220mm kerékkülsőnél a kasznikülső 160mm
ebből lejön a küszöbke (2×4mm) és marad 156mm ami rendben is lenne az aksinak
![Kép](http://kepkezelo.com/images/3kcpu1v1hw4to4doh0h8_thumb.jpg)
De Mivel figyeljük azt hogy ne lógjanak ki a sárvédők a kerék külsőig mint a street verzión így az egészet összébb kellene puttyantani ~185-190mm sárvédő-külsőre akkor viszont a küszöböknél 140mm körül mozogna a méret. Ez lenne a verseny verzió
Figyelembe véve azt hogy a kocsinak van egy jellegzetes formavilága (amin a sárvédők szépen kívül fexenek a gummaköpenyeken vonalban ) három dolgot tehetünk
A - Levisszük a méretarányt ahogy írtam és kukába az 5000 Lipo mert verseny kasznit építünk tálét minap vettél 120 ezerért...
B - Bevállaljuk a széles kasznifelépítményt így elfér a nagy aksi de a sárvédők majdcsak a kerekek külseje felé tendálnak (kis choppal-azért javítgatható)
C - Építünk egy manapság divatos torzót ami ha ráfogjuk M80 lesz.... majd lekennyük ződ olajjal vastagon (ez feláras és a nevem nem adom hozzá...
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
)
Szal a A az BÉ avagy az CÉ ?? kedves Pé ...
Ön dont
Üdv
L Atya
Custom Builder
__________________________________________________________________________________
Csepel 130B ; Hummer H1 ; Project Crawler ; Toyota Hilux ; Grand Cherokee ; JeeP Nukizer ;
JeeP Cherokee XJ ; JeeP Comanches ; Nissan Patrol ; '63 Willy's JeeP ; Defender 109 ;
JeeP Lower Forty ;scx Hot-Rod;