Azért nem rakom be az építés topikban, mert
1) bár megfelel az előírásoknak, azaz részt vehetne, csak saját magam szórakoztatása a cél.
2) szórakozás volt anno is bőven, de nem hiányzik ismét az a hajrá, öreg vagyok én már ehhez...
folyt köv:
Szóval megérkezett pár cuccos az autóhoz.
- Y szervokábel
- Rc4wd kerékagy átalakító
- 35T GoolRC brushed motor
- Sok M1,6-os csavarok (Scale csavarozáshoz)
- 20 db M2,5 önzáró az rc3wd 5Lug wagon kerekekhez.(2 csavart elhagytam, untam.)
- Motorcsatlakozás Conrad
- Kb 3 éve (jött meg) fényhíd, Hobbyking.
- Név nélküli, de itthon kiderülő Ansmann kardán (178mm)
- Pecaboltban beszerzett zsinór. (Ismerős ajánlotta, csukázáshoz is jó, szóval csörlőkötélnek tökéletes lesz)
- Kék kínai alu szervókar (2 pontos befogatással, kb 5mm-el hosszabb a gyárinál)
- Pár M3-as csavarok (10mm és 16mm)
- kínai Tow Shackle
Képekben:
Meglátjuk, mit bír: 35 körös GooLRC motor, kb ua mint a Hackmoto.
elvileg 2mm-t dob a szélességén, szerencsére a felni még kasznin belül lesz bőven (még 2mm-nyi tér van)
A kábel, meg az újabb kötélprojektekhez alapanyag:
Az alváz komplett átalakítva, TT marad a 330mm, de az egész tolódott hátra 9mm-t. (Azt hiszem) Mert így kijön az, hogy elöl gyári hosszúságú linkek (mint a Honcho-é voltak), hátul meg hosszított. Persze mind új, az alsók alu borítással, M4-es menettel, a felsők meg M3 zsugorcső. Nagyon állatul néz ki.
a kis csavarok olyanok, mint a lökösön a tartócsavarok.
És akkor az építés része:
Kis hazai alkatrész gyártás, Emunem-Custom telótartó, ami elég jól illeszkedik a hátsó kerékjáratba, de mégis remekül használható. Közben meg kaszni pozicionáló.
A megnövekedett teleszkóp tartók közötti távolság miatt az alsó bekötési pontokat is szélesíteni kellet. Na ezért nem dobok el/adok el semmit!
Beépítve.
Továbbá az alváz megnyúlt kb 145mm-el. Később még fontos szerepe lesz ennek.
Döncy-féle kaszni tartó, csak MüA-ból, kb 4mm vastagságban. (Régebb óta terveztem, de most eljött az ideje)
Szépen tekeredik, 121mm-t pontosabban.
Tervben van egy ferde burkolat legyártása is, mert nekem ez így nem jön be, ideiglenesen jó lesz még. De a lényeg: A kaszni tartó egyben szolid, ám masszív küszöbvédő is. Ha nem elég tartós, kreálunk valami mást. Majd a tesztek alatt kiderül.
Gyári lökös jobban pozicionálva (Karosszéria 6mm-el lejjebb került, ami jó a súlypont magasságnak) nagyon jó terepszöget ad jelenleg. Váltás majd ha be sikerül szereznem a szükséges szerszámokat.
Az álmomat, belső tér kiépítése, még nem adtam fel, van hely bőven, és mostmár jobb helyen van a meghajtás, könnyebb az elrejtése.
Szóval jelenleg így állunk, folyt köv egy meghatározatlan időpontban.
Szép estét!