Sziasztok!
Ennek a csörlővezérlőnek nem sok értelmét látom. Egy szervóelektronika helyettesítheti.
Automatán tuti nem fog leállni, de szerintem a gyári sem olyan. Ezt nem tudom.
Én a következőképpen oldom meg közvetlen szervóval, vagy oldanám meg a szervó elektronikájával külön csörlővel.:
1. Ha 3 állású a harmadik csatorna, akkor egyértelmű. Távon trimmet középre! Az átalakított szervó potiját addig állítgatni ameddig meg nem találod a nullpontját. Ezek után ráteszed a csörlődobot és voilá, a 3 állású kapcsolóval tudod egyből használni. Amennyiben külön van csörlőd, gondolom rákötném a szervó motorra való kimenetét a csörlő motorjára. Ugyanúgy kapcsolná oda-vissza.
2. FlySky GT3B, Ansmann W6, Turnigy ugyanilyen vagy HK-s táv. Az a 8 elemes nagy kijelzős fajta.
Ez trükkösebb, mert csak be/ki kapcsolható a 3. csatorna, de én így csináltam elsőre és hibátlan volt.:
Ugyancsak buherált szervó, a távon a 3. csatorna gombja felett van 2 trimmelő.:
A képet az RcPilot.hu tárolja. A 3. csati trimmjét állítsuk el az egyik irányba, mondjuk balra. (Így egyszerűbb)
Ha 0-30-ig lehet, akkor kb 25-re, ha okosított a táv 0-99, akkor kb 70-re.
(Azért ne teljesen, mert később szükség lehet még kisebb finomhangolásra. Pl elmegy a poti kicsit és már nem tudjuk csak egyik irányba trimmelni, az nem lenne jó.)
Ezek után csatlakoztassuk a szervónkat a vevőbe és így keressük meg a nullpontot. A vezérlés nálam úgy ment hogy a 3.csati trimmet az ellenkező irányba (nekem jobb) nyomva tartom, ekkor elkezd a szervó az egyik irányba forogni, ez fogja kiengedni a kábelt. Ha meg akarod állítani, csak visszatrimmeled amíg megáll, de ez macerás, ezért megnyomod a BACK/CANCEL gombot melyiken mi van. Ekkor megáll a szervó. Ha most megnyomod a 3. csati gombját, akkor visszafelé fog forogni/becsévél. Betekerte vagy kihúzta az autót, ha újra megnyomod a 3. csati gombot akkor megáll. Szerintem ezt a felállást is ki lehet kötni a szervóról ugyanúgy külső csörlőre. Itt az irányon fordítani csak kábeldobnál, vagy ha felcseréled a motor vezetékeit tudsz.
Megjegyezném nem tudom pontosan hány voltot kap a 3Racing csörlő motorja, de feltételezem azt az 5-6V-t ki kell bírja.
Tehát egyszerűsítve: Trimmet nyomva tart: csörlő kienged (ha elég akkor Back vagy Cancel)
Ha vissza akarod húzni 3. csati megnyom. (Ha elég, újra megnyom)
Remélem elég szájbarágós volt!

Üdv.!
Gergő
U.i.: Tudjátok ha bármi kérdésetek van, rám ne számítsatok! XD
Azt legyen szíves megmondani valaki hogy egy 7,4-es konfigban hány volt jön ki egy Spektrum vevőből a szervóra, illetve a szervó motorja ennek függvényében hány voltot kap fullon? Vagy ez a szabitól is függ? Nincs mérőműszer nálam és nem tudom hány led-et kössek össze hogy ne kelljen ellenállást bekötnöm, ha a bind csatit használnám vagy szintén egy szervó "lapot".