|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 9 hozzászólás ] |
|
Szerző |
Üzenet |
Isti
|
Elküldve: hétf. feb. 27, 2017 5:02 pm |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
!!! COMING SOON !!! POSTING AS OF MARCH 2017 by Isti&Tom from Hungary
|
|
|
|
|
Madman740
|
Elküldve: hétf. feb. 27, 2017 6:07 pm |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: szer. feb. 01, 2012 8:19 pm Hozzászólások: 415 Tartózkodási hely: Budapest
|
Hy, Na erre az építésre nagyon kíváncsi leszek.
_________________ E10 - Supra TT01 - Chevy TT02 - Audi Quattro TA05 - Volvo 850 TA05 - Volvo 850 Estate TA05R - Chaser
Pajero Dodge PW '48 Ford F150 '12 Ford F100 '56 Toyota Hilux '82 Volvo XC70 Volvo 912 6x6 Wraith Bronco
NPT TEAM DRIVER
|
|
|
|
|
Emunem
|
Elküldve: hétf. feb. 27, 2017 6:42 pm |
|
Pályabejáró |
|
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
Ohhhóóó!
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
|
|
|
Isti
|
Elküldve: kedd feb. 28, 2017 11:12 am |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Örülünk az egyenlőre kitörő fogadtatásnak. S hogy még tovább fokozzuk az izgalmakat, íme egy kis ízelítő azoknak, akik nem ismerik a szóban forgó autót: http://totalcar.hu/tesztek/sugga/Azt hiszem, ha valamire, akkor erre a terepjáróra igaz: kuriózum. Na de hogyan is kerül a csizma az asztalra? Hogyan jutott eszünkbe ez az őrültség? Őrültség ez egyáltalán? Nem biztos. Főleg annak fényében, amiről kicsit nehéz beszélni. És nem is biztos, hogy szabad. Lehet, hogy nem szabad, de résnyire muszáj kinyitni az ajtót... Történt ugyanis, hogy egy remek svéd modellező társunkkal levélváltásba keveredtem. Kiderült, hogy nagyra értékeli Tamás karosszéria-munkáit, illetve általában a hozzáállásunkat. A Robur buszunk építését is követi. Szó szót követett, s megegyeztünk, hogy segítünk megvalósítani egy régi álmát: A KOCÁT. Mi előtte azt sem tudtuk, hogy létezik ez az autó. De most már tudjuk. Annyira tudjuk, hogy beleszerelmesedtünk. Fülig. Ezért Tamással már meg is beszéltünk több alapvetést a projekttel kapcsolatban. Eldőlt, hogy indítjuk. Majd jött a szomorú fordulat... Nem biztos, hogy az ÖTLETGAZDA valaha is a kezébe vehet egy példányt belőle, mert nagyon beteg. :'( Mindenesetre mi úgy fogunk neki, azzal a hittel, hogy ő is megkergetheti majd "régi szerelmetes kocáját a sárban"! Köszönjük, ha követitek: Isti&Tamás
|
|
|
|
|
Leowrc
|
Elküldve: kedd feb. 28, 2017 11:24 am |
|
Off-road Mester |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
|
|
|
|
|
Isti
|
Elküldve: vas. márc. 05, 2017 8:00 pm |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Elkezdődött. 0. Lépés: Annak eldöntése, hogy mit is építünk. Scaler? Crawler? Triál? Válasz: Színtiszta scaler. Ez az első példány legalábbis biztosan. Már most tudjuk, hogy nem ő lesz az egyetlen. 1. Lépés: A pontos méretarány és az alváz megválasztása. Válasz: 9,5-es méretarány. Tamiya High-Lift. 2. Lépés: Biztos, hogy jó lesz a HL? Válasz: IGEN!!! Indoklás: Ízig-vérig scaler alváz. Laprugós setup. Háromsebességes, elnyűhetetlen váltó. Meglévő tapasztalat az átalakótásainak lehetőségeiről. Tökéletes méretek. SZERETEM/SZERETJÜK. RC4WD TF2 ára újonnan elrugaszkodott, használtan nem férünk hozzá. 3. Lépés: A Koca nem egyszerűen orrmotoros, hanem "csőrös"! Tud ehhez alkalmazkodni a HL? Válasz: Igen! Nem egyszerű, de igen, meg tudjuk csinálni. Sőt, ha ügyesek leszünk, akkor a háromsebességes váltómű - a maga összes valós és imitált részletével (pl. ventillátor sziluett a mellső burkolaton) - GYÖNYÖRŰEN illeszkedik majd a felnyitható csőr-motorháztető alá. 4. Lépés: Alváz/roller beszerzése használtan. Válasz: A vártnál gyorsabban sikerült! Ezúton is köszönjük krommer19-nek a közvetítést. NAGYON jó állapotban lévő, szinte szűz rollert kaptunk, korrekt áron. 5. Lépés: Munkára fel! A munka első lépései képekben: A váltó-hajtómű tervezett helyére, előre "csúsztatva". A következő képen már látszik az a turpisság, amit mindenképpen meg kellett lépnünk: a gyári, tehát a hajtóművel egybeépített osztóművet levágtuk. Az általa végzett munkát egy önálló osztómű fogja végezni a vázpárok közé illesztve, ahol annak lennie kell. A hajtómű elhelyezését magasság szempontjából próbálgatjuk. Szinte biztos, hogy az alsó részéből még kell amputálni, tehát az eredeti merevítőket kiváltani. Egy kis összevetés a Hiluxom alatt lévő HL váz felépítésével. Üdvözlettel: Isti&Tamás
|
|
|
|
|
Brumca
|
Elküldve: pén. márc. 24, 2017 10:55 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. dec. 28, 2012 12:03 pm Hozzászólások: 143
|
|
|
|
|
Isti
|
Elküldve: hétf. márc. 27, 2017 3:34 pm |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Brumca írta: Köszönjük, Brumca! Minden ismeret hasznos. Főleg akkor, amikor ilyen ritkasággal van dolgunk. Az általad küldött linken egyébként valamennyire modernizált (és talán tuningolt) változatot láthatunk, ami szép! Mi egyelőre hajlunk rá, hogy az eredeti katonai szériamodellt hívjuk életre. Egyúttal szeretném jelezni, hogy a napokban jönnek újabb képek, hiszen megérkezett a szükséges új osztómű. Így lehetővé válik a hajtáslánc egyes elemeinek (motor, váltó- és hajtómű, osztómű, kardánok) végleges pozicionálása. Azt még nem döntöttem el, hogy ugyanazt a saját "szuperflex" kötést alkalmazom-e a laprugók esetében, mint a Hilux-omnál, vagy pedig marad egyelőre "bone-stock". Utána pedig Tamás is előveszi varázspálcáját, s a Robur projektünknél Tőle megismert gondossággal megalkotja a karosszériát és a belteret. Arról még győzködöm, hogy bónuszként legyen mögötte egy dögös, korabeli katonai utánfutó. Kellemes hetet kívánunk, I&T
|
|
|
|
|
Isti
|
Elküldve: szomb. ápr. 15, 2017 1:26 am |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Egyelőre még képek nélkül,de jelezzük,h zsoltszaba jóvoltából a tervezettnél még "szkélebb" lesz az autó: a hajtás, a hidak és minden más marad a jó öreg Tamiya HL, de a vázpárt rc4wd TF2-re cseréljük. Ezen a helyen nyilván nem kell e lépés előnyeit ecsetelni. Amint lesz időm, fotók is jönnek majd. Egyébként megfontoltan, komótosan épül a gép, mert más projektek is futnak. A kaszni pl. biztosan csak akkor kezdődik el, ha a készülő 1:8,5 Niva elhagyta az országot. Üdvözlettel, I&T
|
|
|
|
|
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 9 hozzászólás ] |
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
|