Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
"Szétrobbantottam" a kasznit:
Így új megvilágításba került a lökhárító ügye is. A második kép előterében jól látható az eredeti, de jócskán megfűrészelt lökös, amit három csavar rögzített a homlokfalhoz. A homlokfal érintetlen, ez jól látható. Az acél Pajero grill-guard szintén vágatlan. Jól értem tehát, hogy a kettő közé "csereként" kellene tennem egy lökhárítót, a megvágott eredeti helyére?
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
Tegnap esti haladás:
- felsúlyoztam a kerekeket. Most elől 80 g van kerekenként, hátul 40 g. A Dick Cepek Mud Country gumikat pedig ezúton is köszönöm zsoltrambónak! Nagyon kedvemre való darabok;
- csiszoltam egy kicsit az alu C-hubokon, hogy nagy kormánykitéréseknél (már amennyire a CC-től elvárható kormánykitérést szabad így illetni ) se csürüszköljék egymást a CVD-kel;
- reszelgettem kicsit az álváz "létra részét" ott, ahol a kifordított kerék legközelebb kerül hozzá. A Mud Country lágy anyagát hamar ledarálná, ha minden egyes komolyabb alászedésnél hozzádörzsölődne az alvázhoz.
Adja magát a kérdés: miért nem teszek fel kisebb gumit? A Mud Country 100 mm magas, tehát ideálisnak mondható Street kihívások kezelésére. Ha nem CC01-es alvázzal indulnék, akkor vélhetően kisebb, 90-95 mm-es gumi is elég lenne, sőt! Azonban CC01-gyel úgy kell nekem az a néhány mm többlet-hasmagasság, mint egy falat kenyér. A szélességre majdnem ugyanez a magyarázat. Az alvázzal való csürüszkölést pofonegyszerűen ki tudnám iktatni, mert van 14 mm-es és 20 mm-es alu nyomtáv-szélesítőm, de azzal már nagyon kilógnának a felniperemek, ami Street-ben nem megengedett. Úgyhogy marad a 8 mm vastag alu hatszög és a kozmetikai reszelés.
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
BadRobee írta:
Üdv. Végre látni még C01-et. Tetszik a gép. Súlyról egy kis infót kaphatunk?? Érdekelne részletesen mit és hogyan faragsz át az alvázon.
Jó munkát!!
Üdv:BadRobee.
Szia BadRobee! Bizony, kevés elvetemült van ma már, aki a jobbnál jobb és valóban versenyzésre termett Axialok és MST-k között az öreg és mai szemmel már ügyetlen cc01-gyel akar helyt állni. Szándékosan írok "helytállást" és nem "labdába rúgást". Arra ugyanis nyilván esély sincs. Azonban a tisztes helytállásra igen. Régi kedves lovasedzőm szavai jutnak eszembe: kezdőként nem nyerni megyünk be a pályára, hanem alázattal, vasaltan helyt állni. És onnan továbbfejlődni, ha arra érdemesek vagyunk. Örömmel láttam, hogy Te is cc01-gyel próbálkozol,ráadásul nagyon egyedi módon. Szép! Szívesen tolok majd ide képeket az alváz-henteskedésről. Jó hétvégét! I.
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
2016 utolsó versenyén Madman-nek köszönhetően készült egy felvétel az autóról. Mivel csak félig van kész, futamon nem indultam vele, csak a pályán kívül próbálgattuk egymást. Azt kell mondanom, hogy ügyesebb volt, mint vártam.
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
BadRobee, Ahogy ígértem, itt küldök pár fotót az alváz-vagdosásokról. A következő képeken az autó elejére koncentrálunk.
1. Remélt eredmény: jobb terepszög. Levágtam az ún. téglát az elejéről. Bátran, egészen a skid felfogatásig. A sárvédőkből szintén vágtam.
2. Remélt eredmény: a korábban a "tégla" nyújtotta védelem helyettesítése egy jobb pozícióban, ill. lökhárító és csörlő rögzítési pont/sík kialakítása. Fém-epoxy segítségével felragasztottam egy alu-profilból méretre szabott front-elemet. Erre már fel is került az acél lökhárító. Megjegyzés: Ugyan bitang erősre sikerült a műanyag-alu ragasztás, de direkt úgy pozicionáltam az alu profil vízszintes síkját, hogy gond nélkül lehessen létesíteni egy csavarkötésű összeköttetést is az alváz "sínpárjával" (ergo: egy síkban vannak). Ezt meg is fogom tenni.
3. Remélt eredmény: az első hajtás/tengely környékén jobb hasmagasság. Durván megcsonkítottam a gyári "skid plate"-et. Ez nem biztos, hogy beválik (mint ahogy azt kollégákkal beszélgettük is a hétvégén), mert adódhat olyan helyzet, amikor épp ebbe a résbe (értsd: a kardánkihajtás védőkupolája és a kormánymű közé) szorul be egy tereptárgy. Majd meglátjuk.
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.