sziasztok,
folytatást ígértem, úgyhogy íme:
1. sokan nevetnek rajtam emiatt ( konkrétan egyvalaki biztosan

, de mivel
nekem tetszik lesz ezen az autón is, gumi sárvédő:
Mivel úgy terveztük, hogy esetlegesen cserélhető legyen ezért nem ragasztva, hanem kis csavarokkal van rögzítve, így talán még jobban a scale kinézet felé irányulva:

hátul:

elöl:

mivel versenyre épül ezért a tükrök lekerültek az autóról, sztirollal pótolva és feketére lesz festve:

Természetesen készülnek a kötelező tartozékok is a megfelelő rögzítéssel:
biztonsági öv: / festése még hátravan /


eü láda + kötelező láda /ezek festése még hátravan /




Alakulgatunk:

észrevettem egy "furcsa" plusz lehetőséget a szabályzatba....
számomra érthetetlen módon a felhúzott ablak + 5 pontot ér... nem akartam így, de legyen az első két ablak is meglesz a pajeron...plusz pontokért mindent
ami még hátravan a kasztnival:
- csörlő kivezetés / warn, + át kell fúrni a kasztni tartót
- csomagtartó / killerbody műanyag rövidíteni kell ide jön a homokvas és a vontató kötél is /
- sofőr muki festése, beltér festése
- lámpa foncsorok elkészítése
- pótkerék tartó / mert a gyári pajero nem jó /
- linkek igazítása picit
amit még ezután jön az elektronika:
- Axial AE 2 szabályzó / hajtás /
- HK 45 A szabályzó / csörlő /
- HK 17kg szervo / csörlő /
- Savöx 0251Mg szervo / kormányzás /
- 35T Holmes motor
folyt. köv...
üdv. bandi