 |
Szerző |
Üzenet |
laszieee
|
Elküldve: hétf. feb. 12, 2018 8:35 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
szia Leo, a proline féle eredeti - a gumi a leutazás kivételével folyamatosan szobahőmérsékleten volt. Nem tudom nem e a kocsiban szedte össze a párát ... másra nem tudok gondolni. Hónapok óta a polcon volt a gumi , nem volt autón sem. Az axial ripsaw Szilveszteri versenyen gyönyörűen működött, ez meg megdagadt úgy h nem vicc ... oldalról kézzel erővel is alig lehetett benyomni a gumit 1-2mm -t , nemhogy a futófelület deformálódott volna a versenypályán a terepen, a köveken az önsúly hatására. Értetlenül állok a dolog előtt. Akinek mutattam is csak hüledezett. Veszek bele új tömést, és a show megy tovább. Ez meg most így sikerült. 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. márc. 04, 2018 11:13 am |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Láttam pár FTX Outback 2 -t nemrég *** amekkora előre lépés - akkora oldalra lépés csak *** A futómű kevesebbet mozog mint a v1 -nél , hiszen a rugók vázon kivülre kerültek. Ez nem vészes gyárilag sem, és tudjuk hogy upgradelni könnyű egy másik telóval. Érdekes lenne ez a váz egy beülős gátlóval kombinálva. (nagyon is érdekes) Ami horror, az megint a kormányzás. Hiába lett CVD -s a járgány, olyan mintha kevesebbet fordulna mint a kutyacsontos v1 -es előd. Ez agyrém. Trükközni se sokat lehet vele, a knuckle és C-hub nem hagy sok mozgásteret. Az látszik, hogy javítani akartak rajta összességében, de elég rosszul álltak hozzá.  Ha a knuckle belső oldali csapágyat kicseréljük 4/8/3 helyet 4/8/2 vagy 4/8/2,5 -re nyerhetünk egy kicsit. Amit nyerünk, azt már a knuckle nem tudja "felhasználni", fel fog ütközni a hídon. A knuckle szárának levágása, átépítése innentől egyenes ági út (zero ackermann elvet illik követni ha már faragni kell). A CVD szoknyából is kell lefaragni (van benne tartalék). Így javítható, de csodát ne várjon senki. Minden más a kocsinál továbbra is rendben van. De a v2 -nél ilyen kormányzást kidobni mérnöki szégyen. Bárki aki olvassa ezt a "blog"-ot , az vegye figylembe h a kocsinak mindmáig a legfontosabb pontja a gyengéje. (= a fordulás) Sajnos a legutóbbi versenyre visszagondolva a Barrage -nél is találtam egy dolgot, amit a korábbi fejlesztésnél rosszul közelítettem meg. Egy alapvetően keskeny futómű extrém szélesítése teljesen "eltolta" a kerekeket az ideális kanyarodási poziból. Az autó orrtolós lett miatta. Minél szélesebb hex van alatta, annál rosszabb lesz. Ergo megint kezdhetek agyalni, bár itt már nincs sok mindenen ... más híd kell, ha ennyire széles (215mm) kocsit akarunk faragni belőle (nem erre találták ki na ...  ). Összességében érdekes kis projekt ez  Folyt. köv.
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: pén. márc. 16, 2018 7:12 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
RC Veszprém Trial sorozat 2018 / 2. verseny - 3.hely a super swamper 5 órányi száradás után ismét cserben hagyott -- de nem annyira mint legutóbb --- így rajt előtt felkerültek a Ripsaw -k, de hogy nehezebb legyen volt egy kerékrözgítő anya törés ... és némi majré, hogy most mi legyen ... megoldottam vhogy Az autó kifogástalan volt - a pálya szenzációs  az eső szakadt. Mi kell még? Off-road baby 30 bünti pont (2 csörlő - 1 lánc érintés ** utóbbi hiba benézős volt, mert azt néztem h ki miatt kell már újból, összesen már 4-edszer megállni, és közben nekikormányoztam a láncnak  de az uccsó nagy zerge ösvényen visszakaptam szrtm  ) 3 hely 33 -ból  Csatolmány:
29261953_1382555728517884_58077007338012672_o - Copy.jpg [ 155.68 KiB | Megtekintve 3562 alkalommal. ]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee vas. márc. 18, 2018 1:46 pm-kor.
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: szomb. márc. 17, 2018 8:34 am |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Ezuton is gratulalok, Laci! Peldaertekunek tartom,amit a kisauto toretlen fejlesztgetesevel elertel. Az eredmenyek onmagukert beszelnek. Az en szememben ez az IGAZI modellezes. Bravo! I.
_________________ TEAM MODELL ZONA
MST CMX "Green Turtle" FJ RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X SCX10 Hilux Carson MC-10
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. márc. 18, 2018 1:54 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Köszi Isti  Rc Veszprém - 2 verseny ( 3. hely ) ... 1-2 kép  ... az a bizonyos zerge ösvény fel a hegyre , esős , saras, kavicsos, kb 40-45 fok, töredezett szélű , szikfal csoda  EL SE HISZEM - CSÖRLŐ NÉLKÜL PIPA , az égiekkel karöltve, de egy baromi jó homokvassal rásegítve  Csatolmány:
29244311_1891308200902726_1104281386526703616_n - Copy.jpg [ 120.76 KiB | Megtekintve 3530 alkalommal. ]
Csatolmány:
29244391_1382557075184416_8972100876487360512_o - Copy.jpg [ 165.63 KiB | Megtekintve 3530 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
BadRobee
|
Elküldve: hétf. márc. 19, 2018 7:23 am |
|
Szalagszedő |
 |
Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm Hozzászólások: 148 Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
|
Üdv. Először is Gratulálok az eredményeidhez. Nyomonkövetem a kis veda alakulását és le a kalappal. Mindig nagy elismeréssel figyelem azokat az építéseket ahol egy nem drága és kevésbé elismert verdákból olyan gép épűl ami megállja a helyét a többi profi gép mellett. Egyre jobban tetszik az alap autó. Akaratlanúl is,de rábeszélsz egy ilyen gépre. Minden elismerésem a tied. További hasznos építést és sok sikert neked.
_________________ Tamiya CC01: Mitsubishi L200 Warrior Mitsubishi Lancer Dakar Hobao Hyper 7. TQ
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: kedd márc. 20, 2018 10:58 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Köszi, igyekszem. Van újabb update csomag készülőben, amit már láttam működés közben és anyagilag még szájhúzva de bevállaltam.  Amúgy nem szeretnék valótlan képet festeni az autóról. Sokat foglalkozom vele, és jobb is lett. De megvannak a maga gyenge pontjai (mindmáig). És egy pont után csodák nincsenek. Hacsak nem teszel bele másik kocsi alkatrészét. Pl. komplett MST híd mert az tudja a 45fok kormányszöget stb. Úgyhogy ha veszel, kérlek vedd figyelembe, hogy ez nem egy Vaterra stb tudású kocsi. Máshogy kell vezetni, és akkor érzed igazán h mennyi "el van maradva" tudásban ha van egy jó kocsid. Nehogy csalódj. Viszont öröm h javul a kocsi - és az én ötleteim által javul. És igen - valahol ez a lényeg  Nekem ez egyfajta tanuló projekt 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: csüt. márc. 22, 2018 7:27 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Leowrc csüt. márc. 22, 2018 8:04 pm-kor. |
Szia. A linkeket mindig ki kell jelölni "url"-nek. A kép méreténél pedig tessék figyelembe venni az oldal méreteit. Köszi. |
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: hétf. ápr. 09, 2018 8:55 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
2018 - HRCCT - 1. futam Lipi Ring --- Csapatverseny C2 ( ultimate ) 1.hely köszi a csapatnak hogy kiautóztak nekem egy aranyat - Batkaa - Alex - Zsolt75  nekem most messze nem jött be minden, kicsin múlott helyenként, de most nem volt velem Fortuna sem  így 4 egyéni hibávaél zártam - de jó hangulatban mentünk végig, és a Társcsapatunk is klassz volt Firka - Georg - Yeti - Brumca Csatolmány:
30125477_2482844908607981_1125006105_o - Copy.jpg [ 171.64 KiB | Megtekintve 3256 alkalommal. ]
köszi a szervezést a Team HRCCT -nek, és Lipinek a csodálatos helyszínért 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: hétf. ápr. 09, 2018 9:01 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
az egyik kedvenc képem a futamról  Csatolmány:
30120604_2482845001941305_631109866_n - Copy.jpg [ 201.08 KiB | Megtekintve 3256 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
 |