Szerző |
Üzenet |
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:12 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
Sziasztok!
Régi vágyam volt építeni egy 6X6-os teherautót Végre sikerült eljutni odáig hogy nekiálljak és elkezdődhessen az őrület. (2016.09.23 itt álltam neki) Szokásos axial hidak lesznek, vannak a járműben és egy kis koppintás, hogy a hátsó rész nem a szokványos teleszkóp tornyos megoldás hanem egy "ingás felfüggesztés" tolórudas.
Első lépés a négy hídból hármat varázsolni egyszerűnek tűnt a hidakról levágtam a peremet, tele zsírral. Felkerültek a link-tartók a hátsó 2 híd négy linkes tartót kapott a z első pedig egy V linket megtoldva.
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:25 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:30 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
Az volt a kísérletezés fő szivatása hogy én mindenképpen külön akartam kezelni a két hidat, hogy a kapcsolat gyakorlatilag a kardán tengely legyen és semmi más. Ez eredményezte az egy darab kardán kukába dobását. végül összekötöttem a hidakat (köszi LEO) és jó lett a hátsó híd felső 4 linkes tartója és az alsó is a második hídba lett bekötve annak az alsó link tartójához. szinte nem is válltozik a kardántengely hossza.
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:33 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
Az első kardán megint giga hosszúságú lett (én nem veszek) az egyik oldal mindig adott nálam az egy 6mm hatszög egy csuklós tengellyel (igazából egy cvd) Ismét elfogyott egy 6-os imbuszkulcs (izzítás hűtés és már furható is)
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:44 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:48 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
Hátul "megvagyunk".... Elöl nem akartam túllihegni a dolgot telótorony ügyben 10*10-es alumínium szelvény négy furat aztán viszont látásra. Meg egy tisztességes emelés amíg nem lesz alatta beülős gátló. Toldott Vlink és a torony
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 1:56 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 2:12 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
|
|
|
|
Zsoltszaba
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 2:22 pm |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 21, 2016 8:05 pm Hozzászólások: 72
|
|
|
|
|
Emunem
|
Elküldve: vas. szept. 25, 2016 8:51 pm |
|
Pályabejáró |
|
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
yeeee, vagyány lett nagyon!!! Mekkora is lesz a tervezett hossz? Bitang egy "mentőautó" lehetne.
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
|
|
|
|