sziasztok!
gondoltam már én is írok ide valamit, úgyis olyan sokszor említésre került az autóm, meg hát amúgy is.
én a negatív részével kezdeném:
...ha lenne...
idén nem igazán volt ok panaszra, mármint most a magam nevében beszélve, a C2 már inkább hasonlított ahhoz, amilyennek lennie kell, amiket beszéltünk, hogy változnia kéne, DE (mert ugye az mindig van.)
Egyre többször került elő idén is az a dolog, hogy a kapu fűzőcske, ez alatt azt értem, amikor a gyáritól keskenyebb autómmal alig fértem el. Mérföldekkel jobbak már a pályák és egyre több a leküzdendő terep is, de még mindig inkább a kapuk szűkössége dönti el a dolgot. Pontosan tudom hogy minden kategóriának nem lehet külön pályát kijelölni, többet aztán meg pláne nem, de valahogy meg kell találni az arany középutat.
Igazat adok azoknak, akik azt mondják, hogy kicsit kemény volt a C1, pláne aki tényleg kis kerék, 0 kerékkilógás, full beltér, nehéz autó stb. De fiúk, lányok. Ismételni tudom magam, ez triál, nem pedig a suzuki SX4 vagy vitara sajtóautóztatása, néha bizony lepattan a dukkó....
valaki még az előző hozzászólásokban írta, (talán Madman volt, de most inkább írok, lusta vagyok keresgélni) hogy a sofőrök ügyessége döntsön, ne a scale pontok. Igen, ennek ez a módja, mondjuk C2-ben, ahol lehetne még egy kicsit keményebb szakaszokat kijelölni kevesebb kapuval, de több olyan akadállyal, amit önerőből nehéz teljesíteni.
A C1 szóljon a belteres, tényleg scale autókról, amiknek nem kell esni kelni a sziklákon, de azért na. nem kell átmenni driftesbe, ahol a port is azonnal le kell törölni az autóról.
Amit még hozzáfűznék, és szerintem jó dolog lenne, az a segítő használata. Felesleges ezt büntetni szerintem, mert mindenki eldöntheti, hogy az építő jellegű és úgy csinálja vagy sem.
A másik pedig, hogy nézzük egymást! Figyeljünk oda arra, hogy mindenkinek minden bekerüljön, vagy éppen ha a bíró rosszul látta, akkor ne. Saját magamból indulok ki, én sem veszem zokon, ha valaki segít figyelni a versenyzőt, több szem többet lát.
A pozitív viszont az, amit már sokszor lehetett hallani és talán még itt is megemlítődött, hogy a tavalyinál sokkal jobb volt ez az év, kötetlenebb, de mégis nagy versengés zajlott (lásd mindhárom kategória éves hajrája) és ez úgy gondolom, hogy jövőre is folytatódhat.
Várom a szabályzatot, aztán mégtöbb elem lekerül az autóról

üdv
Attila
_________________

U4RC:
Wraith
RR10
1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB
Onroad:
TT01E