https://scale4x4rc.hu/

2017 Street Jeep JK Rubicon
https://scale4x4rc.hu/viewtopic.php?f=102&t=1171
Oldal: 1 / 2

Szerző:  Leowrc [ hétf. máj. 15, 2017 9:15 pm ]
Hozzászólás témája:  2017 Street Jeep JK Rubicon

Hi

Eladni nem tudtam, alkatrész meg volt hozzá....... így építettem még egy street autót. ;)

Az ötletet az a jeep kaszni adta, amiből Józsi és Szotti is építkezett.

Kép

Első lépésben az orrmotoros MST-t akartam alátenni, de aztán mégis az egyedi megoldás mellett döntöttem. Az MST hidak maradtak ugyan, de jelen esetbn is a HRCCT vázpár adta az alapot. Axial ugye minden autóba kell, ezért a részletért jelen esetben a skid plate felel.
Így a linkek bekötése is egyszerűbb és jó alapot ad az RC4Wd osztóműnek is. A meghajtásról egy Rcmodelex lassító áttétel gondoskodik.

Kép

Az alap magasság belövéséhez a dobozban "talált" alu gátlókat használtam fel.

Kép

A kaszni magasságával kapcsolatban volt egy elképzelésem, ennek megvalósításához át kellett alakítani a belteret. Első lépésben kivágtam a hátsó részt, majd beépítettem az új padlólemezt.

Kép
Kép
Kép

Az alul kialakult helyen pont elfér a 2200-as versenyeken használt akku.

Kép

Jó ötlet volt, hogy Szotti felrakta a "gyári" kipufogót, így én sem hagyhattam ki ezt a lépést.

KépKépKép

A kaszni elő rácsúszik a vázpárra, míg hátul két sasszeg tartja a helyén. Így szerszámok nélkül egyszerűen levehető a vázról.

KépKép

A végső magassághoz végül az RC4WD 60mm-es gátlóit használtam, sőt a csörlő is tőlük érkezett.

Kép
KépKép

Szokásos trx gömbfejek és menetes szár-alucső kombó linkek, egyenlőre gyári MST kardánok.

Kép

Pár kötelező cucc és matrica....

KépKépKépKépKép

Az ausztriai teszt alapján rendben van a sebesség és a fogyasztás is. Hibáját csak az első kerekekből hiányzó súlyokban láttam.

KépKépKépKépKép

Agyaltam a felniken, hogy hogyan lehetne úgy dögös, hogy ne változzon a szélesség. A megoldás a polcon hevert..... RC4WD Raceline

KépKépKép


Üdv: Leo

Szerző:  Emunem [ kedd máj. 16, 2017 11:02 am ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

A kész belsejéről van kép?

Jó a vas! Egyre inkább viszketek egy jeep beszerzésén....

Szerző:  Leowrc [ kedd máj. 16, 2017 11:13 am ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Hi

Az alvázra gondolsz?

Üdv: Leo

Szerző:  Emunem [ kedd máj. 16, 2017 1:34 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Igen. Az lemaradt. :roll:
Agyalok itthon 1-2 dolgon, kene kis ihlet. 8-)

Szerző:  Leowrc [ kedd máj. 16, 2017 3:50 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Hi

A motor és a csörlő szabályzója a két első ülés alatt kapott helyet, a vevő pedig a gépháztetőn. Így a kaszni levételekor a csupasz alváz marad csak.
Kép

Üdv: Leo

Szerző:  Emunem [ kedd máj. 16, 2017 4:25 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Értem, na akk estére lesz ihlet, nem rossz amit mondasz. ;)

Ja, és köszönöm.

Szerző:  Bandy [ kedd máj. 16, 2017 9:43 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Szia,

Jó lett a gép.
Úgy veszem észre, hogy sikerült kiküszöbölni a CFX ből adodó problémát ( ami nem probléma csak max. nekem szúrt szemet ) , hogy kicsit magasnak tűntek nekem arányaiban a gyári CFX en ezek a kasztnik.

Ha jól látom a gátlók és az egyedi hajtással oldóttad meg ezt a kérdést?

Esetleg a motor felfogatásról van közelebbi képed?

Van valami funkciója, hogy belül vannak a gátlók a vázpáron? csak mert ezt a megoldást már több helyen is láttam.


Grat, jó lett ez is.

Remélem (nem :D ) ezzel indulsz :shock: :lol:

Üdv: Bandi

Szerző:  Leowrc [ szer. máj. 17, 2017 8:08 am ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Hi

Thx, igyekeztem mint mindig..... ;)

A hátsó gátlók azért vannak döntve (tán nálam először) mert sima platót akartam kialakítani, azért is mert alatta van az aksi és a kötelező cuccok is így fértek el.

Nagyon jól viselkedett Ausztriában, így bármi lehet...... ;)

Üdv: Leo

Szerző:  Bandy [ szer. máj. 17, 2017 8:08 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Haliho

Ezzel az osztómű kombóval, lejebb került a kasztni?Mármint a gyári CFX-megoldáshoz képest?
Csak azért kérdezem mert anno néztük, hogy mintha picit magasan lenne a CFX osztóműve... ;)

A gátlok 70mm körüliek? vagy a 80mm elfér még?

Köszi

Üdv: Bandi

Szerző:  Leowrc [ csüt. máj. 18, 2017 6:56 pm ]
Hozzászólás témája:  Re: 2017 Street Jeep JK Rubicon

Hi

Alátettem az orrmotoros MST-t, majd azonnal az egyedi megoldás mellett döntöttem.
Így az én szememnek jobban bejön, pont annyival van lentebb...... ;)
70mm-es RC4WD gátlók vannak alatta.

Üdv: Leo

Oldal: 1 / 2 Időzóna: UTC + 1 óra
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/