![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Szerző |
Üzenet |
Napalm
|
Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 8:22 am |
|
Sziklamászó |
![Avatar](./download/file.php?avatar=78_1375351644.jpg) |
Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm Hozzászólások: 1099
|
öröm ez a fordítva jelölgetés ![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Latya
|
Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 8:54 am |
|
|
akkor egy rc4wd Negatív offsetnél a kerék-hatszőg belső felétől kifelé 11mm-re lesz a felni függőleges közepe ha jól értelmezem ergo egy 24mm széles felni 23mmre lóg ki a kerékhatszög belsejétől ??? ez gyanús nekem a hatszögtől befelé nem is jönne ??? (Vintage cruiser felni pl rc4wd-n)
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Leowrc
|
Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 9:09 am |
|
Off-road Mester |
![Avatar](./download/file.php?avatar=54_1474016493.jpg) |
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi
Nem. Ez azt jelenti, hogy a hatszöged külső fele 11mm-rel lesz közelebb a felnid hátsó részéhez. Tehát szélesebb lesz tőle az autód.
Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - ![Kép](https://c1.staticflickr.com/1/638/32117573655_df33c9796a.jpg)
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Napalm
|
Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 9:54 am |
|
Sziklamászó |
![Avatar](./download/file.php?avatar=78_1375351644.jpg) |
Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm Hozzászólások: 1099
|
rc4wd nem gyárt tudtommal, csak kifele szélesedő felnit. Gmade-nél van nullás, meg egy pár helyen, pl HPI vintage. SDI-nél van valóban negatív felni, amivel szűkebb a nyomtáv. 1, 3, 5mm verziókban. Asszem pont most rendeltem 1-1 szettet belőlük, és nagyon jól mutatnak a hilux alatt axial hidakkal ![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Latya
|
Elküldve: csüt. szept. 18, 2014 10:16 am |
|
|
Köszönöm simán nem tudom milyen fellni kell majd..ha aktuális kikérem a véleményt
Üdv L
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
aSab
|
Elküldve: hétf. szept. 22, 2014 6:29 pm |
|
Csatlakozott: szomb. dec. 22, 2012 10:39 am Hozzászólások: 47
|
a sebesség/nyomaték témához hozzáböfögnék egy kicsit, mint némileg tapasztalt short course versenyző... anno én is foglalkoztam a kérdéssel egy keveset.
elvileg a rollout határozza meg, hogy mennyire jól használod ki az autód motorját az autó adottságait figyelembe véve. a gyakorlat azonban a triál esetében szerintem tök más, lévén négykerekes meghajtású autókról beszélünk, ahol gyakran nincs mind a négy kerék olyan helyzetben, hogy le tudja adni a kívánt/kiszámolt nyomatékot illetve megfelelően gyorsítsa/tartsa sebességen a verdát (szemben ugye a szőnyeges/aszfalt onroad vagy a clay/hard packed pályán nyomuló offroad verdákkal).
persze közelítésnek nem árt egy rollout számolót használni, mert a rendszer összes elemét figyelembe veszi, szemben a sima FDR számolgatással. én még javaslom egy infrás hőmérő használatát is, hiszen figyelni kell a motor, a szabályzó és az akksik hőmérsékletét is, hogy teljes képet kapjunk arról, mit is csinyálunk - de ezek ugye már a tünetek, nem pedig direkte változtatható paraméterek (hacsak nem szerelsz egy peltier-elemet a motorra vagy a szabályzóra).
remélem sikerült összezavarnom a fejeket. egy biztos: a számolgatást az empirizmusnak kell követni, majd jöhet a jegyzetelés, az újabb kísérlet stb.
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Emunem
|
Elküldve: szer. szept. 24, 2014 10:41 pm |
|
Pályabejáró |
![Avatar](./download/file.php?avatar=1602_1452695043.gif) |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
Hali,
lenne egy kérdésem: Vizhatlanítás közben merűlt fel a kérdés, amit feltennék itt is. Hidakban a sűrűbb zsír is megteszi a vizzárást biztosító közegként, vagy az ajánlott marina kence mindenképp? Szervó készen van, elvileg valamenyire védett, szabi/vevő van még hátra, nomeg a hidak. Válaszokat köszönöm.
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
zsolt75
|
Elküldve: csüt. szept. 25, 2014 4:58 am |
|
Bója kerülgető |
![Avatar](./download/file.php?avatar=70_1401047089.jpg) |
Csatlakozott: szer. jan. 25, 2012 8:45 pm Hozzászólások: 436 Tartózkodási hely: Budapest, XV.
|
Hali!
Én még soha nem raktam a hidakba zsírt , csak a fogaskerékhez. Eddig még egy csepp víz nem folyt be. A csapágy tömitett rendesen. Valaki persze teli rakja az egész hidat. Kinek mi vált be.... Amúgy a sima zsír szerintem jó hozzá.
Üdv: Zsolt
_________________ Jeep River Rider HB Cyclone TC
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Emunem
|
Elküldve: vas. szept. 28, 2014 10:55 am |
|
Pályabejáró |
![Avatar](./download/file.php?avatar=1602_1452695043.gif) |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
Köszönöm Zsolt.
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
Latya
|
Elküldve: vas. szept. 28, 2014 5:08 pm |
|
|
Én vagyok az aki full tele teszi zsírral annyira hogy a fogaskerék még elmozdul így nem áll ellent de minden hézag tele zsírral.. vízmentes, koszmentes és full dögnehéz lesz alul tőle
Üdv L
|
|
![](./styles/black_pearl/imageset/arrow_down.png) |
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
![](./styles/black_pearl/theme/images/spacer.gif) |