Szerző |
Üzenet |
Radzsbi
|
Elküldve: vas. jan. 25, 2015 12:17 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Sziasztok! Már egy ideje terveztem építeni egy Hiluxot, a hozzá szükséges alkatrészeket már jóideje elkezdtem beszerezni. Év végén sikerült egy kiinduló autóhoz is hozzájutnom. Ascender hidakkal szívesen próbálkoztam volna, de ezt meghagyom majd a következő projekt részére. Úgy érzem, az Axial hidakkal még nem próbáltam ki minden lehetőséget. Terv szerint egy viszonylag rövid tengelytávú gép lesz belőle, síkplató, néhány újítással megspékelve az eddigiekhez képest, persze a régebbi, jól bevált dolgokat ha nem szükséges, nem bolygatom. Néhány kép az eddigiekről: Az alap gép és a motyók hozzá: A tengelytáv belövése után a fő újítás: a kormányzás. Már a pejeronál is ezzel próbálkoztam, de akkor valahogy nem jött össze. Azóta valahol láttam talán képet is ilyesmiről, de már nem találtam meg újra. Végül nekiálltam, és elkészítettem magam a kormányösszekötőt. Sok ponton elég neccesen fér el, de valahogy csak összejött: Itt egymásra tettem a két alvázat. (Pajero és ez) Így fordított a helyzet: az ívbelső kerék jobban, a külső kevésbé kanyarodik: Kiváncsi Vagyok, így mit fog fordulni... És nagyjából így fest most, megkezdve a kaszni rögzítését: Ezen kívül: 1.9 home made beadlock felnik, ET+3...+4 méretben. A rövid tengelytáv miatt ez az erősebb kardán nem csuklik eleget, így moddoltam egy kicsit a gyári gátlókon is... Folyt. köv. Üdv: Radzsbi
|
|
 |
|
 |
BadRobee
|
Elküldve: vas. jan. 25, 2015 5:24 pm |
|
Szalagszedő |
 |
Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm Hozzászólások: 148 Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
|
Üdv. Ígéretes. A szervókar -kormányösszekötő párosról egy profil képet készíthetnél,igen érdekel. A másik hogy a felni hogy ál össze,mert offset trükkökkel én is próbálkozok Grat a géphez....
_________________ Tamiya CC01: Mitsubishi L200 Warrior Mitsubishi Lancer Dakar Hobao Hyper 7. TQ
|
|
 |
|
 |
Döncy
|
Elküldve: vas. jan. 25, 2015 6:43 pm |
|
Sziklamászó |
 |
Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 2:52 pm Hozzászólások: 1236 Tartózkodási hely: Százhalombatta
|
Üdv a "mezőnybe" Jani! Ígéretes a Yota. 
_________________ -Döncy- duchony.zoltan@gmail.com Telenor/354-2873
|
|
 |
|
 |
Madman740
|
Elküldve: vas. jan. 25, 2015 7:56 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szer. feb. 01, 2012 8:19 pm Hozzászólások: 415 Tartózkodási hely: Budapest
|
Üdv a Yotások között. A kormányműre én is kíváncsi lennék. Meg hogy a kaszni hogy lesz felfogatva az alvázra. Jó építést !
_________________ E10 - Supra TT01 - Chevy TT02 - Audi Quattro TA05 - Volvo 850 TA05 - Volvo 850 Estate TA05R - Chaser
Pajero Dodge PW '48 Ford F150 '12 Ford F100 '56 Toyota Hilux '82 Volvo XC70 Volvo 912 6x6 Wraith Bronco
NPT TEAM DRIVER
|
|
 |
|
 |
Bandy
|
Elküldve: vas. jan. 25, 2015 9:57 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: vas. jan. 19, 2014 4:29 pm Hozzászólások: 417 Tartózkodási hely: Budapest
|
Madman740 írta: Üdv a Yotások között. A kormányműre én is kíváncsi lennék. Meg hogy a kaszni hogy lesz felfogatva az alvázra. Jó építést ! http://www.crawlster.de/CR_BTA_de/bta-lenkt-de.html
_________________ C2 Vaterra Ascender - Nissan Titan C1 MST CMX - Pajero
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: vas. jan. 25, 2015 10:41 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Igen, kb ilyesmi lett. Bár ettől lényegesen olcsóbb megoldás... Én úgy emlékszem, hogy vanquis-ék háza táján láttam, de lehet, hogy tévedek. Lehet, hogy a gyárinál éppen egy minimálissal hosszabb szervókarra lesz szükség. A felni 3db-ból áll össze. A belső perem rajta van a felnin, van középső gyűrű a gumi belsejében(akár az rc4wd-s felniknél), és kívülről egy sima beadlock karika. A kasznifelfogatások: Elől két csavar a hűtőmaszk alatt. Ha minden jól megy, takarni fogja a gyári lökös a csavarokat. Amúgy egy alu rúd darabot raktam az alvázpár közé, amibe menetet vágtam. Kétoldalt pedig alu lemezt hajtogattam a gyári csavarlyukakhoz a kasznin. Az elejét még picit feljebb kellene vágni a kaszninak... Meg jön a hűtőmaszk mögé a csörlő is, ami viszont megkérdőjelezi a gyári lökhárítót.
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: csüt. feb. 26, 2015 12:13 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Nem sikerül vele számottevően haladnom. De ahogy szénája áll, most inkább hasonlít egy C2 autóra... Plató próbálgatás: 1. Marad a gyárija, csak az első és a hátsó részén is kurtítani kell. 2. Síkplató, de az túl magasra kellene, hogy kerüljön. 3. Ha már vágok lyukat a tornyoknak, akkor kivágom a kerék helyét is. Doblemezt természetesen kap valamilyen anyagból. Valami ilyesmire gondolok: Ez így C1, vagy C2?
|
|
 |
|
 |
mucsosz
|
Elküldve: csüt. feb. 26, 2015 11:15 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: pén. szept. 06, 2013 8:54 pm Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: Tát
|
Hy! Én ugyanitt ragadtam meg anno a pajesszal. Ekkor láttam Döncy "hogyan döntsük meg a telókat találmányát". Úgy nem kell helyet hagyni a tornyoknak és maradhat a teljes plato. Esztétikai kerékdobokat meg már nem nagy dolog összehozni. http://rcpilot.hu/gall/auto/3375/20131119120238/axi_pumba.html?p=1Itt van egy pár kép is. Sok sikert!
_________________ toyota - fj40 Axial SCX10 - G6 Gmade BOM - TOYOTA Hilux Flatbed Axial Scx10 Tow Mate Ftx outback II - Rc4wd D90 Adventure 
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: vas. márc. 01, 2015 2:11 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Köszi a tippet! A síkplatót jelenleg elvetettem, úgyis versenygép épül belőle. Úgy néz ki, hogy egy truggy szerű gép lesz, a tornyokkal semmi bajom ott, ahol vannak. Viszont egy későbbi projektnél lehet, hogy alkalmazni fogom. Haladtam vele, de mivel még fényezni is kéne, így biztosan nem lesz kész éjfélig... (Hozzáteszem, hogy a mostani design-ja nekem nagyon bejön, így szívem szerint hozzá sem nyúlnék, ha az alapszíne nem a műanyag anyaga lenne.) Rádobtam a plató kezdeményt a pajesz hátuljára, és megtetszett: Kis kurtítás az alvázon: Hátsó csörlő és az összkép eddig: http://rcpilot.hu/gall/auto/389/20150125114904/short_scx10_hilux.html
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Radzsbi vas. márc. 01, 2015 3:22 pm-kor.
|
|
 |
|
 |
Leowrc
|
Elküldve: vas. márc. 01, 2015 2:22 pm |
|
Off-road Mester |
 |
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Ez jól sikerült hozzászólás lett...... ezekkel a kicsi képekkel Jani!  No de kérdésedre a válasz. Jelen állás szerint abszolút class2 az erősen épülőfélben levő yota. Ha dobsz rá kerékdobokat hátra, akkor akár még c1 is lehet. Persze csak akkor, ha mindenben megfelel a szabályzatnak. Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
|
|
 |
|
 |
|