Sziasztok!
Megosztanám veletek a gazdaságos áruházban vásárolt New Bright autóról a tapasztalataimat.
Akciós áron vásároltam a fent nevezett áruházban Ford F150es modellt ami Off-Road autó kinézetű,sár effekttel a karosszériáján.A szép nagy dobozt éppen csak sikerült az autóm csomagtartójába préselnem,irány haza és próbára tenni az új szerzeményt.
Kibontás után a doboz tartalma maga a jármű,2db ceruza elem,egy 40MHz-es rádió,egy 9,6V-os töltő és a hozzá tartozó akkumlátor.Érdekes módon az autóról hiányzott a bal oldali visszapillantó tükör és az aksi fedél,de ez nem is érdekelt.A nyolc darab rugó csak dísz,rugózása nulla,ez egy full merev alváz.
A karosszéria kemény műanyag ami a közelébe sem ér a Tamiya által gyártott modelleknek,még a szintén New Bright gyártámányú Land Roverekhez sem.A gumi ami inkább a műanyaghoz hasonlít sem győzött meg,de ez egy játék autó,hát akkor játékra fel!
Aksi a töltőbe,és be a 220V-os hálózatba.A töltőn semmiféle kontroll fény nem jelzi hogyan is áll az aksi töltöttségi szintje,csak a felírat ami alapján 4óra szükségeltetik a feltöltéshez.
Négy óra múlva a kíváncsiságtól vezérelve kezdtem meg az üzembe helyezést.
A távirányítóba 2db ceruza elem szükségeltetik,ezt tartalmazza a doboz.Behelyezés után a táv azonnal bekepcsolt állapotba került,hiszen nincs is rajta kapcsoló,viszont 4csatornát lehet rajta állítani.Amennyiben nincs mozgásban a táv egyik irányító karja sem,automatikusan kikapcsol és elalszik a sárga kontrollfény.
Az autóba is gyorsan belekerül az aksi,nem is kell hozzá a fedél,nem esik ki belőle.
Irány az egyenes!Na ezzel nem is volt gond.A gondok akkor kezdődtek amikor kanyarodni próbáltamNa ez kihívás!A kanyarodási szög,jobban közelít a nullához mint az egy fokhoz.Többszöri próbálkozásra sikerült megfordulnom a géppel és már suhant is vissza hozzám a hátsókerék meghajtású mocsárjáróm.
A gyenge kezdés után,gyerünk a szabadba,hiszen ez egy off-road gépezet!
A kinti terepen a New Bright terméke a vicc kategóriába sorolható.Küzdelem vele minden akadály,viszont aszfalton használható és a sebessége is elfogadható.A kanyarodás szintén jó nagy ívben volt megoldható,nyerges vontatóval kisebb helyen meg lehet fordulni mint ezzel.
Kinek ajánlom?Annak akinek még van nagy hely a polcán és "ilyenem még úgy sincs".A játék élménye feledhető volt...A műanyag alkatrészek sorjásak és nem valami szép kidolgozásúak.
Nem bizonyított terepen,mocsárba meg nem is merném vinni.Az aksi a próba 15 percét hősiesen teljesítette.Csodát nem vártam,de hát ez a teljesítmény elég gyengécskének bizonyult.
Remélem amiért vettem arra a célra meg fog felelni és a karosszériája új életet fog kezdeni egy triál autón.A sár leszedése és a kaszni használható állapotba hozása nagy kihívás lesz,de ez már egy másik történet!
A vizuális 'élmény':
http://www.youtube.com/watch?v=jR4daLAM ... kswcn-j78=