 |
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 8 hozzászólás ] |
|
Szerző |
Üzenet |
citroenpeti
|
Elküldve: vas. szept. 02, 2012 9:20 pm |
|
Csatlakozott: kedd jan. 24, 2012 8:30 pm Hozzászólások: 146 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Minden egy ilyen dobozzal kezdődött:  Több hónapos lamentálás után augusztus első napjaiban nem bírtam tovább és beneveztem egy Wraith RTR-re. Hazaérkezés után gyors próbát tettem az udvaron és hamar arra jutottam, hogy sem az Axiál sem én nem döntöttünk rosszul, amikor erre a projectre igent mondtunk. Az autó teljesen más kategória, mint egy SCX 10 és bizton állíthatom, hogy aki azt szereti, ezt imádni fogja! Az első teszt után, azonban nem telt el fél óra (a vásárlástól kettő) és az autó már darabokban feküdt az asztalon! A kormányszervót egy Savöx 0251MG-re cseréltem, hogy az erejével ne legyen gond, a rádiót egy szintén 2.4 Ghz-esre csak egy GT3b-re, hogy legyen állításra is lehetőségem. A gátlókból kiszedtem az olajat és a felső bekötési pontjukat áttéve, megdöntöttem őket, hogy a gyári feleslegesen magas hasmagasságot némileg csökkentsem. A legnagyobb dilemmát azonban az okozta, hogy a gyárilag biztosan a legrosszabb helyen lévő akkumulátort hova helyezzem át. A teljesen egyértelmű megoldás az lett volna, ha a motortérbe kerül, hiszen százból száz Wraith tulajdonos oda teszi, de én nem igazán szeretek menni a tömeg után. Így a mérleg előkerült és hamar megállapítottam, hogy a gondolatmenetemet érdemes egy kicsit továbbvinni. Aztán a lehetőségeket figyelembe véve a döntésem az ülés mögötti részre esett. (itt egyébként lejjebb is helyezhető el az első megoldáshoz képest) A váz megbontása után a beltér Lexanjából kell egy darabot levágni és simán tartó nélkül oldalról már be is csúsztatható a pakk. Az elméletemet azonban majd a teszteknek kell igazolni. (hiszen ha valahova felmegyünk, onnan le is kell tudni jönni és egy automata fékes szabályzóval különösen nem árt hátra némi súly)
_________________ Vaterra: Peugeot P4, 504 Dangel, Jeep JK SCX10: Citroën 2CV Proto UMM Alter II Jeep CJ7, YJ Land Rover Defender, Discovery Wraith:Jeep Hummer H1 1:6 Yeti XL RR10
|
|
 |
|
 |
Leowrc
|
Elküldve: vas. szept. 02, 2012 9:27 pm |
|
Off-road Mester |
 |
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4363 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Üdv a klubban! Azért erről az új helyről fotókat is szivesen látnánk!
Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
|
|
 |
|
 |
citroenpeti
|
Elküldve: hétf. szept. 03, 2012 8:29 pm |
|
Csatlakozott: kedd jan. 24, 2012 8:30 pm Hozzászólások: 146 Tartózkodási hely: Budapest
|
_________________ Vaterra: Peugeot P4, 504 Dangel, Jeep JK SCX10: Citroën 2CV Proto UMM Alter II Jeep CJ7, YJ Land Rover Defender, Discovery Wraith:Jeep Hummer H1 1:6 Yeti XL RR10
|
|
 |
|
 |
citroenpeti
|
Elküldve: hétf. szept. 03, 2012 8:32 pm |
|
Csatlakozott: kedd jan. 24, 2012 8:30 pm Hozzászólások: 146 Tartózkodási hely: Budapest
|
Leowrc írta: Hi Üdv a klubban! Azért erről az új helyről fotókat is szivesen látnánk!
Üdv: Leo Holnapra dokumentálom képekben!!!
_________________ Vaterra: Peugeot P4, 504 Dangel, Jeep JK SCX10: Citroën 2CV Proto UMM Alter II Jeep CJ7, YJ Land Rover Defender, Discovery Wraith:Jeep Hummer H1 1:6 Yeti XL RR10
|
|
 |
|
 |
citroenpeti
|
Elküldve: vas. dec. 30, 2012 3:52 pm |
|
Csatlakozott: kedd jan. 24, 2012 8:30 pm Hozzászólások: 146 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Nagy dolgok történtek itt a karácsonyi csomagkézbesítési hajrában! Megérkezett egyszerre az augusztus vége felé rendelt Rubicon karosszéria és a december elején rendelt G-made gátlószett. A karosszériára igaz a kézbesítéskor kellett fizetni vagy 4.800,- Ft vámot, áfát, vámügynökségi díjat, de még ez sem tudta örömömet szegni abban a pillanatban. A gátlószett beépítésével kezdtem, mert azt a gyári gagyi szorulós sz..t már az első percben kidobtam volna. A cserének meg is lett az eredménye, mert ezekkel a rövidebb gátlókkal végre úgy ül lejjebb az autó, hogy normális szögben állnak a csillapítók és van megfelelő rugóút is.  Ezek után végre beraktam a sofőrnek szánt bábut is a vezetőülésbe és átgondoltam, hogy mit kezdjek a tetővel. A tető megvágásának kérdésén azóta gondolkodtam mióta megrendeltem a Jeep karosszériát, de nem igazán jutottam vele semmire. Aztán a karosszéria megadta a választ, ugyanis a szélvédőkeret alsó része olyan magasan van kiképezve, hogy a tető első részén lévő V alakkal szerintem nem mutat túl jól. Ezért a tetőt tartó csővázrészt megfordítottam és a tetőt félbevágva szintén fordítva helyeztem rá. Ezáltal a szélvédőkeret megfelelő méretű lett és a platóra is szabadabb a rálátás.  A hátsó rész megvágása a tervekhez képest azonban elmaradt mivel a (B-oszlop) csövei annyira dőlnek hátrafelé, hogy úgy nem lett volna túl életszerű. Így csak a hátsó vékony függőleges csöveket vágtam ki, a hátsó kereszt tetőcsőre meg ha lesz egy kis időm, akkor csinálok stirolból egy négyes lámpatartót a két felköltöztetett piros, egy sárga és egy villogó kék lámpának.   Ja és az első csövet is hozzáalakítottam a Jeep dizájnhoz: 
_________________ Vaterra: Peugeot P4, 504 Dangel, Jeep JK SCX10: Citroën 2CV Proto UMM Alter II Jeep CJ7, YJ Land Rover Defender, Discovery Wraith:Jeep Hummer H1 1:6 Yeti XL RR10
|
|
 |
|
 |
Leowrc
|
Elküldve: vas. dec. 30, 2012 6:51 pm |
|
Off-road Mester |
 |
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4363 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Tetszetős lett a tipus! Grat. Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
|
|
 |
|
 |
batkaaa
|
Elküldve: hétf. dec. 31, 2012 7:12 am |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm Hozzászólások: 735 Tartózkodási hely: Zsámbék
|
hali! gratulálok Peti, király lett a gép!  látom, hogy megvágtad az elejét úgy mint én anno.. ez nagyon jól néz ki, csak így már valamiért nem olyan strapabíró, nekem pár csattanás után úgy eltört mint a...  a kasztni is király lett, a lámpákat hogy raktad bele? gyárilag van helye, vagy mókolni kellett? üdv Attila
_________________  U4RC: Wraith RR10 1.9: Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ RR88 Jeep OB Onroad: TT01E
|
|
 |
|
 |
citroenpeti
|
Elküldve: vas. jan. 06, 2013 8:37 pm |
|
Csatlakozott: kedd jan. 24, 2012 8:30 pm Hozzászólások: 146 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok!
Köszönöm a dicsérő szavakat! Igyekszik az ember, aztán még jó is kisülhet belőle.
Batka: Az első rácsnak így kell kinézni egy Jeep-en az biztos, hogy meddig tart az meg kiderül. A lámpának gyárilag nincs helye, a lexan-t kitakartam fényezéshez, az lett maga a fényszóróüveg, a csővázat meg átalakítva mögé raktam egy foncsort amit abban is rögzítettem.
_________________ Vaterra: Peugeot P4, 504 Dangel, Jeep JK SCX10: Citroën 2CV Proto UMM Alter II Jeep CJ7, YJ Land Rover Defender, Discovery Wraith:Jeep Hummer H1 1:6 Yeti XL RR10
|
|
 |
|
 |
|
|
Oldal: 1 / 1
|
[ 8 hozzászólás ] |
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
 |