https://scale4x4rc.hu/

Jeep Wrangler C/R
https://scale4x4rc.hu/viewtopic.php?f=10&t=949
Oldal: 1 / 3

Szerző:  Andrej [ szer. márc. 30, 2016 12:09 pm ]
Hozzászólás témája:  Jeep Wrangler C/R

Első tuningom, a Szottitól vett C/R. Most így néz ki a gép, teljesen gyári a kerekeket és a lámpasort kivéve. Nem az Unimogot mókolom, mert azon nagyon sokat kéne dolgoznom, hogy megoldjam a fejnehézségét, meg amúgy is azt reszeltem az elmúlt 3 hónapban (majd arról is nyitok topikot később, hátha valakit érdekel).

Kép
Kép

Ma megjött pár alkatrész hozzá, úgyhogy elkezdem összerakni a gépet. Minden tanácsot szeretettel fogadok! :)
Azt már megkaptam, hogy az 50T lassú lesz. Van pár pinionom, milyet tennétek hozzá?

Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

Szerző:  Szotti [ szer. márc. 30, 2016 6:14 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

MÓÓNING!

Grat! Látom a "húsvéti nyúl" karácsonyt tojt! :lol:
Nem semmi csomag! Ha mindent felpakolsz a gépre, szerintem jövő7-n simán indulhatsz is a versenyen!! ;)
Motor/pinion:
Amit javasolnék: 35T motor/ 20T pinion. (szerintem ez az ideális. - Mondom:szerintem!)
A jelenlegi helyzetben: talán a 22-23T pinion ellensúlyozza az 50T-s motort.
A Deadbolt-omban 45T-s motor van 20T pinionnal.
Én részemről soha nem számolgattam az áttételezéseket spur/pinion/motor miatt. Egyszerűen beraktam, és teszteltem!

GRAT a cuccokhoz!
Remélem sokat találkozunk a játékban/versenyen!

Szép napot!
Szotti

Szerző:  mucsosz [ csüt. márc. 31, 2016 1:00 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Hy!

Grat! Üdv a klubban! Igaza van Szottinak. Teszt a lelke mindennek.
50T hez kell a 23-25 pinion. Bár nem mindegy mennyit forog. Illetve az sem mindegy milyen szépen adagolható a távval a gáz. Be lehet-e állítani a gáz felfutását stb... és nem beszélek a elektronikárol.

Tehát marad a teszt. Ha tetszik jó, ha nem akkor valami csere és majd 1x összeáll.

Ha mindent felpakolsz nagyon P.I.M.P lesz. Valami nigga zene szóljon majd! ;)

A kerekek súlyozásáról ne feledkezz meg. Esetedben 80gr előre 50gr hátra ideális lehet talán Illetve ha versenyre jössz felesleges 89.000 mAh akku. 1-2 kis 2200as 40C vel elég szokott lenni.

Szerző:  Andrej [ csüt. márc. 31, 2016 2:14 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Szotti írta:
MÓÓNING!

Grat! Látom a "húsvéti nyúl" karácsonyt tojt! :lol:
Nem semmi csomag! Ha mindent felpakolsz a gépre, szerintem jövő7-n simán indulhatsz is a versenyen!! ;)
Motor/pinion:
Amit javasolnék: 35T motor/ 20T pinion. (szerintem ez az ideális. - Mondom:szerintem!)
A jelenlegi helyzetben: talán a 22-23T pinion ellensúlyozza az 50T-s motort.
A Deadbolt-omban 45T-s motor van 20T pinionnal.
Én részemről soha nem számolgattam az áttételezéseket spur/pinion/motor miatt. Egyszerűen beraktam, és teszteltem!

GRAT a cuccokhoz!
Remélem sokat találkozunk a játékban/versenyen!

Szép napot!
Szotti


Köszönöm Uram, kiváló az alap! És köszi az ajánlást, látod, onnan rendeltem. ;)

Van 18-asom acélból, illetve most próbálok egy 23-ast szerválni, addig a 18-al kipróbálom, valszeg lomha lesz, de legalább lassú. :)

Már pakolásztam bele tegnap pár cuccot, mindjárt írok róla képekkel is.

Üdvözlettel,
Andrej

Szerző:  Andrej [ csüt. márc. 31, 2016 2:20 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

mucsosz írta:
Hy!

Grat! Üdv a klubban! Igaza van Szottinak. Teszt a lelke mindennek.
50T hez kell a 23-25 pinion. Bár nem mindegy mennyit forog. Illetve az sem mindegy milyen szépen adagolható a távval a gáz. Be lehet-e állítani a gáz felfutását stb... és nem beszélek a elektronikárol.

Tehát marad a teszt. Ha tetszik jó, ha nem akkor valami csere és majd 1x összeáll.

Ha mindent felpakolsz nagyon P.I.M.P lesz. Valami nigga zene szóljon majd! ;)

A kerekek súlyozásáról ne feledkezz meg. Esetedben 80gr előre 50gr hátra ideális lehet talán Illetve ha versenyre jössz felesleges 89.000 mAh akku. 1-2 kis 2200as 40C vel elég szokott lenni.


Szia,

köszönöm a warm fogadtatást, láttam én hogy kiváló csapat ez! :)

A Carson távommal sokat szívok, mert még mindig nem tanultam meg beállítani. Most éppen azt csinálja, hogy hátrafelé full brake módban van a kocsi, hogy tolatásnál gázelengedésre majd felbukik. Előremenetben ha elengedem a gázt, megáll, de ha lassan adagolva lassítok, "átesik" és túlgurul. Fogalmam sincs mit kezdjek vele...úgyhogy még nem tartok ott, amiket írsz. :))

A kerekeim darabja gumival 237 g, súly nélkül, egyelőre kipróbálom így, aztán ha kevés rápakolok még. Az Unimog kerekei 240 grammosak, és sokkal nehezebb a bódéja és magasan is van a súlypont, ezért bízok abban hogy a lexannak ez elég lesz, de próba cseresznye, ahogy mondod.

Nekem elsőre túl "niggas" lett a gép, és már megkaptam, hogy a lámpasort öntsem le benzinnel és gyújtsam fel ( :lol: ).

3800-as lipóm van, amibe megy 3000, és viszek egy 4200-as nimh-t pótnak, de az dög nehéz, bár lehet hogy az lesz a jó..előre raktam az aksit persze.

Üdv,
Andrej

Szerző:  Andrej [ csüt. márc. 31, 2016 3:15 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Tegnap összeszereltem a kerekeket, és a hátsó hidat feltupíroztam gátlóstól.
Kerekek: Boomracing felnik + Pit Bull Rock beast 1.9
Felni: nagyon szép kidolgozású, masszív, van benne anyag. Szerintem nagyon jó ár-érték arány. Szerintem szép is, illetve a C/R-hez illik stílusában. A külső csavarok díszek, neked kell behajtani, a belsők fogják össze. Minimális kidolgozási hibák voltak a 60 csavarlyuk esetében: egy összefogató csavarnál nem volt a helye eléggé mélyen kimarva és fél milliméterrel kijjebb állt meg behajtásnál, nem foglalkozom vele, de lehet, hogy lemarom fúróval. Három esetben kellett megjáratnom két irányból a csavarokat, hogy rendesen összedolgozódjon a a felni anyagával. A csavarfejek erősek, de azért vigyázni kell rájuk, nem kenődnek azonnal, de szerintem 4-5 szétkapás után már lesz pár bajosabb darab. Van egy csomó méretes és súlyra vonatkozó képem, az ha vkit érdekel elküldöm privátban. A gyűrű 71g, a felső rész 43g, alsó rész 39g, összesen 154g.
Kép
Kép
Kép
Kép
Gumi: bazi nagy, bazi széles, bazi tapadós, nagyon tetszik. Majd kiderül, mit tud. Kicsit puhák a gyári tömítések, oda lehet hogy majd követek Leo tanácsát a CI-tömésekkel kapcsolatosan.
Kép
Az egész kerék 237g.
Kép
És így néz ki az autón. Asszem nem bánom a nagyobb gátlókat és a rövidebb összekötőket..
Kép

A hátsó hidat is összeraktam, a gátlókba csak pici olajat tettem, 30W-t, és a legpuhább rugót, de azt még állítgatnom kell egy sort. Egyelőre szerintem beülős lesz de majd kiderül. Nagyon jól kidolgozott, bika erős benyomást keltő gátlók, remélem jók is lesznek.
Kép
Kép

Folyt.köv.

Szerző:  Emunem [ csüt. márc. 31, 2016 5:23 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Hali, szép vas.

Milyen Carson távod van, lehet tudok segíteni.

Üdv.

Szerző:  Andrej [ pén. ápr. 01, 2016 11:03 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Szia,

ilyen:
Kép

Köszönöm a segítséget!

Üdv,
A

Szerző:  Emunem [ pén. ápr. 01, 2016 10:19 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Akkor egy cipőben járunk, itt, vagy privátban írdd le nyugodtan pontosan mi is a hiba/hiányosság, aztán kifundáljuk, hogy hiba-e vagy hiányosság :D
(mondjuk egy szemléltető vidivel, mert látom, hogy mit írsz, de első blikkre nem értem )

Szerző:  Andrej [ szomb. ápr. 02, 2016 9:11 am ]
Hozzászólás témája:  Re: Jeep Wrangler C/R

Emunem írta:
Akkor egy cipőben járunk, itt, vagy privátban írdd le nyugodtan pontosan mi is a hiba/hiányosság, aztán kifundáljuk, hogy hiba-e vagy hiányosság :D
(mondjuk egy szemléltető vidivel, mert látom, hogy mit írsz, de első blikkre nem értem )


Az ejjel osszealt a gep, ugyhogy 7vegen megprobalok loni.

Azert amikor hajnali kettokor osszerakom az autot, ranezek, es merek egy tengelytavot, ami 295 a 308 helyett az uj linkekkel, es ugy nez ki az auto mint egy banyadomper...utana fejvakaros lefekves hogy mit csesztem el...majd reggel heureka, hogy hat te barom, allithato linkeket vettel! Na az priceless! :))

Oldal: 1 / 3 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/