hali!
úgyfest, hogy mostmár teljesen készen lett a gép
pár változás történt, amitől úgygondolom, hogy jobb lett az autó.
nos akkor a változások:
1. Kerekek 1.55 RC4WD beadlock felnik + 1.55 RC4WD Mud Slingers így 1cm-errel keskenyebb lett az
az autó, így könnyebb a kapuk között lavírozni
2. Sárvédők az oldalsó peremet levágtam, mivel elég beleérős volt a kerékbe és mivel a kerekek is
keskenyebbek, visszább lehetett vágni és így maga a kasztni is keskenyebb lett
képek:

3. Csörlő felkerült egy 3racinges csörlő, de mivel nehéz az autó nem igazán megfelelő, úgyhogy ha
lesz rá lehetőség, akkor lecserélem egy warn8247 replikára aminek 14kg a vízszintes és
5kg a függőleges húzóereje
4. Linkek a linkek befogatásánál, hosszánál, kialakításánál is volt némi varia, képekkel nemigazán
lehet bemutatni, aki kíváncsi rá az a vasárnapi versenyen megnézheti
5. Hátsó híd mivel a hátsó híd kihajtása is a kormányozható verzió volt, sokszor az autó hátulja önálló
utat választott ezért fix kihajtás került rá
kép:

nos asszem' ennyi

egy kis "flex-test"



vasárnap találkozunk!

üdv
Attila
_________________

U4RC:
Wraith
RR10
1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB
Onroad:
TT01E