Haii
Mivel közeleg a Mikulás a kariról meg nem is beszélve...gondoltam a sok rendelős mellett csinálok magamnak egy kis kedvcsinálót a további jó-kedélyhez.Szóval Hivatalosabban :
scx RAT-ROD
a
Team HRCCTaz
Rc Gödöllőés a
Scale4x4accessoriestámogatásával ! érted.....na a szponzorokról ennyit.
Lássuk az idei év végi agybetegségemet. Facebookon láttam a "Team Fab-10 Offroad/Italy" jóvoltából egy ilyen építést és annyira megfogott, hogy meghaltam volna ha nem építem meg a "Játszós" autómat ilyenre.
Nos ez a kiindulás de mint soxor most sem másolok csak az irány elv tetszett meg.
Ez a konstrukció nyema fér be semmilyen irányból a scale verseny szabályzatba ! De nem is arra készült hanem igazi csapatós örömködésre.
Az első lépésekről nem csak hogy nem készítettem de nem is láttam értelmét elszöszmötölni a sok kezdeti lépéssel, aki érti látja mit hogy.
1mm stirolból az alap kaszni váz és a rács keret elöl.
Kissé furfangosan fel kellett állítanom a szervót mert igencsak útban volt a váznak a híd nagy mértékű elfordulása végett. Most egy stirol sablonon van de azt cserélem egy alu hajtott tartóra.
Ered ez abból hogy hajazva az eredeti felé megszüntettem az első tornyokat és elfektettem a gátlókat hátrafelé ami végett elöl hely szabadult fel és B...szott nagyot lép a híd mint egy (végre) crawler. Ehhez a tengelyrészhez szerkesztettem meg a kabin felfogatást is ami a képeken jól látszik, villás megoldással hátul pedig a csomagtartónál sasszeggel amit a majd megalkotott kis csomagtartó fog hivatott eltakarni. Rengeteg helyem maradt így a "Blokk" befaragásra és igaz okoskodni kellett de szépen elfér majd az elektronika is rejtve minden alatt.
Tovább haladva megkezdtem az oldalfalak duplázását amivel ki is alakítottam az ajtók vonalait és erősítettem ezzel együtt a szerkezetet.Miután felkerült a falvastagítás , kicsiszoltam körbe a tetővel és minden sarkával együtt, dobtam rá zsanérokat, kilincseket, egy oldalt futó "díszcsík" kasznivonalat. Az első rács oldalát meg kellett növeljem így evidens volt a "szép" kialakítása ami húzta magával az ormótlan (esetemben pálcika) rácsozatot majd az egész tetejére egy cizella-mizellát...nehogy má ne, persze az is hand-made stirol.
Hirtelen kezdetnek ennyi, így fest most a kis patkányom :
Intelmeknek
-Tengelytáv 268mm
-Hasmagasság : béka segge alatt
Karosszéria
-Max. szélesség : ~123mm
-Max. magasság : ~110mm
-Kinézet kúl-faktor : magas mérce
-Játszhatóság : felettébb
-Öröm : mérhetetlen
Boldog karácsonyt magamnak is előre......
Idézet:
Előzetesben :
vonal finomítások, V8 faragás kipuffancs hegyekkel, elektromosság beillesztése, orbitális ? lámpák elöl retro 2db...
Gumma és felni ügyben szóba sem jöhetne más mint az Rc-Gödöllőtől felajánlott és amúgy is költséghatékony Ansmann Tire set Crawler 108mm bl. scale rim
Reményeim szerint emígy lesz tuningolva :
végzárás -képpen pedig a scale4x4accessories Mopar tuning matrica szettjével dekorozom ki és az ottani kiegészítőkkel szórom majd tele a csomagtartómat.
És hogy a Moderatorok se feledjenek el
Üdv
L Atya
Custom Builder HRCCT Co.
__________________________________________________________________________________
Csepel 130B ; Hummer H1 ; Project Crawler ; Toyota Hilux ; Grand Cherokee ; JeeP Nukizer ;
JeeP Cherokee XJ ; JeeP Comanches ; Nissan Patrol ; '63 Willy's JeeP ; Defender 109 ;
JeeP Lower Forty ;scx RAT-ROD;