Na halipapi
Itt van a fogalmazási és egymás mellett elbeszélünk pillanat
Pety vazz az egy szép bmw !
Leo a triál és scalesabb versenyautókról beszél. Az én zilem a maga huszoncentis "homlokfalszéleségével" és a most hozzá előírt ugyanekkora első lökhárítóval mekkora melléfogás ?????????
Nos és az én zilem még 4-5cm magasabb a bmw-től és tán tizszer annyi súly van felül mintha megpakolod a bömöst...
De és !! Szkél !! mert arra építem
eszembe nem jut 90mm kereket alátenni de 100mm környékére lemegyek mert ez nem fér el a kaszni alatt...viszont terepre építem ezért nem lesz pontos mása a futóműve egy zilnek...
igen : szarok a serlegre ! Faragok bármikor magamnak tudod, de el kell dönteni szkélkedünk vagy verseny scale triálozunk
Kár hogy nem voltál az npt-n ahol megnéztük rudibácsi defenderjét mit tud mire képes
leköpnéd a bmw mellett mert a szántóföldön kívül másra nem való... a bmw- meg lásd az sógort elment a race pályán
hogy ? beszartunk a röhögéstől de elment !!
És én is akarok egy rudibácsi féle szkél defendert mert odabasz
de szarra se jó viszont szerelmes vagyok a defenderekbe
a kettő nem ugyanaz
a bömös szép nagy és használható mint az én jeep cherokeem-volt nefeledd szóltam mikor megvetted a bmw-t
nagy lesz gyönyörű de nem fogod tudni úgy használni mint egy átlagos triál jeep-et
rc arányaiban a világon mindenhol ez a szempont ami nálunk is
nem az a scale ami használhatatlanul stock az egy más kategória az a játék de a verseny izgalmasabbá tétele végett durvult a terep már és a tamiya meg a kerékív defenderek kiestek
hol a baj ?
-ha rossz típust választassz versenyre esélyed nincs...
-ha verseny típust választasz meg nem lesz annyi lájkod sem itt sem a fészkukkon sem az amcsi ercékróleren...
Remélem érthető vagyok...
