https://scale4x4rc.hu/ | |
Tamiya High-Lift Hilux https://scale4x4rc.hu/viewtopic.php?f=10&t=1043 |
Oldal: 1 / 3 |
Szerző: | Isti [ kedd nov. 08, 2016 4:59 pm ] |
Hozzászólás témája: | Tamiya High-Lift Hilux |
Sziasztok! Ezt a témát csak azért nyitottam, mert az 1.9-es építések között szerintem helye van ennek az autónak. Az eredeti kit-hez képest bitang ügyes terepen. Sokat bütyköltem rajta, sok okosságot ellestem tengerentúli modellező-társak blogbejegyzéseiből is. Az építés 95%-a azelőtt lezajlott, hogy csatlakoztam volna a fórumhoz, ezért gyakorlatilag maga az építés nem dokumentált képekkel. Viszont arról már van pár képem, hogy a majdnem végleges állapota milyen. Illetve arról is csinálok majd bejegyzéseket, ha valamit tovább módosítok rajta. Versenyezni valószínűleg sosem fogok vele, mert ahhoz túl szép, túl sokat jelent nekem. Nem szabad összetörnie! ![]() |
Szerző: | Isti [ kedd nov. 08, 2016 5:01 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Most ilyen: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | Isti [ kedd nov. 08, 2016 5:02 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Ha bármelyikőtöket érdekli az autónak bármelyik porcikája, arról szívesen csinálok képet utólag is. I. |
Szerző: | Emunem [ kedd nov. 08, 2016 8:31 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Meztelen képeket kérünk, az elég lesz, 1-2 pozicióból... (az autóét! ![]() ![]() |
Szerző: | Isti [ kedd nov. 08, 2016 8:46 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Rendben, készítek. És reméltem, hogy csak autóról kell! ![]() |
Szerző: | Emunem [ kedd nov. 08, 2016 10:00 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Leginkább az a pajzs micsoda érdekel az autó alján, az eleje tájékán. Talán hasznos portéka lesz az update során. |
Szerző: | Leowrc [ kedd nov. 08, 2016 10:06 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Hi Nem gondolom, szerintem az mindenhol felakad. Üdv: Leo |
Szerző: | Isti [ szer. nov. 09, 2016 8:41 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Néhány "meztelen" kép: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Szerző: | Isti [ szer. nov. 09, 2016 8:47 am ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Emunem írta: Leginkább az a pajzs micsoda érdekel az autó alján, az eleje tájékán. Talán hasznos portéka lesz az update során. Egyet kell értsek Leóval abban, hogy komolyabb terepezésnél fenn-fennakad a váltóházat védő pajzs. Pedig már én is fentebb emeltem az egészet, ahogy a képeken is látszik. Sokan eltávolítják ezt, s egyszerűen nem használják. Ha versenyezni akarnék ezzel az autóval, akkor vélhetően én is levenném. Talán fabrikálnék a helyére valami minimál-dizájnú helyettesítőt, ami mindenképpen kisebb. Viszont tálézásra így is szuper. Sőt, így tényleg nem verem oda a váltót/hajtóművet. ![]() |
Szerző: | Isti [ szer. nov. 09, 2016 2:49 pm ] |
Hozzászólás témája: | Re: Tamiya High-Lift Hilux |
Elektronika: ESC: Hobbywing QuicRun wp 1060 Motor: Tamiya CR-tuned 35T Rádió: Carson Reflex Stick II 6ch BEC: Hobbywing UBEC 8A, 6V-12.6V (2-3S) Kormányszervó: TowerPro MG 996R Váltószervó: gyakorlatilag hasonló (használtan került hozzám, feliratok nélkül; fémfogaskerekes, normál méretű) Csörlő: kiépítésre vár Világítás: GT Power CSF Megjegyzések: - azért döntöttem önálló BEC beépítése mellett, mert ugyan 3A-t nominálisan maga az ESC is le tud adni, de függetleníteni akartam a kormányszeró által elérhető áramerősséget attól, hogy éppen vesz-e fel áramot a váltószervó. Ennek pontosan a komolyabb kapaszkodó-lavírozó és ereszkedő (tehát előre, a kormányzott tengelyre tolult súlypont melletti) manőverek közepette van jelentősége: a fent nevezett BEC-től 6V-on és korlátlan mennyiségben kaphat áramot a kormányszervó. Ilyen feltételek mellett csodálatos munkát végez a kis TowerPro is! (és tutifix, hogy nem ég le az ESC belső BEC-je); - a KIT gyári manuálja (ami alapvetően nagyon felhasználóbarát és precíz), valamint szinte minden netes fórum azt ajánlja, hogy a min. 4 csatornás távon a baloldali kar vízszintes síkjába (ami asszem a 3. sz. csatorna alap esetben) kerüljön a váltószervó. Én azonban úgy döntöttem, hogy a Carson 6ch táv 6. csatornájára, az ún. háromállású kapcsolóra teszem a váltót. Ez így sokkal kényelmesebb, s lássuk be, logikusabb is. ![]() - a csörlő a két szabad kar-csatorna valamelyikére fog kerülni, a világítás pedig az 5. csatornán lévő kétállású kapcsolóra. |
Oldal: 1 / 3 | Időzóna: UTC + 1 óra |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |