól HPI Venture tesztjéből:
"Kormányzás: ... Ezzel 30fok körül teljesít a gép, ami jelen teszt alkalmával teljesen elégnek bizonyult. Persze nem kellett kapuk között, versenyszerűen teljesíteni a szakaszt."
alapból kb a Barrage is hasonló eset CVD -vel -- és pici járgány lévén nem is könnyű javítani max 1-2 ötlet segít, de nagy csodák nincsenek, kicserélni meg nem fogom a hidakat stb ( kétségkívül ezen a téren is van még mit tanulnom )
Update - utón a futómű tuning apró kis csomagja, semmi drámai, de jó lesz ha bejön amit kiagyaltam (stabilabb lesz sokkal borulás ellen a kocsi várhatóan) - a kormányösszekötő tuninghoz és úton a cucc
Megjegyzés: lesegetem már pár hete az árakat, és döbbenetes emelkedést látok, és ez nagyon nem testzik ... a Barrage / ECX optional parts -ok 15-20% -val megugrottak felfelé ... Az FTX motyók meg a kurv* UK post miatt fajlagosan baromi gazdaságtalanok, van ahol a 250gr csomag 30usd posta , de van ahol 50-70$ ... VICC ... alin is elszálltak az árak, a HSP klón autóra való tető lámpasor 12usd -ról felment 26$ -ra ... stb --- nekem egy low budget projekt a cél de közben a világ kicsit máshogy alakul ---
Anno volt ebay-en egy petició, amely szerint a novemberben életbe lépő EU szabályozás miatt nehezebb lesz az eladás a nemzetközi piacon. Ezzel azt érték el, hogy a szigorított ellenőrzések végett a kezelési "költségek" is magasabbak lettek egy adott árura. Így várható is volt, hogy drágulni fog minden. És ez még csak a kezdet... nem akarlak elszomorítani, de ezután lehet az Ali meg az Ebay követni fogja az amazon sztenderdjét... kb a bolti árakat fogod megtalálni, ami az országodban fellelhető. max 10-5%-al olcsóbban, amit a postával ki is fizetsz (ha nem rendelsz a fél falunak is valamit) Remélem annyira nem fognak elszállni, ahogy ígérik, de amit te is észrevettél aggodalomra ad okot...
Üdv, és sok sikert.
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
kicsit megállt a topik, de a háttérben megy a munka (még ha csak apróságok is)
- zero ackermann szöges knuckle -val épített kormány-mechanika - közvetlen tolórudas kormányzás - tükrök , beltér lsd fotó köv postban
készült végre egy rövid kis tesztvideo is: (remélem tetszik)
*** 0:40 -nél a lökősbe beleér a kerék (most még) ... erről annyit hogy a kerék kisebb mint a gyári, a lökős pedig 1 osztással előbbre került még régebben ... korábban a gyári kormányzás néha bele tudott érni az alap helyen lévő lökősbe, most meg az az alap h kormánykitérést vissza kell venni , mert beleér az előre vitt lökősbe ... szóval azért csak fejlődik a kocsi ** kicsit rohanós lett a videjó , mert Lipi jó házigazda volt (és ez vhol a 8. féldecinél készült) * I love my Barrage
Rövid szöveges beszámoló az azóta történtekről. A kocsi átlépett az evo2 -es gyári ECX szintjére ill okosabb is már annál (sok mindenben) , mit jelent ez:
- a vázon kívülre kerültek a lengéscsillapítók , a hossza még módosulni fog 92 -esre - a kocsi kapott 20kg -s kormányservo -t - új trepni
A változtatásokat sikerült tesztelni, versenyhangulatban (18 résztvevő)
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.