Na, eljött az az idő is, amikor újra tudok valamit írni.
Sokszor volt kevés időm a projekttel foglalkozni, mostanra összegyűlt egy posztolásra való.
Megjött megint pár cucc, ahogy tudtam beszereltem őket. Kivéve, amit még nem...

Sok cuccal egész esték mentek arra, hogy megtervezzem, ki gondoljam, de megérte, remélem.
Az osztrák C1 követelményeknek megfelelően épül, hiszen ezzel a magyar követelményeknek is eleget tesz. (ami abban merül ki, hogy kötelező a legalább fél beltér street kategóriában)
Ezt vártam a legjobban, vámon fennakadt, de nem tettek rá semmit, továbbküldték. (kb2 hónap volt az út)
Egy FS-GT5 használható 5 csatornával, semmilyen hack nélkül. Akit érdekel, annak leírom, mitől is überfaja. Röviden: 5 csatorna, és miniatűr vevő egység.
Továbbá amint látható, egy digitális 20 kilós servo is bekerül a régi 15 kilós helyére.

Kis sár védelem (kék lapok) és akksi tartó hátul (nomeg hogy ne lássunk át az autónak a hátsó kerékjáratánál)

Új kerékdobok, a régi nem tetszett.

Új első torony alumíniumból, ahogy nekem kelleni fog.

A kerék eddig hatszög nélküli volt, megvolt az adapter, csak féltem, hogy szélesebb lesz az autó. Hát nem ez történt. Beraktam az adaptert, továbbá 4mm-es műanyag hatszögekkel felszereltem az autót (megjött később az alu verzsön is 4 mm-ben) és láss csodát, keskenyebb lett 3mm-el oldalanként. Ehez fel kellet fúrnom az SDI féle kerékcsavart hogy fel tudjam fele fogni a kerekeket. (első genes SCX-nél nincs végig menet a kihajtáson, 6mm széles hatszögekre vágták fel)
Így volt maxon (már az új adapterrel):

fúrás után:


Belsőt is lassan tervezgetjük belakni, próba darab jelentem jól sikerült.

Motor tér is alakúl:

Lököst ezt szemeltem ki, pontosan 3mm-el keskenyebb, mint a szélesítések legkülsőbb pontja, mégis olyan bután néz ki bizonyos szögekből. Lehet kezdek vele valamit. A másik meg az, hogy mélyen van nagyon, vagy csak az én szememet bántja? (tervben van egy fekete gumis maszkírozás, hogy ne lássunk be, vég szükség esetére)

Meg emeltem a kasznin 2,5mm-t, mert sok helyen teljes berugózáskor beleért a kaszniba csúnyán a gumma. (előző verziós kasznirögzítési mód kb 4mm-el volt magasabb, most összeségében 1,5mm-el vagyok lejjebb, ami jobbnak mondható súlypont szempontjából)

További képek majd ha megint lesz ihlet
Üdv.