Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: kedd okt. 29, 2013 2:38 pm 
Off-road Mester
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 4357
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi

Nem tetszett figyelni, Napalm ilyen gummával ment idén.... :D

Üdv: Leo

_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: kedd okt. 29, 2013 2:42 pm 
Bója kerülgető
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 8:29 pm
Hozzászólások: 482
Tartózkodási hely: Gödöllő
Napalm is meg én is ezt használjuk a verseny autón. Meglepően jó!

_________________
"Buff neki, azt karist!"


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: hétf. nov. 04, 2013 2:07 am 
Csirke

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2012 4:27 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Madzsar-osszág
Hello!
Bocs hogy idekontárkodok, de ez a kérdés számomra még mindig kicsit homályos!
Egy SCX ami természetesen keménykasznis, mekkora súlyú kereket igényel optimálisan?
Anno az SCX-emben Honcho bódéval volt elöl +15-15, hátul +10-10dkg, ez kicsit kevés volt.
Utána keménykasznival volt elöl +20-20, hátul +15-15dkg, erre is mondták hogy kevés.
Mi az ami még egészséges? A szervó elviekben 16kg körül bíró, de nem is azt féltem hanem a c-hubokat meg a többit.

U.i.: A komplett kerék súlya érdekelne nagyjából, mert sehogy sem gyári a felnim.
Előre is köszönöm! Üdv!
Gergő

_________________
c 6 d o k i


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. nov. 14, 2013 11:53 pm 
Csirke

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2012 4:27 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Madzsar-osszág
No habla?

_________________
c 6 d o k i


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. nov. 15, 2013 9:08 am 
Off-road Mester
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 4357
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi
Ez a súlyozás sokmindentől függ. Tengelytáv, elektronika, hajtás elhelyezése, autó alap súlypontja.
Egy komplett első kerék kb 30-45dkg, egy hátsó 20dkg.

Üdv: Leo

_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. nov. 15, 2013 11:00 pm 
Csirke

Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2012 4:27 am
Hozzászólások: 25
Tartózkodási hely: Madzsar-osszág
Köszi Leo, ez már jó kiindulásnak!
Üdv.!
Gergő

_________________
c 6 d o k i


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. nov. 22, 2013 8:51 am 
 
Imrus írta:
Hihetetlen, hogy ennyi idő alatt ennyi mindent megcsinálsz;)


Nem akartam az építősbe monológot írni a nem odaillő témával így itt írom :

Imrus
Egy trial építő rendszere Latya szerint
aki nem váltott-műszakban dolgozik (Mert az akár hétköznap is ráér) ajánlatom a következő egy péntek szombatra

Kocsma tévé nyema..evidens ez az alap, sör majd a "munkaidő" végén
Gyerekek bepihennek 9-max 10 mert hétvége van
Anyával még duruzsolsz egy órát majd hagyod had nézze a sorozatait és 11-től hajnal akár-4 ig nyomod mindkét nap és mire a család felkel mert hétvégén lustulósak 9 de akár 10 óra is lehet addigra ki is alszod magad
Én ezt ha csinálni akarok valamit egy 12 órás műszak után széjjel esve is bevállalom jó példa erre Madman beta ládája aminek 11 kor álltam neki hajnal 3 h.körülre lett meg fél hétkor felkeltem hogy még le is fessem és Madman fél 9 for már vihette is :-)
így csak a két nap alatt tudsz gyártani 10 munkaórát
Az első faragás kasznija nekem is sok munkaidő volt de a fórumon lelhető segítségekkel és az építők által leírt intelmekkel meg lehet gyorsítani a folyamatot na meg a rutin.

Mindég egyszerűbb gyorsabb és erősebb egy komplettet építeni mint átépíteni egy meglévőt ez tapasztalat
ha ezeket figyelembe vesszük és valaki jól bánik a szikével tavaszig csak a két napokkal nézve is van rá 18×10 órája...


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. nov. 22, 2013 9:09 pm 
Sárvédő
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 28, 2013 6:07 am
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: Pécs
Hát igen az idő beosztáson nagyon sok múlik, én mondjuk az éjszakai szerelgetést régebben jobban bírtam, ha ma hajnalig fent vagyok akkor másnap alkalmatlan vagyok az életre. :)

Régebben ez nem volt gond, valószínűleg öregszem... :mrgreen:

Persze ha az ember rákattan egy témára nagyon, akkor az adrenalin hajtja és nem álmos, nem fáradt, majd amikor eltelik pár nap így, akkor egyszer csak megül mint az iszap. :lol:

Mindenesetre irigylem a hozzáállásod!!

_________________
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. nov. 22, 2013 9:36 pm 
 
Az airbrushh tanulásával és kivitelezésével kezdődtek az éjszakai műszakok ezt kellett átvigyem csak a triál építésbe.
a lényeg hogy ne szokjuk meg a 8-10 óra alvást mert abból nehéz átállni és sose adjuk fel akármilyen fáradtak vagyunk agyilag vagy elfuserálunk valamit. Mindég van előre és az kell hajtsa az embert. Nem árt a vetélytárs mert az mint a versenyek menete alatt is hajt előre így egy konkurens építő kell toljon előre hogy fényesedjen az ego vagy csak az hogy megmutassuk mi is tudunk olyat hasonlót vagy akár és sőt...

Az én esetemben szarabb a helyzet, na nem arra gondolok hogy én építek a legjobban. félreértés ne essék ismerjük és főképpen én is a saját hibáim ebben a szakterületben de én főképpen az ötletek, design-ok és találékonyságok, kreativitások terén érezném még jobban ösztökélve magam ha valaki hazai pályán kergetne a stílusával. Mint a Zil-en is érezhető a hiper-realizmus abból jól levehető hogy nem egy cnc-ellenfelet szeretnék hanem aki nagyot, odab@szós dolgokat pirít nem csak épít. Jó példa erre egy olyan egyszerű és remek ötlet mint a Beta láda...még nekem is mosolyt csal mert ilyenkor mondom : igen ez od@b@sz és olyan egyszerű de az @nnyát mekkora ötlet...
Szal a kreatív ellenfél hiányzik hogy még hülyébb legyen az ember, független a hazai konkurens kortárs és minőségi építőktől.
Ezért lesekszik az ember mindenkinél minden témakörben mert a jó ötlet vagy a tuti egy jó ötletből támad.

Tényleg az RcTankosoknál látta valaki a srác "vödörhajlító" kreatív gépét ? én az ilyen pionír ötleteket hiányolom a hazai builderek köréből még nagyobb mértékben ! az a vödör peremező odavág ! érdemes rákeresni.... :lol: :lol: :lol:

Nos az elméletről ennyi.

Építés terén meg a szegénységemből ami egyre jobban elhatalmasodik rajtam :-) :-) keresem az egyszerű olcsó és házilag kivitelezhető dolgokat még ha néha meg is tudná az ember fizetni mert akkor meg azért hogy neked saját vagy egyedi legyen.

Triál terén annyi a meglátásom : nehéz manapság újat azaz a spanyol viaszt feltalálni de ismét magam kell példázzam nem véletlen. A zil egy orosz fórumon látható : hozzávetőlegesen vagy 100 féle variációban és méretben megépült már az Ukrán oldalon amiból mi csak azt az egyet látjuk a scale4x4 fórumon no meg most már az enyém is főképp ha elkészül végre.
Én a triál oldalról örülnék az ötleteléseknek (ez a hot-rod tól a kanalas markolóig) és a végre friss kezdeményezéseknek. Egyre nehezebb odavágós dolgot építeni de itt a tamiya példája a toyotával ami új design és mégis hiánypótló a piacon tehát : vannak még üres zónák csak keresgélni kell...


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szomb. nov. 23, 2013 8:09 am 
Sárvédő
Avatar

Csatlakozott: hétf. okt. 28, 2013 6:07 am
Hozzászólások: 63
Tartózkodási hely: Pécs
Hát igen újat már nagyon nehéz kitalálni de nem lehetetlen, kinti fórumokon mindig érnek meglepetések és sokszor egyszerű dolgokkal alakítanak hatalmasat. Ott van a fa Fargo ami a mai napig az egyik kedvenc építésem és azóta már számtalan fa bódét faragott az ember.


Kép

Azóta persze már több fa bódét is lehet látni, de az első ő volt és a mai napig a legigényesebben ő gyártja és nem egy vagyon.

Mondanám, hogy idő kérdése is (család, meló stb...) de erre meg te cáfolsz rá az előzőleg kitárgyalt időbeosztásoddal... :)

Nekem mindig az idő a sarkalatos pont, család, meló, weblap, stb... Viszont az embernek csak arra nincs ideje amire nem akarja.

Visszakanyarodva az építésre érdekesség képen mesélem, hogy rákérdeztem a scale4x4 oldalon a rave-art emberkére, kíváncsi voltam, hogy mennyiért árulja az általa készített kasznikat.

Gaz 66-- 500 dollár kompletten

Ural-- 1100-1300 dollár kompletten
Ural csak fülke-- 600-700 dollár

Elismerem az igényes kivitelezést de azért ez nem kevés. :shock:

_________________
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 29  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség