No akkor mivel szívemnek kedves Döncy-bácsi és a projekt is egy jó "versenytársnak" ígérkezik így érvelek, de most ellenben !!
Első Lökhárító Én ugye itt kapargatok ötletért :
http://www.hansonoffroad.com/categories.php?cat=1Lássuk sztem mit miért nem, a szélességet mivel beszéltük versenyre készül javalltam legyen rövid. Igaz rövidebb de még nem eléggé ! Hozzávetőlegesen még lehetne oldalanként 15 ! mm rövidebb.
Lökős kialakítása :
Mivel nem a váz elején foglal helyet mint pl nálam a '63-ason, hanem egy csörlőt is magába ölelő, de igazából egy teljesen független lökhárító, így azt javaslom mint a Hansonokon (és gondolom sok más gyártónál is) a lökhárítók főként az elsőkét ugye, alul ~40-45°-ban megtöni befelé.
![Kép](http://www.hansonoffroad.com/prodimages/CJ61102-P_medium.jpg)
![Kép](http://www.hansonoffroad.com/prodimages/JXJ1302-1-P_medium.JPG)
Miért érdemes és kell ezt ?
Egy sziklára mászásnál szemből fel tud csusszanni, egy első lökősre felakadásnál nem szakítod le olyan könnyen az elejét tolatás közben, a styrol lökősnek mivel több részből van és merevítések is vannak benne.
Mindamellett tán designsebbe is de ez egy verseny verdánál nem szempont annyira..
Mivel Leo papa is csinált már Hanson koppintást sztem neki is vannak hasonló tapasztalatai. Én a nagy JeeP-en első körben nem tudtam normál használatnál letörni és fel tudtam vele paszírozódni a szikla oldalakra gond nélkül mert csúszott ellentétben
egy függőleges / vízszintes kialakításúval mint most a '63-ason amin serceg is de olyan rövid és merev hogy ott meg azért nem szakad le....
Összességében azt javallom rágd át a Hansonokat érdemes.
Remélem nem írtam badarságokat és hasznát is veszed.
Üdv
L