Hi!
Az Ascender hidak egyik előnye -ezért is vettem- ,hogy meg lehet őket vágni!
Nem túl drasztikusan, a max. vágható rész 7-7,5 mm oldalanként. Tehát 1,5 cm-el tudjuk keskenyíteni a tengelyeket. Néha ez is sokat számít.
A legjobb az egész konstrukcióba, hogy csak a híd műanyag házait kell vágni! A féltengelyek még pont elférnek, nem kell rajtuk rövidíteni.
A híd házából mind két oldalon levágunk 7-7,5 mm-t:

A kerékagy felfogató csavarjának a helyét kicsit meg kell faragni, hogy beférjen a link tartó alá.
Majd betoljuk a helyére:

Ugyanezt elvégezzük a másik oldalon is:

A rögzítő csavar helyét újrafúrjuk, a hátsó csavar helyett -amit most már a link tartó miatt nem tudunk betenni- alulra és/vagy felülre betehetünk egy-egy hernyó csavart.
Bár a jó konstrukció miatt egy csavarral is feszesen áll a dolog.
Ennél a lépésnél, el lehet dönteni, hogy adunk esetleg a kerékagynak egy kis dőlést, akkor a kardántengely nem vízszintesen fog kijönni a hídból.
A hátsó hídnál ugyan ez az eljárás, csak ott mind a 4 csavart vissza lehet tenni a helyére, az új lukak kifúrása után.
A műtét után így mutat az Axial hídhoz képest:
