Halipapi
Nos mivel Zsolt letolt hogy nincs relatív autóm..
ugye osztómű küszködés van és Leótól a versenyekre kértem kölcsön a 200000000 dolláros istencsászár osztóművet....
(Amit utólag is köszönök)
Mivel ugye manapság a neten és a fémszakmán csüngök munka közben és éjjel alvás helyett...
(Madman a yota köszöni szépen...még mindég vedlik de alakul)
Tehát du korai hazaérkezésem meg Zsolt ösztökélésére (állítólag Vasárnap NPT

)
Gyorsban 2 teljes órát eldobtam a kezdő fémipari kisinas pályafutásom megindításához...
A szomszédok nagy örömére vasas-műhelyt csináltam a konyhából..(a stirol halkabb....)

Az állványos fúró ocó volt 4000 ami a praktikerben garanciával 4500,-
De legalább kotyog és azon is tuningolni kell hogy fix legyen mert belibben a fúró hegye ami zavaró őregedő szemeimnek és nem tudok vele hajszálpontosan ikszre fúrni.. szal szenvedés de legalább már aez is vane
A MILLER az OLYMPOS és a Occó Kinai támogatásával...
Már majdnem elkészült a zosztóművem ismét

Felhasznált anyagok :
-Kínai fogaskerék Acél, 1300 / db 2db + egy mert 3 volt de ami kell az
2600,--Megmaradt csapágyak 5×11×4mm újjonnan 210/db 4db össz
840,--5mm acélrúd (Bronzker BT XIII. Ker.) 310 ft / fm. ebből kellett 2db 46mm azaz kb 10 centi
30,--25×25mm aluidom (Bronzker ismét) 450/fm (asszem) ebből kell vagy 50mm
25,--25×2mm alulap (Praktiker) 540,- kell belőle 2db 50mm ami még készülés alatt 10cm azaz
55,--4 db 3mm csavar szerintem ezzel rögzítem a két oldalára a lemezt ha nem akkor lehet vagy 8db is... legyen
100,-minösszesen a nyers kiadás az osztműre jelenleg :
3650,- Magyar pengő csengő....
Azért számolok így mert ezek mind mind kellenek a zilhez... azaz ami megmaradt
ha nagyon körbesassol az ember ekkora aludarabokat lehet talál az utcán...
Anyagiakról ennyit
Jöhet a mehet
46mm acéltengelyek, végeitől ~ 5 mm-re a 3mm furat. A 25ös szelvénybe foghézag számítással és a cumis 11mm-es tamiya csapágyakkal 4db 10mm furat amit kireszeltem 11re de mivel alu nem haltam bele kb 10 perc gömbreszelővel ügyesen.

Csapágyak a helyükön.egy egy alátét a csapágy és a fogas közé hogy pont kívül szintbe legyen a szelvénnyel.
Ezután kapja majd a lemezzárást a 2mm lapbólé (ez majd valamikor)
Hirtelen nagyon nincs több mit írni hozzá jó fúró türelem és tekintve a kínai osztót ami postával 14000 a képen szereplő rc4wd postával 20000 .akkor kerestem a koraesti stekkel kb sokat..
Nagy öröm volt és bár nincs kész szépen tekeredik, saját gyermek.
Mivel a Willysben az osztómű nem látszik így teljesen mindeggy a kinézet de ha oldalanként ráhagyok 2-2mm-ert akkor simán koppintom rá a stirol ugyanolyan kinézetet..de minek ez a tuti
Öröm bódogság és meglátjuk az axi alukihajtásokhoz képest ez mikor szakad széjjel

Ja az alján én 3 furatot dobtam a stabilitás végett :

Nálam ma megint karácsony van....
Döncynek kösz a fogasok beszerzéséért Leonak a donorért Zsoltnak meg hogy megint átjött kávézni és feltartott este.....
Üdv
L
