Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » U4RC




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: csüt. júl. 28, 2016 9:50 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
PintAir Sanyival való egyeztetés után jutottam én is erre a kocsira, a Feiyue FY-03 , a WL-toys k949 "kocsik" elvetése után ... és azt gondolom a legjobb döntés volt :) Lindinger-től, komplett szettként kb. bő 3 hónapja van meg a kocsi. Kicsit mellékvonalként autózom, de már fertőződöm stabilan :) Eddigi tapasztalataim alapján a Bakonynána -i RC Kaland helyszínén (földes, sziklás, light - crawler, light trial -os, siratófalas stb környezetben, és most Dorogon az U4RC bajnokság 1.9 -es csoprtjának keretein belül enyhén füves pampás döngölt földön éppúgy megállta a kocsi a helyét mint a homokos részeken, és ugratókon is. Ami nem igazán tetszik a sárkányban, az a lassú kormányszervo, cserén gondolkodom. Igazság szerint nem létkérdés, inkább fejlesztés jelleggel.
Beállításokhoz még hozzá se nyúltam, szóval tartalék és tanulni való még van bőven.
Vaterra Twin Hammers, én így szeretlek :)

Csatolmány:
Copy of 20160812_134716_resize_resize.jpg
Copy of 20160812_134716_resize_resize.jpg [ 247.17 KiB | Megtekintve 8937 alkalommal. ]


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee hétf. dec. 12, 2016 6:18 pm-kor.

Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: hétf. dec. 12, 2016 3:55 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
Véget ért az u4rc 1.9 szezon, ill lassan 2016 is ... az autó idén kb 6 hétévégén ment versenyen / baráti találkozón , így érdemes összefoglalni a tapasztalatokat. Főképp hogy elkezdtem az autó brzshless átépítését ill karbantartását.

Kezdjük a mechanikai meghibásodásokkal:
- egyszer elfolyt a hátsó teló olaj , kb 40 fok volt kint, feltöltés után azóta szivárgás sincs
- enyhe kopás a fogaskereken, inkább csak seljik rajta, semmint hogy feltűnő lenne
- az akku tartó jobb oldaloi bekötése eltört egy siratófalmászásból való csúnya cigánykerekes leborláskor, megragsztotta, de azóta 2x ismét eltört... most agyalok rajta, hogy picit megfúróm, és horgász damillal körbebandázsolom, ha ismét törik - csere / vagy ... Tuning 3 :)
- az autó szészedésekor (szrtm én) eltört az első telók alatti platni - csere fémre
- kormánycsúszka kopás a legdurvább, a holtjáték 1 szezon után 5-6mm a keréknél - csere fémre / vagy ...Tuning 3 :)

Mindkét cserélt alkatrész aliexpr. -ről fog jönni. (keress rá erre a névre, a link beszúrás nekem már mágia :)
- Aluminum Steering Rack & Bar For Vaterra Twin Hammers Rock Racer 1/10 RC Climbing Crawler TR231001
- Front Shock Mount For Vaterra Twin Hammers

Elektronikai meghibásodás:
- semmi , se táv, se hajtás oldalon (kefés szett ment végig a kocsiban, és így sikerült az 1.9 bajnoki cím)

Felújítás:
- a hajtásban lévő összes mozgó elem fogaskerék / kihajtás stb (csapágy nem) zsírzást kap, és kb ennyi, nagyon mást nem láttam sérülve, csapágyak, gombcsuklók rendben vannak

Tuning 1
- tracksatr 1/10 BL szett épült , 3250kV és 45A ESC (akcióasan 19.99-ért vettem, sajnos a HK kivette a palettáról, érthetetlen módon - eredeti ár vhol 37usd körül volt)
- trackstar ts-920 fémfogas digit servo, + 25T -s fém Futaba kompatibilis servokar (a kocsi belsejéről csatolt képen még egy ideiglenes szerelési állapotot láthattok)
- akku fronton is muszály volt lépni, mert az idény végére a 30c 2s 2200 -es akkuk elfogytak mint a borravaló , Itt jegyezném meg hogy a kocsi eredeti 2s 2000 -es akkuja mocskos jó !!! --> a nemzetközi palettán jellemzően a HobbyKing 2s 4200mAh TGY nanotech 65-130c kemény tokos LiPo -jával megy, így én is azt vettem

Tuning 2
- a fent említett törött műanyagok helyett tehát alu cuccok mennek a kocsiba a sérült alkatrészek helyére
- a kocsira felkerül egy LED -sor, amit a cockpiton belülre akarok berakni, hogy védve legyen

Tuning 3 (most még csak opció)
- tuning opció millió van --- én is agyalok egy brutál csomin, a kérdés hogy ér -e annyit, amennyit javíthat a kocsin ... nem lőném le a poént, nehogy a remélhetően bővülő 2017-es mezőny is bekeményítsen :)

Odáig biztos hogy nem pénznyelőt szeretnék.
Lehetőségekhez mérten remélem hogy a kocsi egy többlépcsős tuningot kaphat majd 2017 -ben, ami leginkább a futóművet, a súlypontot, a kormányművet, valamint az első és hátsó futóművet érintené...

Csatolmány:
15338628_2144698709089271_3021245989183695911_n.jpg
15338628_2144698709089271_3021245989183695911_n.jpg [ 123.37 KiB | Megtekintve 8949 alkalommal. ]

Csatolmány:
received_2081718368720639_resized.jpg
received_2081718368720639_resized.jpg [ 124.27 KiB | Megtekintve 8949 alkalommal. ]


A hozzászólást 5 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee hétf. dec. 12, 2016 4:20 pm-kor.

Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: hétf. dec. 12, 2016 4:00 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
A képen az 1.9 kategória 2016 -os u4rc BAJNOK autóját látjátok: pilóta - Lasziééé - a kocsi ekkor még stock verzió volt kefés hajtás stb
Csatolmány:
31300372832_51db28a158_k_resize.jpg
31300372832_51db28a158_k_resize.jpg [ 185.7 KiB | Megtekintve 8949 alkalommal. ]


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: kedd dec. 13, 2016 7:44 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
Egy kezdő autós története - amolyan mese szerű egyveleg :)

2008 óta modellezem, kezdtem repüléssel, majd 2015 nyár óta gyarapodnak a hajók. Az autós vonal valahogy sose fogott meg... most pedig itt ülök mint az u4rc 1.9 class 2016 -os bajnoka ... szóval nagyot fordult a világ. :)

Az RC autó modellezés tulajdonképpen egy véletlen aliexpr. nézelődéssel kezdődött.
Láttam ott egy Feiuye FY-03 -ast, ami a vaterra twin hammer egyfajta klónja. Mégközelibb testvér a Wltoys K949 ... Gyors matek után is elrettentő számok jöttek ki a K949 -re. Egy kínai gép is 80e ++ ha VÁM is rámegy ...
Aztán egyfajta önzetlen felajánlással tesztlehetőséget kaptam Gál CSabi gépével. Opció lett volna épp eladó Twin Hamerre, de új gép vásárlása mellett döntöttem a Lindingertől.

Kalandosan ért ide a masina ... de itt van. :)
2017 ápr. óta tehát RC autós (is) lettem.

A választott kocsi az u4rc miatt a Vaterra Twin Hammers v2 lett. Ami minőségben sinám veri a fentebb írt kínai tevéreit.

A Twin egyfajta hybrid, adatlapja szerint rock race crawler.
Amolyan semmilyen terepen nem professzionális járgány, de igény esetén minden helyszínen bevethető kis átalakítással. Szóval egy összvér, ami mint kiderült egy baromi jó választás volt ill akkor is az ha csak élményt akarsz gyűjteni, mert meglepően széles körben használható.

Versenyzés:
Már a vásárlás pillanatában az új sorozat, a LEO által szervezett u4rc 1.9 részvétel volt a cél.
Kezdőként versenyezni? Naná. Merészet álmodni könnyű, de talán pont azért is csábultam el az autós irányba, mert itt több a megméretettési lehetőség.

U4RC
Mi is az? Egy alapvetően off-road pályán zajló körverseny. Helyenként kövekkel stb nehezített terepen.

Futam 1 , Szada
Az első u4rc 1.9 verseny elmaradt (sajnos épp nem is értem volna rá), így a szezonkezdetre sokat kellett várni.
Addig is 1-2 privát teszt. pl. Bakonynána Római fürdő Rc Kaland Túra szervezésben stb.

Futam 2 , Dorog
életem első versenye, és lám 2. rajtpoz egy sajnálatos borulás miatt az időmérőn. Utána álomszerű verseny, egyre jobban élveztem ahogy kezdtem a kocsit és a pályát is megszokni. Első hely az első versenyen. Wow.
A technika hibamentes volt. LEO még rá is kérdezett hogy milyen konfig van benne? Mondtam gyári. Kefés. Elkerekedő szem volt a válasz, miszerint túl jól megy :)

Futam 3 , Csepel 1 (Gerilladrift , trial pálya)
A versenyt megelőző napon a kocsi az au.g20-as RC Veszprém "Zúzó" napod volt, és kb 12 akkinyit ment. A hátsó telókból mint utólag kiderült elillant az olaj.
Aug 21 Csepel. - Napszúrás és rosszullét ide vagy oda, pole pos. után kateg. 2 hely. Üres hátsó schock -val.
Ugratáskor stb csak a rugóerő volt a hátsó telóknaál. A kocsi minden irányban ment kigyorsításkor, csak egyenesen nem. Nem élveztem. De örültem az eredménynek. Feltöltés után a kocsi várta az utolsó bajnoki futamot.
A kocsi a verseny óta hordozza magán a foci EB tsizteletére a piros-fehér-zöld zászlót. Ami egyben a kocsi névjegye is lett számomra. (pótkerék takaró) ... amugy egy személygépkocsi tükörre rakható zászlót alakítottam át :)

Futam 4 , Csepel 2
Még mindig alap kefés technikával indultam, pedig a BL konfig és a digit servo is megvolt már a Csepel1 óta.
A kocsi hozta az elvártat. Pole poz. Ami nekem nem jó ómen, és rendre nyűgös futamot vonz be.
Kínos 4. hely, rengeteg borulás. A kezdetben túl nehéz pályát nagyon megszerettem. És amikor épp nem fejtetőn vártam a segítőket (vagy rohantan én magam visszaborítani) akkor marha jókat mentünk a TH-val ...Az ellenfelek is siettek, ergo kissé bepánikoltam. Na mondom itt a vége a bajnoki esélyeknek ... De sikerült bekocogni / flezárkózni a minimálisan elégséges helyen / -re. A nagy fejlesztés, vagyis a megduplázott akku kapacitás is majdnem kevés lett ... így nincs mese új akkuk kellenek. A decemberi időpontú verseny jól kitolódott, és nekem biza egy elég nehéz és fárasztó időszakban került megrendezésre. Az éves fáradtságot azonban részben pótolta az adrenalin, de rombolta a stressz és a pánik, hogy már az első kör után körhátrányba kerültem ... No mindegy. Mert happy end lett a vége ... na de addig is 53-53p -val holtversenyben vártam hogy mi lesz a döntés a szervezőknél.

u4rc - Final Józsi ellen (Csepel 2*)

A szervezők kitalálták hogy oda-vissza körből menjünk 2-t , és aki nyer az a Bajnok.
Hátrányból, de sikerült fordítani és nyerni. Kb ennyire emlékszem. :)

Így az u4rc 1.9 bajnoka lettem kezdő RC autósként.
Álomszerű, de nehéz év volt ...
Nyomás alatt menni, időre, a többiek (és főképp önmagad) ellen.

Egy verseny csupa adrenalin, és mindig egyre jobb teljesítményre ösztökél.
... és mielőtt azt hinnéd hogy ez egy könnyű szakág, hát NE hidd. Mert nem az!

Jövőre gyere el, és vívjunk meg az 1.9 -ben :)

Addig is egy jellemző kép , hogy biz itt is lehet jó tempót menni:
Csatolmány:
Copy of 31075164740_b47a7ef0b3_k_resize.jpg
Copy of 31075164740_b47a7ef0b3_k_resize.jpg [ 101.3 KiB | Megtekintve 8916 alkalommal. ]


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: szer. dec. 14, 2016 6:47 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
... és befutottak a 2017 -es verseny akkuk , nagy baj már nem lehet :)
(2s 4200mAh 65-130c Turnigy nanotech hard case LiPo)


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: kedd dec. 27, 2016 9:10 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
Nos az Evo1 (BL szett + digit servo + új akku) csomag része volt még egy LED system.
Na ez nem fog gyorsítani a kocsin, de ha mejd véletlen leköröznék, akkor lesz mivel levillogni titeket (mint a LeMans 24h -ben)

A forrás aliexpress ... akciósan természetesen.
A méretek so-so. Kis barkács kell.
Mindössze a két tartokonzolt fordítottam befelé, és a tető ketrec 2 oldalára felgyorskötözőztem.
A LED rendszer így védett helyre került.

A sofőröm Stig úgyis olyan király, hogy nem kell neki annyit látni :D

További fejlesztés, hogy a kocsin dokumentálva lett a 2016 -os 1.9 bajnoki cím :)

Csatolmány:
HTB1pV_nOpXXXXbeaXXXq6xXFXXXg.jpg
HTB1pV_nOpXXXXbeaXXXq6xXFXXXg.jpg [ 158.75 KiB | Megtekintve 8133 alkalommal. ]

Csatolmány:
20161227_202638_resized.jpg
20161227_202638_resized.jpg [ 234.44 KiB | Megtekintve 8133 alkalommal. ]


Csatolmányok:
20161221_220911_resized.jpg
20161221_220911_resized.jpg [ 254.9 KiB | Megtekintve 8133 alkalommal. ]
Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: kedd dec. 27, 2016 11:39 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
Beszereltem. Próba - a LED a vevőről kap áramot és marha jó fénye van. Szép munka sok kicsi olcó emberkék :)


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: szer. dec. 28, 2016 9:18 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
A szezon zárásaként ma sikerült lezúzni a front bumpert ...
A legutóbbi csepeli verseny tégla pálya elemei vihették be a végső csapásokat (szerintem) ... :)

Ha már így alakult ... az EVO 2 csomagot is megrendeltem. Melynek eleve része lett volna egy új bumper is.
Mindezt 2017 első negyedévében akartam, de a postaktg. miatt sajnos ez lett az "ésszerű" megoldás. :(

Az EVO 2 csomag része lesz 1-2 spare parts, ill 1-2 tuning cucc, ami főként a futóművet fogja érinteni.
A kocsi szerintem a futómű terén van a legjobban elmaradva a nagy konkurens Axial -hoz képest.
Persze ez nem egy trial gép, de reményeim szerint jelentőset lépünk majd előre. :)

Kb (4)-5 hét mire ideér minden és összeállhat a pakk.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: szomb. jan. 21, 2017 8:20 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
Megjött a (kopott) kormánycsúszka és a (törött) front shock alatti tartó platni helyett a két fém új cucc. Mindkettő a Wltoys K949 upgrade -je az aliexpr. -ről.

Be is hajintottam őket. Tökéletesen méretpontos, és nagyon szép.
Kicsit meglepő hogy milyen pikk pakk kis motyó. Mintha nem is kínai lenne ... :D

A szín kapcsán a beltért a motor színe adta, így ahhoz választottam eme elemek színét is.
A szín bár "részletkérdés" , de azért csak nézzen már ki vhogy :D

Csatolmány:
16216128_2172705769621898_1473774143_n.jpg
16216128_2172705769621898_1473774143_n.jpg [ 139.31 KiB | Megtekintve 5510 alkalommal. ]

Csatolmány:
16144054_2172704376288704_1015894869_n.jpg
16144054_2172704376288704_1015894869_n.jpg [ 125.59 KiB | Megtekintve 5510 alkalommal. ]


Köv két elem, a front bumper, és a battery tray cseréje, de azok gyári motyók lesznek, így ott nem lesz semmi extra látvány... hacsak nem majd az új haspáncél , ami fém TH upgrade cucc :D

Na addig míg azok megjönnek összedobom az új 1.9 beadlock és a TFL 4.6 baja gumikat (szintén ali)
...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee szomb. jan. 21, 2017 9:30 pm-kor.

Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Vaterra Twin Hammers V2
 Hozzászólás Elküldve: szomb. jan. 21, 2017 9:16 pm 
Szalagszedő

Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm
Hozzászólások: 148
összedobtam az új 1.9 beadlock és a TFL 4.6 baja gumikat (szintén ali -ról valók)

A szett az "olcsósság" jegyében született ... felni 14usd , 4db TFL Baja 1.9x4.6 gumi kb 35usd ... cél a hasmagasság növelése volt, ill hogy könnyebben menjen át a kerék bármin a nagyobb átmérő által.

Csatolmány:
16215851_2173502856208856_1648620668_n.jpg
16215851_2173502856208856_1648620668_n.jpg [ 105.9 KiB | Megtekintve 5507 alkalommal. ]


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 21 hozzászólás ]  Oldal 1, 2, 3  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » U4RC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség