|
Szerző |
Üzenet |
Leowrc
|
Elküldve: kedd okt. 29, 2013 2:38 pm |
|
Off-road Mester |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Nem tetszett figyelni, Napalm ilyen gummával ment idén.... Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
|
|
|
|
|
pege
|
Elküldve: kedd okt. 29, 2013 2:42 pm |
|
Bója kerülgető |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 8:29 pm Hozzászólások: 482 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Napalm is meg én is ezt használjuk a verseny autón. Meglepően jó!
_________________ "Buff neki, azt karist!"
|
|
|
|
|
c6doki
|
Elküldve: hétf. nov. 04, 2013 2:07 am |
|
Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2012 4:27 am Hozzászólások: 25 Tartózkodási hely: Madzsar-osszág
|
Hello! Bocs hogy idekontárkodok, de ez a kérdés számomra még mindig kicsit homályos! Egy SCX ami természetesen keménykasznis, mekkora súlyú kereket igényel optimálisan? Anno az SCX-emben Honcho bódéval volt elöl +15-15, hátul +10-10dkg, ez kicsit kevés volt. Utána keménykasznival volt elöl +20-20, hátul +15-15dkg, erre is mondták hogy kevés. Mi az ami még egészséges? A szervó elviekben 16kg körül bíró, de nem is azt féltem hanem a c-hubokat meg a többit.
U.i.: A komplett kerék súlya érdekelne nagyjából, mert sehogy sem gyári a felnim. Előre is köszönöm! Üdv! Gergő
_________________ c 6 d o k i
|
|
|
|
|
c6doki
|
Elküldve: csüt. nov. 14, 2013 11:53 pm |
|
Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2012 4:27 am Hozzászólások: 25 Tartózkodási hely: Madzsar-osszág
|
No habla?
_________________ c 6 d o k i
|
|
|
|
|
Leowrc
|
Elküldve: pén. nov. 15, 2013 9:08 am |
|
Off-road Mester |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Ez a súlyozás sokmindentől függ. Tengelytáv, elektronika, hajtás elhelyezése, autó alap súlypontja. Egy komplett első kerék kb 30-45dkg, egy hátsó 20dkg.
Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
|
|
|
|
|
c6doki
|
Elküldve: pén. nov. 15, 2013 11:00 pm |
|
Csatlakozott: szomb. jan. 28, 2012 4:27 am Hozzászólások: 25 Tartózkodási hely: Madzsar-osszág
|
Köszi Leo, ez már jó kiindulásnak! Üdv.! Gergő
_________________ c 6 d o k i
|
|
|
|
|
Latya
|
Elküldve: pén. nov. 22, 2013 8:51 am |
|
|
Imrus írta: Hihetetlen, hogy ennyi idő alatt ennyi mindent megcsinálsz;) Nem akartam az építősbe monológot írni a nem odaillő témával így itt írom : Imrus Egy trial építő rendszere Latya szerint aki nem váltott-műszakban dolgozik (Mert az akár hétköznap is ráér) ajánlatom a következő egy péntek szombatra Kocsma tévé nyema..evidens ez az alap, sör majd a "munkaidő" végén Gyerekek bepihennek 9-max 10 mert hétvége van Anyával még duruzsolsz egy órát majd hagyod had nézze a sorozatait és 11-től hajnal akár-4 ig nyomod mindkét nap és mire a család felkel mert hétvégén lustulósak 9 de akár 10 óra is lehet addigra ki is alszod magad Én ezt ha csinálni akarok valamit egy 12 órás műszak után széjjel esve is bevállalom jó példa erre Madman beta ládája aminek 11 kor álltam neki hajnal 3 h.körülre lett meg fél hétkor felkeltem hogy még le is fessem és Madman fél 9 for már vihette is így csak a két nap alatt tudsz gyártani 10 munkaórát Az első faragás kasznija nekem is sok munkaidő volt de a fórumon lelhető segítségekkel és az építők által leírt intelmekkel meg lehet gyorsítani a folyamatot na meg a rutin. Mindég egyszerűbb gyorsabb és erősebb egy komplettet építeni mint átépíteni egy meglévőt ez tapasztalat ha ezeket figyelembe vesszük és valaki jól bánik a szikével tavaszig csak a két napokkal nézve is van rá 18×10 órája...
|
|
|
|
|
Imrus
|
Elküldve: pén. nov. 22, 2013 9:09 pm |
|
Sárvédő |
|
Csatlakozott: hétf. okt. 28, 2013 6:07 am Hozzászólások: 63 Tartózkodási hely: Pécs
|
Hát igen az idő beosztáson nagyon sok múlik, én mondjuk az éjszakai szerelgetést régebben jobban bírtam, ha ma hajnalig fent vagyok akkor másnap alkalmatlan vagyok az életre. Régebben ez nem volt gond, valószínűleg öregszem... Persze ha az ember rákattan egy témára nagyon, akkor az adrenalin hajtja és nem álmos, nem fáradt, majd amikor eltelik pár nap így, akkor egyszer csak megül mint az iszap. Mindenesetre irigylem a hozzáállásod!!
_________________
|
|
|
|
|
Latya
|
Elküldve: pén. nov. 22, 2013 9:36 pm |
|
|
Az airbrushh tanulásával és kivitelezésével kezdődtek az éjszakai műszakok ezt kellett átvigyem csak a triál építésbe. a lényeg hogy ne szokjuk meg a 8-10 óra alvást mert abból nehéz átállni és sose adjuk fel akármilyen fáradtak vagyunk agyilag vagy elfuserálunk valamit. Mindég van előre és az kell hajtsa az embert. Nem árt a vetélytárs mert az mint a versenyek menete alatt is hajt előre így egy konkurens építő kell toljon előre hogy fényesedjen az ego vagy csak az hogy megmutassuk mi is tudunk olyat hasonlót vagy akár és sőt... Az én esetemben szarabb a helyzet, na nem arra gondolok hogy én építek a legjobban. félreértés ne essék ismerjük és főképpen én is a saját hibáim ebben a szakterületben de én főképpen az ötletek, design-ok és találékonyságok, kreativitások terén érezném még jobban ösztökélve magam ha valaki hazai pályán kergetne a stílusával. Mint a Zil-en is érezhető a hiper-realizmus abból jól levehető hogy nem egy cnc-ellenfelet szeretnék hanem aki nagyot, odab@szós dolgokat pirít nem csak épít. Jó példa erre egy olyan egyszerű és remek ötlet mint a Beta láda...még nekem is mosolyt csal mert ilyenkor mondom : igen ez od@b@sz és olyan egyszerű de az @nnyát mekkora ötlet... Szal a kreatív ellenfél hiányzik hogy még hülyébb legyen az ember, független a hazai konkurens kortárs és minőségi építőktől. Ezért lesekszik az ember mindenkinél minden témakörben mert a jó ötlet vagy a tuti egy jó ötletből támad. Tényleg az RcTankosoknál látta valaki a srác "vödörhajlító" kreatív gépét ? én az ilyen pionír ötleteket hiányolom a hazai builderek köréből még nagyobb mértékben ! az a vödör peremező odavág ! érdemes rákeresni.... Nos az elméletről ennyi. Építés terén meg a szegénységemből ami egyre jobban elhatalmasodik rajtam keresem az egyszerű olcsó és házilag kivitelezhető dolgokat még ha néha meg is tudná az ember fizetni mert akkor meg azért hogy neked saját vagy egyedi legyen. Triál terén annyi a meglátásom : nehéz manapság újat azaz a spanyol viaszt feltalálni de ismét magam kell példázzam nem véletlen. A zil egy orosz fórumon látható : hozzávetőlegesen vagy 100 féle variációban és méretben megépült már az Ukrán oldalon amiból mi csak azt az egyet látjuk a scale4x4 fórumon no meg most már az enyém is főképp ha elkészül végre. Én a triál oldalról örülnék az ötleteléseknek (ez a hot-rod tól a kanalas markolóig) és a végre friss kezdeményezéseknek. Egyre nehezebb odavágós dolgot építeni de itt a tamiya példája a toyotával ami új design és mégis hiánypótló a piacon tehát : vannak még üres zónák csak keresgélni kell...
|
|
|
|
|
Imrus
|
Elküldve: szomb. nov. 23, 2013 8:09 am |
|
Sárvédő |
|
Csatlakozott: hétf. okt. 28, 2013 6:07 am Hozzászólások: 63 Tartózkodási hely: Pécs
|
Hát igen újat már nagyon nehéz kitalálni de nem lehetetlen, kinti fórumokon mindig érnek meglepetések és sokszor egyszerű dolgokkal alakítanak hatalmasat. Ott van a fa Fargo ami a mai napig az egyik kedvenc építésem és azóta már számtalan fa bódét faragott az ember. Azóta persze már több fa bódét is lehet látni, de az első ő volt és a mai napig a legigényesebben ő gyártja és nem egy vagyon. Mondanám, hogy idő kérdése is (család, meló stb...) de erre meg te cáfolsz rá az előzőleg kitárgyalt időbeosztásoddal... Nekem mindig az idő a sarkalatos pont, család, meló, weblap, stb... Viszont az embernek csak arra nincs ideje amire nem akarja. Visszakanyarodva az építésre érdekesség képen mesélem, hogy rákérdeztem a scale4x4 oldalon a rave-art emberkére, kíváncsi voltam, hogy mennyiért árulja az általa készített kasznikat. Gaz 66-- 500 dollár kompletten Ural-- 1100-1300 dollár kompletten Ural csak fülke-- 600-700 dollár Elismerem az igényes kivitelezést de azért ez nem kevés.
_________________
|
|
|
|
|
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
|