na hajj!
Döncy:
Idézet:
Pety arról sehol nincs szó, hogy utcai autókkal megy a verseny. Se itt, se 1:1-ben.
Az én Nissanom még nincs is igazán scal-esítve, ha ezt nézzük:
http://portugal4x4.com/forum/viewtopic.php?f=110&t=1489SUV-val sehol, senki nem duhajkodik offroad versenyeken.
ez a Nissan, vagy is ez a fajta kialakítás régóta tetszik. viszont, ha már ultimate kategória, akkor a kerekek túlnyúlását a kasztnin engedélyezni lehetne, mivel már ez dívik (Leoék is jártak Hajdú Robinál és a saját szemükkel láthatták az autókat.)
de azért pár kép:
Boros Papi autója:

Takács Krisztiánék autója (szemből van, de így is látszik a minimális, de sokat számító túlnyúlás)

Magyar Szilárd elég jó triál autója:

ez már külföldi, de látszik

Idézet:
Van másnak is nagy autója a mezőnyben.
Madman kollégának pont ez tetszik benne.
és megy is vele, és élvezi is! még csepelre is eljött vele, pedig ott aztán pláne hosszú az a gép!
Idézet:
Amúgy van az országban egy ember, aki minden autóból képes tuti versenygépet faragni

Beszélj vele....
na igen, az idei győztes kasztnit is ő csinálta

(remélem egy emberre gondoltunk Zsoltikám

)
Idézet:
citroenpeti kacsája
szabályoknak megfelelt, ment 1 versenyt idén meg tavaly CLASS2Ben!! most hogy tereprally vagy mittomén' az mindegy.. ennyierővel ford F150 F350 és 6m hosszú GMercivel sem triálozik senki.
Idézet:
124-es merci
beleülhetnek a cigányok és mehetnek vissza dinyétlopni, meg a nagybanira portékáért..
Somogybabodot meg hagyjuk az ki az egészből.. ha meg figyelembe vesszük, hogy milyen autókkal triáloznak, akkor az egész szabályzatot ki lehetne törölni..
Idézet:
építsd meg olyannak amilyennek szeretnéd, és leld benne örömöd,

versenyre meg , mint látod, engednek!
így van!
na üdv
Attila
_________________

U4RC:
Wraith
RR10
1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB
Onroad:
TT01E