Nézzük a következő tanulandót...
Akkor teknikai infók..segítség képpen
áttételek hidak és hajtásnál
HID
pl:
Gear Ratio: 3:1
ez azt jelenti hogy míg a kardán felőli kihajtás forog 3-at addig a nagy tányér ami a tengelyt hajtja 1-et ?
Áttételnél pedig bonyolultabb a dolog
spur pinion az indulás ezt vágom mivel hogy gyorsítunk lassítunk
mitől változik egy "hajtás" nyomatéka ?
itt pl a Leo féle tapasztalat jól jöhetne akár
azaz egy egyszerű példa
tekintsük a lehetetlent de egyszerűbb így az elmélet :
adott egy híd 1:1 áttételezéssel
adott a spur pinion pl 20 és 64T méretekkel (bár most még nem ez a fő lényeg)
Mi a töktől lesz benne erő ? mert tempót akár egy nagyobb hajtó / kisebb hajtottal bevariálod mint egy spur-pinion cserénél
de mitől jön az erő ??
Vázoljuk a kérdést szakmai irattal és egy szájbarágós én is megértsem pár sorral...
Köszke üdv
L
egy kis inspiráló metszet rajz...hogy jobban jöjjenek a válaszok
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Kép](http://www.towerhobbies.com/products/axial/axic9021/axic9021_tranmission_550.jpg)