Kapta az ívet... A féktisztítókupak meg úgy látszik nem úgy mozog, mint a sztirol, és körbe elengedte a ragasztás. Illetve lehet, hogy az alvázhoz lecsavarozva feszült is a tájék. Így most alvázra van húzva a kaszni, úgy ragasztgatom a sztirolt rá.
Viszont az új toronytakaró kisebb helyet foglal majd, így remélem a pótkerék is lejjebb kerülhet a platón (mert ugye hátra csak csajozáskor rakom).

Amúgy a tesztelési körülményekhez képest rendkívül jól vizsgázott a járgány, vállon van veregetve.
A mozgásának jót tett a telók kiürítése.
A súlyponttal nemigen lesz gond, ráadásul most még a nagyobb, keménytokos akksi volt benne.
A szabi-moci tetszik, de még mindig nem az igazi a beállítása. A következő szint a 100%-os drag brake, és a lineárisan vezérelt, nem késleltetett előre-hátramenet.
Az első-hátsó túllógás minimális, így könnyedén boldogult az árokátkelés szerű dolgoknál. A sarkai enyhén kerekítettek a Jeephez képest, az is jó dolog.
Most már várom a csapadékmentesebb időt, hogy végre érdemileg is futhassak pár tesztkört.