Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.9




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 2:03 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Sziasztok

Gondoltam felteszem az autónk átalakulásáról a képeket....

Az úgy volt, hogy 2016-ban kezdtem el a fiammal RC autózni megtetszett egy Tamiya majd kisebb utánajárással kikötöttünk egy AXIAL SCX10 mellett. Sokáig gondolkodtunk mi legyen kemény kasztni vagy lexan de végül is meggyőztek hogy kezdésnek inkább a lexan.
Sikerült is megépíteni egy szép kis Jeep-et, többen dicsérték hogy nem a hagyományos festést kapta és igazán egyedi lett. Mivel azonban az első évben kapott rendesen az autó így elég viseletes lett a karosszéria és a festés is, így még mielőtt teljesen leamortizáltuk volna úgy döntöttünk kicseréljük a kasztnit.
Első körben lexan volt a nyerő. Mivel se időm se ambícióm nem volt az építéshez megkértem hát LEO-t segítsen ill. építse át az autót. Majd mielőtt majdnem kész lett szóba került a kemény kasztni és azzal a lendülettel törölve lett az átépítés és nekilátott az új 2017-es autónk megépítéséhez, egy kemény kasztnis versenyautóhoz. Sajnos az idő rövidsége miatt az első futamra nem készült el így Ausztriában tudott a fiam előszőr rajthoz állni vele ahol a gyerek kategóriában el is hozta az első helyet.

folyt.köv.

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Toyota HRCCT Police 2017
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:33 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Mivel a Jeep egyedire sikeredett próbáltam kitalálni egy egyedi kinézetet. Alex mindenáron valami rendőrautót szeretett volna így próbáltam a kérését figyelembe venni.
Első lépés a tengelytáv csökkentés volt és hogy ne legyen olyan hosszú az autó és a hátsó terepszög is megfelelő legyen a plató méretét csökkentette le Leo, kb 2 cm-t sikerült levágni a hosszából.
A platót sajnos ki kellett vágni a rugóknál, erre majd kerül egy egy doboz

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:46 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Következő lépésként megkapta a 4 új G-Made beülős gátlókat, majd az elejéből is le lett faragva a terepszög javítása érdekében. Kapott hátsó acél lökhárítót és egy első G6 lököst is....

Kép

Kép

Kép

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:51 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Következett az új kerekek felszerelése ami nehezebb az átlagosnál, ezzel keskenyebb is lett az autó és a súlypont is alacsonyabbra helyeződött. A kormánykitérés a lehető legnagyobb lett a kerekek elérik a gátlókat kifordított állapotukban.

Kép

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:54 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Na, aztán jött a festés. Matt felület és az ajtó színe eltérő. Itt volt egy kis feladat de Leo ezt is sikeresen megoldotta :D

Kép

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:57 pm 
Off-road Mester
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 4357
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi

Ne hagyd ki azt sem, hogy ismét csináltunk bele rendes kormányzást..... ;)

Üdv: Leo

_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:03 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Eljött az a pont ami egy kicsit kérdéses volt. Erőltettem és Leo sikeresen meg is oldotta sőt!!!

A beltér. Nagyon kérdéses volt sikerül e beletenni. Előtte az elektronika kicsit át lett helyezve, az akksi tartók ki lettek építve. Két lehetőség, bele fér a nagy 5500-as keresztbe és a versenyekre a kicsi 2200-as külön erre kialakított helyre a karosszéria küszöb szintjére így ismét a súlypont lejjebb lett helyezve a Jeep-hez képest.

Ahhoz hogy be lehessen tenni a spurkerék burkolatát el kellett távolítani és így éppen elfért a beltér. De ezt egyikünk sem gondolta volna.

A beltér megfestése igazán különleges lett, igazi barna műbőr "sezlony" hatását kelti. Ismét köszönet az ötletért Leo-nak!

Kép

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:07 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Ja igen a kormányzás kérdése mindig egy fájó pont. Át volt alakítva már vagy 3 féle módon hozzáteszem hogy szélesebb hatszögekkel kiegészítve nagy kitérést tudtunk elérni de mivel ezt a felnit nem lehetett feltenni a kormányzást ismét át kellett alakítani. Ebben az autóban ez már a 4. féle megoldás :)
A lényeg, hogy most ennél jobb nem tudna lenni!!!

Leowrc írta:
Hi

Ne hagyd ki azt sem, hogy ismét csináltunk bele rendes kormányzást..... ;)

Üdv: Leo

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pintair kedd ápr. 25, 2017 10:25 am-kor.

Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:10 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Ezek után kapott egy belső csörlőt ami a távon a 3. csatornáról külön szabályzóval van meghajtva.

Az autó elkészült a többi rám várt....

Kép

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:17 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm
Hozzászólások: 137
Innentől csak az elektromos bekötés volt hátra, ledezések és a dekoráció.

Az elektromos bekötésben és ledezésben Bazsika segített így nem egyedül kellett görcsölnöm vele. Ismét köszönöm neki is a segítséget!

Az autóra sikerült egy sponzort találnunk akinek, anyagi támogatás fejében, felkerült a logója és felirata. Így ezzel és Alex fiam kérésével kellett valahogy összekombinálni a versenyautónk dekorációját.

Mindenki döntse el magában, hogy hogy sikerült, de ez nekünk úgy sem számít, mert nekünk így tetszik és kész :D :D :D

Kép

_________________
Üdv: PS
_________________
AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM
Vaterra Twin Hammers V2


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 14 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.9


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 68 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség