Hi All
Na úgy néz ki, sikerült kiküszöbölni egy konstrukciós hibát az xc-n. A gyári áttétel elég "hosszú" így az 55 körös motor tempója még elegendő lenne, de a nyomaték sokszor elvész.
-Ezt a problémát egy hpi lassítóművel és egy
21 körös ANSMANN motorral sikerült orvosolni.
Igaz a fogyasztás megnőtt, de a nyomaték kárpótol érte.
-A következő moddolást pont a fogyasztás miatt kellett eszközölni. A jelenlegi konstrukció csak a 2200-as akku használatát teszi lehetővé, amit a plató alatt helyeztem el. Így viszont minden cserénél le kell venni a teljes hátsó részt.
-Na ebből lett elég és kiötöltem egy új megoldást.
Vágtam a platón egy éppen akkora lyukat, amin befér az akku.

Ezután csináltam egy sztirol dobozt, ami ezt elrejti, nem mellesleg tárolóként is üzemel.

Így néz ki felpakolva:

Festés, csinosítás és kész.
Üdv: Leo
_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 