Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: kedd szept. 02, 2014 9:10 am 
Sziklamászó
Avatar

Csatlakozott: szomb. jan. 21, 2012 2:52 pm
Hozzászólások: 1236
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Bár ez nem 5-ös tengelyre van:
http://www.sdi4x4.com/index.php?id_category=30&controller=category&id_lang=1&n=20

_________________
-Döncy-
duchony.zoltan@gmail.com
Telenor/354-2873


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: kedd szept. 02, 2014 12:21 pm 
Csirke

Csatlakozott: vas. feb. 23, 2014 12:52 pm
Hozzászólások: 18
Tartózkodási hely: Miskolc
Latya dobj fel egy hirdetést ;) , hátha lesz valakinek és ő tudja majd hogy ilyen fogaskerekek mibe vannak . Egy próbát megér .

_________________
Üdv.: Juhász László


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 03, 2014 11:44 am 
 
Nézzük a következő tanulandót...
Akkor teknikai infók..segítség képpen
áttételek hidak és hajtásnál

HID
pl:
Gear Ratio: 3:1
ez azt jelenti hogy míg a kardán felőli kihajtás forog 3-at addig a nagy tányér ami a tengelyt hajtja 1-et ?

Áttételnél pedig bonyolultabb a dolog
spur pinion az indulás ezt vágom mivel hogy gyorsítunk lassítunk
mitől változik egy "hajtás" nyomatéka ?
itt pl a Leo féle tapasztalat jól jöhetne akár

azaz egy egyszerű példa
tekintsük a lehetetlent de egyszerűbb így az elmélet :
adott egy híd 1:1 áttételezéssel
adott a spur pinion pl 20 és 64T méretekkel (bár most még nem ez a fő lényeg)

Mi a töktől lesz benne erő ? mert tempót akár egy nagyobb hajtó / kisebb hajtottal bevariálod mint egy spur-pinion cserénél
de mitől jön az erő ??

Vázoljuk a kérdést szakmai irattal és egy szájbarágós én is megértsem pár sorral...

Köszke üdv
L

egy kis inspiráló metszet rajz...hogy jobban jöjjenek a válaszok :-)

Kép


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 03, 2014 1:54 pm 
Sziklamászó
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
Hozzászólások: 1099
Az erő adott (motor). Szar motorral lehet neked bármilyen hajtásod. Az áttétel variálható. Ne csak az osztóművet nézd, hanem a teljes rendszert (hidak, osztómű stb. => végáttétel). Számolhatod ezt a végáttételt. Döncy bácsi már valahova leírta úgy rémlik axi és r2 esetét is. Az optimális áttétellel van tempó és nyomaték. Ellenkező esetben valamelyik csorbul. Ha túl hosszú, akkor meg se tempó, se nyomaték :)


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 03, 2014 8:11 pm 
 
Köszönöm a többit majd privát
OFF:

Néha uncsi hogy magunknak írunk így azaz úgy döntöttem feleslegesen nem terhelem a szervert a nem hrcct tagok érdektelensége végett.....
Amikor talizunk Leonál kivesézzük a dolgokat vagy Zsolttal egy sör mellett de magamnak, magunknak nem írogatok többet nem vagyok én Ady ...

ON:

Triàl eszmecserèk folyt köv.

Üdv
Az író


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 03, 2014 9:37 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 22, 2014 8:46 pm
Hozzászólások: 106
Én még délután olvastam a vonaton Latya utolsó kérdését, csak nem volt humorom a vonaton pötyögni.

Szóval egyben Doki válaszára is reagálva szeretném feltenni egy kérdést, hogy a különböző körös motorok hogyan tudnak leadni más- más nyomatékot ? (pl 27 T, ami pörgős, 55 T, ami nyommatékos)?

OFF: Latya, ne morcizz :D


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 03, 2014 9:56 pm 
Pályabejáró
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Zsámbék
Latya!

Wraith osztómű

80T spur 20T pinion 27T motor

scx hidak.

nincs varia, ne számolj feleslegesen (ha már úgysem megy :P :P :D)

aztán majd élőbe kivesézzük ;)

üdv

_________________
Kép

U4RC:
Wraith
RR10

1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB

Onroad:
TT01E


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. szept. 04, 2014 2:01 pm 
 
Ilyet keresek de nem ennyiért !

http://www.conrad.hu/conrad.php?name=Products&pid=237299

Kép


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 7:41 am 
 
Halipapi
RC4WD offset kérdés
Idézet:
Negative Offset: 0.39in / 11mm.


akkor a gmade illusztrált képe szerint ez melyik ?
maga az hogy a hatszög külselye vagy belselye vagy annak a tengelye a "Nulla offset" az nem érdekel esetünkben 2,5mm az eltérés a 11mm akkor most az rc4wd szerint merre 11mm ??

Kép

Köszönöm
Üdv
L


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 8:08 am 
Off-road Mester
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 4357
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi

RC4WD-nél a full negatív offset azt jelenti, hogy pl esetedben 11mm/oldallal szélesebb lesz a nyomtávod.

Üdv: Leo

_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 29  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség