 |
Szerző |
Üzenet |
laszieee
|
Elküldve: szomb. dec. 30, 2017 10:25 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Csatolmány:
26170330_2409146912644448_8824091047475933997_o - Copy.jpg [ 174.13 KiB | Megtekintve 4391 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: hétf. jan. 01, 2018 12:01 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Grarulalok! Es BUEK!  I.
_________________ TEAM MODELL ZONA
MST CMX "Green Turtle" FJ RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X SCX10 Hilux Carson MC-10
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: pén. jan. 12, 2018 10:47 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
BUÉK ... lassan közeleg a végső evo lépés ( 2,5+  ) - új 92mm -es lengéscsill. beszerelése, ehhez a tornyot picit majd meg kell faragni (h elférjen  ) - új keskenyebb első lökös - visszakerül a korábban kivett vázösszekötö, ami felfelé fordítva fog bekerülni és helyet ad majd .. - a servóból épített csörlő rögzítésének - bekerül egy másik projektbe szánt HobbyWing 1080 -as ESC, ami nagyságrenddel finomabban vezérel a mostaninál - másik kocsiról átrakom, és így nehezebb kereket kap a kocsi (715gr / szett + gumik) --- ill a futómű felkúszik a mostaniról 215mm -re hogy RC Veszprém Trial szabályzatnak is megfeleljen a vas --> ehhez 20mm széles hex szélesítőket kap a kocsi (elfekvőből) a jelenlegi 17mm -es szélesek helyett, a felnicsere pedig a spec felfogató csavar áttmérő miatt kell h ne kelljen a mostani felnit felfúrni... így tul. képpen 2 szett lerék lesz hozzá, attól függően hogy h melyik sorozatban kell mennie a kocsiknak (a kocsi 10 perc szereléssel 215mm <> 210mm között átszerelhető lesz , hogy HRCCT -ben is tudjon menni ideális értékkel C2 -ben) - egy 500Ft -s biznisszel szereztem lámpákat is pluszba a járgányhoz Mivel tulajdonképpen csont nélkül ment a kocsi update -je / optimalizálása (a rövidre sikerült gátlókat leszámítva) a megnövekedett súly miatt végül úgy döntöttem h megkapja az erősebb 390-es motort ...  (a 370 -es is elég, de ha felkerül a nehezebb kerék nem baj ha erősebb lesz a járgány) ... a kocsi optimálása tehát lassan befejeződik - nincs több ötletem  , ami picit elszomorító is, öröm volt agyalni ezen a "kis törpicsek" 1/12 -esen A ktg.vetés picit módosult ---> új lökős + motor (együtt 20 usd) ... új gátlók (23usd) Továbbra is törekedtem tehát a "low budget" -re.  A full ktg. még mindig vhol 100e alatt van de "íppencsak".
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee hétf. jan. 15, 2018 6:05 pm-kor.
|
|
 |
|
 |
Emunem
|
Elküldve: vas. jan. 14, 2018 10:45 pm |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
Akkor 100 kiló és van egy szinte teljesen versenyképes (írom a sok "nagy" vasak miatt) gépvas, amivel öröm az autózás??.. hmm.. Ismerősnek elküldöm akkor ezt a topikot. Régebben is írtam, hogy érdekelte volna egy hasonló felállás, de akkor eleve 100k fölött voltak az axialok, vaterrák etc... és akkor akku nincs is benne...
Grat laszieee !!
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: hétf. jan. 15, 2018 6:32 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Mint ahogy korábban is írtam, nekem 100e -ben van akku -val , de táv nélkül. Ha valaki ma kezd modellezni, és egy kis ktg.vetésű projektben kell h gondolkodjon akkor alapból a társmárka FTX Outback 2 -t ajánlom, rollerként (48e). A kasztnit lefesti 2e -ből, 10e egy jobb ESC ( HobbyWing 1080), 5-6e egy 20kg jobb servo, 10e egy fém beadlock felni szett, és kb 15e egy szett ripsaw gumi. Ez kb 90e ... a kiszedett cuccokat eladja (pl kerék 8e visszajön) , és a servo-ból épít pl. csörlőt, 1000 -ért vesz hozzá egy szabályzót, és jöhetnek a finomhangolások , scale motyók, és kis faragások házilag. Nekem temérdek cucc jött free ship -vel aliexpr. -ről. Nagyságrendileg 100e -ből versenykész kocsid van, pl. HRCCT kit kategóriába, hisz a felnicserével felmegy a kocsi 215-ről 220mm szélességre. És máris indulhat Veszprém Rc Trial -ban is. Felmerül a kérdés (joggal) h mennyire lesz tartós stb? Na de most őszintén ... nekem nincs üveggömböm, és nem is élek tévhitben hogy ez Axial / Vaterra / MST stb. minőség. Be kell osztani, és ésszel kell menni, és akkor max a hajtás dolgaira kell figyelni, mert amúgy nem rossz minőségű a maga ár/érték osztályában a HSP / RGT / FTX / ECX család. Közhely, de a másik kocsikban is épp úgy vannak tipikus fogyó alkatrészek, mint ebben. Ahogy látom a nemzetközi fórumokon erre panaszkodnak: gyári servo kuka (2-3kg kapacitásúak), ill féltengely kihajtások ha pl. 540-es motorral mennek sérülékenyek (10usd a csere cucc) és kb ennyi. A tengelyekre vigyázni kell , itt talán jobban - mert kicsi autó , hisz 1/12 , így nem 4-5mm -es tengelyek vannak ... ergo tudni kell vezetni is. A jó hír az ... hogy tényleg egy egész ügyes kis járgánya lehet , és TALÁN ez valóban egy lehetséges út ... 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. jan. 28, 2018 11:08 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Lassan tényleg final: Bekerült az Új FTX 390 -es motor + az új HobbyWing 1080 ESC + a csörlőből épített servo + az új lökős, és a lámpa (ez még ideiglenes mivel az orr csupasznak tűnik gondolkodom egy dami csörlőn) -- a servoból épített csörlő rögzítéséhez visszakerült a váz keresztmervítője , amit feldfelé fordítottam, és így a futómű berugúzáskor végállásnál se ér hozzá a hídon lévő servo a keresztmerevítőhöz. (jah a piros vonószemeket feketére váltom ... nem tetszenek) Képek: Csatolmány:
27605752_2430910637134742_1974905510_o.jpg [ 100.74 KiB | Megtekintve 4209 alkalommal. ]
Csatolmány:
27485194_2430983920460747_1347968756_o.jpg [ 133.34 KiB | Megtekintve 4209 alkalommal. ]
Csatolmány:
27479241_2430983910460748_716806494_o.jpg [ 124.66 KiB | Megtekintve 4209 alkalommal. ]
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee vas. feb. 04, 2018 4:42 pm-kor.
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. jan. 28, 2018 11:16 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Csatolmány:
27534863_2430910610468078_2066343547_o.jpg [ 136.5 KiB | Megtekintve 4209 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: szomb. feb. 10, 2018 10:44 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Ma részt vettem az autóval az RC Veszprém Trial 1. fordulón ... hát 35-ből 10. lettem. Nem rossz, de ...  Kalandos verseny volt, igazság szerint tesztfutam (sok minden módosult Szilveszteri RC Veszprém óta). Nem minden alakult az elképzelések szerint, és nem az autó, hanem a gumik miatt (de a rajt előtt volt servo probléma, és elszakadt csörlő kábel is). Gumik ... Nem tudom miért / mitől történthetett ez, de a Proline gumik (kb 8 hónaposak), a kínai fehér Rc4WD klón "szuszogós" felnivel jól kibabráltak velem. Ugyanis a 2-3 fokos környezetben "megdagadt" a szivacs benne és gyakorlatilag betonkemény lett. Szinte össze sem lehetett nyomni ... döbbenet ... Elvesztette a tapadását, a rugalmasságát, a tereptárgyak "be sem tudták nyomni", hiába lett közel 2,5kg a kocsi. Mintha egy bütykös kemény-műanyag hengeren autóztam volna ... Ugyanez a gumi ugyanezzel a gyári töméssel hibátlanul működött a Sobi Laci FTX Outback 2 -esében (az új szett). A gummim nem ázott meg tudtommal soha , de amior raktam össze olyan fonnyadtassnak tűnt - most meg megdagadt a versenyre, és full megzavart fejben ... most hogy szobahőmérsékleten van ismét vaj puha. .. no még ilyet  ki érti ezt? Nos ... a pályán emiatt a kocsi tapadás nélkül csúszkált a csapágygolyószerű kavicsos felületen. Mindezt a mezőny közepén a fellazult pályán sikerült elkövetni, aki előttem ment még kicsit keményebb talajon futott, aki utánam jött meg már lepucolt tapadós pályán ment. Mi meg helyenként félig merültünk a kvicsban, se trepni, semmi nem tapadt be a szétdúrt talajon  Ergo szívás lett a vége  Ennek ellenére az eredménynek örülök. A kocsi műszaki hiba nélkül ment végig. Az új átalakítások is jól vizsgáztak. Na majd legközelebb remélem jobban sikerül - ha nem lett volna gumigond talán az 5-6. hely lett volna elérhető .... De hát itt nincs olyan hogy HA  Ha-Ha-ha Összességében tök jó volt ismét rajtrácsra állni  Csatolmány:
28034541_1350266365080154_1521111004_o - Copy.jpg [ 211.03 KiB | Megtekintve 4093 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. feb. 11, 2018 5:28 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
nézegetem a fotókat a versenyről ... csak most jöttem rá hogy a gumi öntisztulása is nulla lett a megkeményedés miatt ... a sziklás részen is benne volt a föld, holott 3 kapuval azelőtt volt a földes rész - vazze télleg nem sok esélyem volt úgy 
|
|
 |
|
 |
Leowrc
|
Elküldve: vas. feb. 11, 2018 6:34 pm |
|
Off-road Mester |
 |
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi
Nem is értem..... a hidegben anno nekünk is kockásra fagyott a gumi, de nem dagadt meg a tömés benne! Hacsak nem csurig vizes, mert akkor talán...... nagy minuszban. De ugye plusz fokot írtál.... Talány, mi okozhatta.... Ez az "igazi" Proline super swamper, vagy a Vaterra féle?
Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
|
|
 |
|
 |
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
 |