 |
Szerző |
Üzenet |
BadRobee
|
Elküldve: kedd dec. 20, 2016 8:13 pm |
|
Szalagszedő |
 |
Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm Hozzászólások: 148 Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
|
Üdv. Alakul ez. Jó irányba.!!!!! A szervóról némi nfót kaphatunk és tapasztalati beszámolót??
_________________ Tamiya CC01: Mitsubishi L200 Warrior Mitsubishi Lancer Dakar Hobao Hyper 7. TQ
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: szer. dec. 21, 2016 10:44 am |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
BadRobee írta: Üdv. Alakul ez. Jó irányba.!!!!! A szervóról némi nfót kaphatunk és tapasztalati beszámolót?? BadRobee, Köszönöm a megerősítést.  A szervó: http://tamico.de/navi.php?a=10116&lang=enghttps://www.modelsport.co.uk/savox-sw0231mg-waterproof-high-torque-std-metal-gear-digital-servo/rc-car-products/377022Több oka is van, hogy őt választottam: - Savöx gyártmány, amiről eddig szinte kizárólag ódákat hallottam, így muszáj volt beszerezni egyet  - gyárilag vízálló, ami számomra nagy segítség, mert a vizállósításban még nincs gyakorlatom - erős mechanika, megbízható elektronika - jó referenciák nemzetközi viszonylatban (pl. a fenti brit áruházban a termék-kommentek fül alatt 10 vélemény alapján egyöntetű 5/5 csillagot kapott) - jó ár/érték arány (sztem) - annyira furán néz ki, hogy már szép  Érdemben tesztelni még nem volt lehetőségem. Ami biztos az alapján, amit a műhely padlóján már megmutatott: tényleg leadja azt a nyomatékot, ami rá van írva. üdv: I.
_________________ TEAM MODELL ZONA
MST CMX "Green Turtle" FJ RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X SCX10 Hilux Carson MC-10
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: szer. jan. 11, 2017 2:05 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
_________________ TEAM MODELL ZONA
MST CMX "Green Turtle" FJ RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X SCX10 Hilux Carson MC-10
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: szomb. jan. 21, 2017 2:48 am |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Elkezdtem foglalkozni a karosszériával. Ez elsősorban a megkopott piros részek újrafestését jelenti. A tetővel kezdtem. Visszacsiszolás és denaturált szeszes törlések:  ö Majd két alapozó réteg a Prisma Color termékcsalád "filler"-jével, amit teljes száradás után finom csiszolás fog követni, mielőtt visszakerülne a piros szín; ami szintén Prisma Color lesz (matt).  A festéssel párhuzamosan dolgozom a csörlő elhelyezésén és a lökhárító-cserén. A gallytörő marad ugyanaz a fekete acél Pajero-gallytörő, amit a korábbi képeken is láthattok. Az új és vágatlan lökhárító a standard cc01-es Land Cruiser-eken használt darab lesz. Üdv, I.
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: vas. jan. 22, 2017 12:20 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! A tetőnek itt már a végleges színét látjuk. Ugyanezt kapja majd a motorháztető, ami jelenleg visszacsiszolt állapotban várja a következő lépéseket. Ha fent van a szín mindenütt, akkor telibe kap majd 2-3 réteg matt lakkot. Természetesen az is Prisma Color lesz. Szintén visszakerül majd rá a fekete műbőrből vágott "hood protector/deflector". További kellemes hétvégét kívánok, I.
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: vas. jan. 29, 2017 12:49 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Megszületni látszik az autó/alváz elejének végleges formája. Korábban írtam: Idézet: 2. Remélt eredmény: a korábban a "tégla" nyújtotta védelem helyettesítése egy jobb pozícióban, ill. lökhárító és csörlő rögzítési pont/sík kialakítása. Fém-epoxy segítségével felragasztottam egy alu-profilból méretre szabott front-elemet. Erre már fel is került az acél lökhárító. Megjegyzés: Ugyan bitang erősre sikerült a műanyag-alu ragasztás, de direkt úgy pozicionáltam az alu profil vízszintes síkját, hogy gond nélkül lehessen létesíteni egy csavarkötésű összeköttetést is az alváz "sínpárjával" (ergo: egy síkban vannak). Ezt meg is fogom tenni.
Nos, megtettem.  Egyúttal megoldottam a csörlő elhelyezését. A gyári, a gallytörőn neki szánt pozíció ugyanis védtelenné tette volna (amint erre Madman is rámutatott). Egy vaskosabb alulemez-darabbal tehát "két legyet ütöttem egy csapásra". Legalábbis remélem.   A nyers, alu cső, ami az eredeti csörlőtartó helyett került a gallytörőre, elsősorban merevítő szerepet tölt be. Ám elhelyezkedése miatt másodlagos "fairlead"-ként is funkcionálni fog. Így lehet, hogy nem is festem le. Majd meglátjuk. A következő néhány képen pedig látható az "újjászületett" lökhárító, valamint az, hogy szinte fészekként öleli körbe a csörlőt a gallytörő, a lökhárító és az alu konzol.   Üdv: I.
_________________ TEAM MODELL ZONA
MST CMX "Green Turtle" FJ RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X SCX10 Hilux Carson MC-10
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: pén. feb. 03, 2017 3:28 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Be kell vallanom, nem voltam teljesen elégedett az előző bejegyzésben ismertetett csörlő- és gallytörő elhelyezéssel, ezért tovább dolgoztam rajta:        Szavakban: - mind a csörlő, mind a gallytörő közelebb került a homlokfalhoz; - a csörlő immár teljes terjedelmében bekerült a lökhárító alá/mögé; - az "L" alu profil függőleges síkján rögzített csörlő előnye, hogy nem a 4 pici tőcsavar viseli a terheket csörlőzésnél, hanem az alu profil függőleges síkja és a húzásirányi talpfelület a csörlőn (ergó nincs, vagy minimális nyíró erő lép fel); - jobb terepszög; - és sztem szebb is, mint az előző megoldás.  Jó hétvégét, jó építést! I.
_________________ TEAM MODELL ZONA
MST CMX "Green Turtle" FJ RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X SCX10 Hilux Carson MC-10
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: vas. feb. 19, 2017 2:31 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Sziasztok! Ismét közelebb kerültünk a rajtképességhez. Az egyik első bejegyzésben írtam, hogy szeretném kipróbálni és beépíteni az RC4WD 3:1 vagy 4:1, kompakt méretű lassítóművét. Ezekről sokkal kevesebb CC01-es tapasztalat lelhető fel a világhálón, mint a nagy klasszikus HPI 7:1-es társukról, viszont beépíthetőségük és egyszerűségük miatt megtetszettek, bíztatónak tűnnek. Nos, a 3:1-re esett a választásom, ami a héten meg is érkezett:  Első körben a szintén RC4WD-s, 45T-s motorral, valamint 16-os pinionnal próbálkozom. (Az első terep-teszt alatt - ami az itthoni előkert köves/lankás részén zajlott - fülig ért a szám, de ettől függetlenül piszkálja a fantáziám, hogy ugyanez a setup mennyivel teljesítene jobban/rosszabban 20-as pinionnal. Egy lehelletnyi növekménynek örülnék a végsebességben. De tényleg csak egy lehelletnyinek.) Aki már épített be HPI lassítóművet CC01-be, annak ismerős a szükségszerű faragás a teknőn és a hajtásfedélen. Az RC4WD-s kompakt lassítók esetében ez egyszerűbb, mert csak a motor végében, a keresztfalnál kell vágni. Szerintem egész kulturáltan sikerült:  Helyére került most már majdnem minden elektronika, beleértve a csörlővezérlést is. A külön távkapcsolóról vezérelt, de a meghajtó akkura párhuzamosan kötött egység elől, a tornyok között kapott helyet, a keresztmerevítő alján. Elektronikában most már csak a világítás hiányzik, de az nem is a teknőben lesz, hanem a karosszériában. A meghajtás és a kormányzás elektronikája vízálló. Elkészült a festés és a lakkozás is, valamint felkerült a "hood protector". A korábbi változat anyaga fekete műbőr volt, a mostani viszont teljesen matt textilszövet, aminek a mintázata hasonlít az életnagyságú autókon használt karbon matricákéra. A következő napokban és hetekben a finomhangolásé lesz a főszerep. A kötelező tartozékok közül sok minden megvan, azokat már csak rögzíteni kell. A hiányzókat pedig legyártani, vagy éppen megvenni. A csörlőkapát pl. biztosan vásárolni fogom, de a vontatókötelet legyártom. Egy (nem is annyira) költői kérdés a Tisztelt Versenybírósághoz: amennyiben a nagy ládám nyitható, úgy abban elhelyezhető az EÜ-doboz és/vagy a vontatókötél? A lámpatestek már ledezettek, ill. a látványos világítás eredetileg is erőssége volt az autónak. Úgyhogy ezeket igazából csak visszaszerelni kell. S mert terepen fölösleges a kacifántos és sokfunkciós világítás-vezérlés, a korábban használt helyett egy alap Tamiya egységet kap. További kellemes hétvégét kívánok, I.
|
|
 |
|
 |
Leowrc
|
Elküldve: vas. feb. 19, 2017 3:34 pm |
|
Off-road Mester |
 |
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4363 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Lassan elkészül ez is....... már csak terepen kell jól vizsgáznia.  Ládában akkor lehet a kötelező tartozék, ha nincs teteje. Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER - 
|
|
 |
|
 |
Isti
|
Elküldve: vas. feb. 19, 2017 10:16 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am Hozzászólások: 266 Tartózkodási hely: Budapest
|
Leowrc írta: Hi Lassan elkészül ez is....... már csak terepen kell jól vizsgáznia.  Ládában akkor lehet a kötelező tartozék, ha nincs teteje. Üdv: Leo Köszönöm a választ a ládával kapcsolatban. Ami a terepvizsgát illeti, messzemenőkig egyetértek. Természetesen bizakodó vagyok, de azért van "B" tervem arra az esetre, ha vállalhatatlan lenne szereplésünk a cc-vel.  E "B" terv pedig nem más, mint a Tamás barátomtól vásárolt UAZ469 kaszni HL hidakon. Visszatérve az FJ-re: feloldottam az autó elejének módosításakor keletkezett függőleges síkot, hogy csökkentsem a nekiütközéses fennakadások előfordulását.   Üdv, I.
|
|
 |
|
 |
|
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég |
|
|
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.
|
|
 |