Sziasztok!
Jó ideje nem jelentkeztünk, de ez nem azt jelenti, hogy tétlenkedtünk.
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Vegyük szépen sorban, hogy mi is történt az elmúlt hetekben. Tamás dolgozott a karosszérián és a hátsó nyúlványokon, valamint a lőkhárítókon. A rég várt homlokfal is kezd körvonalazódni.
Az én szerepem pillanatnyilag csekély: a közösen kitalált és optimálisnak ítélt anyagokat beszereztem (pl. ablakoknak 1 mm vastag víztiszta polikarbonát lemez, alu profilok, alu gátló hátra [a megfelelő keménységű ls hosszúságú rugó "kikísérletezése", hiszen komoly súlyt kell hordozniuk], sofőr figura), illetve néha vannak okos gondolataim. Néha meg nem.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Tervünk szerint február végén vagy március első napjaiban "fekhetek rá" a gépészetre és a versenyfeltételeknek való megfelelés finomhangolására, az akkorra már készre szerelt karosszéria alatt.
Jöjjenek a képek!
A fehér színben díszelgő részre kerülnek majd a meghajtás és a világítás vezérlői. Mivel teli-üveges a kaszni, esztétikailag is fontos, hogy a padlólemez alatt legyen minden. Az akku a fehér rész mögötti rekeszben kap helyet, amit a bódé levétele nélkül, a valóságban is ott elhelyezkedő csomagtartó ajtón keresztül lehet majd cserélni.
Korábbi bejegyzés alapján tudjátok, hogy ez a CC01 meglehetősen (325 mm tengelytávra!) szét van húzva. A modell végső méreteit jól illusztrálja, hogy az íly mértékben megnyújtott alvázat is jócskán meg kellett még toldani alu nyúlványokkal annak érdekében, hogy a hátsó lökhárítóval bezárólag végig alá legyen támasztva a felépítmény. (Az első képen felbukkanó piros alu gátlók kerülnek majd hátra. Gyártó: Reely)
![Kép](http://rcpilot.hu/users/4800/30229/b_201702111909423445.jpg)
![Kép](http://rcpilot.hu/users/4800/30229/b_201702111910491020.jpg)
A következő néhány képen az alakuló karoszéria méreteit és formáját figyelhetjük meg, beleértve a homlokfal alsó részét, ami az autó egyik legnehezebben építhető része. Ennél talán már csak az lesz nehezebb, amikor a homlokfal felső részét kell összehozni az eltérő ívben görbülő alsó résszel, s a majdnem egyenes tetősíkkal...
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
A kaszni egyébként nagy mérete és tetemes súlya ellenére egy mozdulattal levehető lesz: négy ponton rögzül majd sasszeggel.
![Kép](http://rcpilot.hu/users/4800/30229/b_201702111910203138.jpg)
Most pedig nézzük meg közelebbről a finomságokat!
Engem személy szerint lenyűgöz a hűtőrács, ahogy Tamás egyenként(!) kivágott lamellákkal, szögbe illesztve oldotta meg:
Finom és pontos munkát igényel a buszunk első ránézésre egyszerűnek tűnő "domborzata". Ide értendők a bordázott oldalfal, a két első ajtó domborulatai, az ablakkeretek, a prizmák, a különböző nyílás-szegélyek... Mindez 1 mm-es sztirol-rétegekből épül.
És persze a lökhárítók - mint a legtöbb modell esetében - itt is fontos szerephez jutnak az autó egyéniségének megőrzésében:
Üdv:
Isti&Tamás