Szerző |
Üzenet |
pety065
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 8:58 am |
|
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2012 3:12 pm Hozzászólások: 199
|
Hát akkor én is elkezdem. Hamarosan indul az épités. Az alapja egy Napalm álltal annó épitett xc, de már új formájában. A bódé az "lexan" Lada Niva. Hamarosan jön az épités meg a képek, csak anya terhes és igy nem sok időm marad. Idén a Class 2 mezőnyét fogom riogatni. Képek hamarosan.
Üdv Pety
|
|
 |
|
 |
Napalm
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 9:07 am |
|
Sziklamászó |
 |
Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm Hozzászólások: 1099
|
XC? Hűű, akkor az talán még az első volt, ami agyon volt faragva? 
|
|
 |
|
 |
pety065
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 9:19 am |
|
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2012 3:12 pm Hozzászólások: 199
|
|
 |
|
 |
Latya
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 10:18 am |
|
|
Bár a link jobb felül látható URL- betűzése még nem annyira de remélhetőleg a Niva legalább...
Kíváncsi vagyok már úgy is erre a ladára így örülök, hogy hamar rácupppant valaki és figyelemmel követhetjük az építését ! Sok képet és kommentet !! Hajrá !
Üdv L
Custom Builder __________________________________________________________________________________ Csepel 130B ; Hummer H1 ; Project Crawler ; Toyota Hilux ; Grand Cherokee ; JeeP Nukizer ; JeeP Cherokee XJ ; JeeP Comanches ; Nissan Patrol ; '63 Willy's JeeP ; Defender 109 ; JeeP Lower Forty ;scx Hot-Rod;
|
|
 |
|
 |
Napalm
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 12:03 pm |
|
Sziklamászó |
 |
Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm Hozzászólások: 1099
|
Úgy hiszem róla van szó: http://rcpilot.hu/gall/auto/194/2009090 ... ajero.htmlEgy dolgot bánok.... hogy nem vágtam meg MÉG JOBBAN  Találtam nemrég egy 4x4offroad.org-os építést, ahol még ennél is jobban megvágták. Egy fincsi kis fém létrazávat raktak alá. Teljesen patent lett. Laprugó helyett axi gátlók előre hátra.. hátul rugó nélkül, és meglepően jól mozgó autó lesz belőle.
|
|
 |
|
 |
pety065
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 12:11 pm |
|
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2012 3:12 pm Hozzászólások: 199
|
Küld már el légyszi a linket kiváncsi volnék rá. Én is kivettem a laprugókat és visszaalakitottam linkesre. Megfordult az agyamban hogy tovább kéne faragni de nem volt még elképzelésem hogy hogyan.
|
|
 |
|
 |
KriszChevy
|
Elküldve: csüt. jan. 10, 2013 1:06 pm |
|
Csirke |
 |
Csatlakozott: pén. nov. 30, 2012 2:22 pm Hozzászólások: 9 Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
|
Elég jó kis Pajero lett ! ,tetszik a létra váz szisztéma . Az enyém ugyan gyári vázhoz közeli,illetve arra már nem hasonlít,de nem létra,viszont "módosításokkal" meglepően jól tud mászni.,egyedül a csúszó kuplungot hiányolom,mert a lassítómű eléggé agresszív . , na meg persze lehet nem Hard trial-ra van tervezve a CC-01 ... ..arra az SCX10 jobb lehet.,de összességében jók ezek a CC-01ek mert sokat ki lehet hozni belőlük.
_________________ TF / HL Toyota Hilux Frankenstein
|
|
 |
|
 |
pety065
|
Elküldve: pén. jan. 11, 2013 8:38 pm |
|
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2012 3:12 pm Hozzászólások: 199
|
|
 |
|
 |
Radzsbi
|
Elküldve: szomb. jan. 12, 2013 1:41 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm Hozzászólások: 276 Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
|
Mennyi a tényleges szélessége a kaszninak?
Valóban 200mm, ahogy ígérték?
|
|
 |
|
 |
pety065
|
Elküldve: szomb. jan. 12, 2013 2:04 pm |
|
Csatlakozott: vas. jún. 10, 2012 3:12 pm Hozzászólások: 199
|
A bódé maga 195mm, de ahol a kerékjárat van az igencsak 210mm. Tehát nem volt pontos a hirdetés. De hát ez van ebből kell gazdálkodni.
|
|
 |
|
 |
|