Szerző |
Üzenet |
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 2:03 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
Sziasztok
Gondoltam felteszem az autónk átalakulásáról a képeket....
Az úgy volt, hogy 2016-ban kezdtem el a fiammal RC autózni megtetszett egy Tamiya majd kisebb utánajárással kikötöttünk egy AXIAL SCX10 mellett. Sokáig gondolkodtunk mi legyen kemény kasztni vagy lexan de végül is meggyőztek hogy kezdésnek inkább a lexan. Sikerült is megépíteni egy szép kis Jeep-et, többen dicsérték hogy nem a hagyományos festést kapta és igazán egyedi lett. Mivel azonban az első évben kapott rendesen az autó így elég viseletes lett a karosszéria és a festés is, így még mielőtt teljesen leamortizáltuk volna úgy döntöttünk kicseréljük a kasztnit. Első körben lexan volt a nyerő. Mivel se időm se ambícióm nem volt az építéshez megkértem hát LEO-t segítsen ill. építse át az autót. Majd mielőtt majdnem kész lett szóba került a kemény kasztni és azzal a lendülettel törölve lett az átépítés és nekilátott az új 2017-es autónk megépítéséhez, egy kemény kasztnis versenyautóhoz. Sajnos az idő rövidsége miatt az első futamra nem készült el így Ausztriában tudott a fiam előszőr rajthoz állni vele ahol a gyerek kategóriában el is hozta az első helyet.
folyt.köv.
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:33 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:46 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:51 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
Következett az új kerekek felszerelése ami nehezebb az átlagosnál, ezzel keskenyebb is lett az autó és a súlypont is alacsonyabbra helyeződött. A kormánykitérés a lehető legnagyobb lett a kerekek elérik a gátlókat kifordított állapotukban.
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:54 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Leowrc
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 7:57 pm |
|
Off-road Mester |
|
Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm Hozzászólások: 4360 Tartózkodási hely: Gödöllő
|
Hi Ne hagyd ki azt sem, hogy ismét csináltunk bele rendes kormányzást..... Üdv: Leo
_________________ RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5 Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru, - RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:03 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
Eljött az a pont ami egy kicsit kérdéses volt. Erőltettem és Leo sikeresen meg is oldotta sőt!!! A beltér. Nagyon kérdéses volt sikerül e beletenni. Előtte az elektronika kicsit át lett helyezve, az akksi tartók ki lettek építve. Két lehetőség, bele fér a nagy 5500-as keresztbe és a versenyekre a kicsi 2200-as külön erre kialakított helyre a karosszéria küszöb szintjére így ismét a súlypont lejjebb lett helyezve a Jeep-hez képest. Ahhoz hogy be lehessen tenni a spurkerék burkolatát el kellett távolítani és így éppen elfért a beltér. De ezt egyikünk sem gondolta volna. A beltér megfestése igazán különleges lett, igazi barna műbőr "sezlony" hatását kelti. Ismét köszönet az ötletért Leo-nak!
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:07 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
Ja igen a kormányzás kérdése mindig egy fájó pont. Át volt alakítva már vagy 3 féle módon hozzáteszem hogy szélesebb hatszögekkel kiegészítve nagy kitérést tudtunk elérni de mivel ezt a felnit nem lehetett feltenni a kormányzást ismét át kellett alakítani. Ebben az autóban ez már a 4. féle megoldás A lényeg, hogy most ennél jobb nem tudna lenni!!! Leowrc írta: Hi Ne hagyd ki azt sem, hogy ismét csináltunk bele rendes kormányzást..... Üdv: Leo
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Pintair kedd ápr. 25, 2017 10:25 am-kor.
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:10 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
Ezek után kapott egy belső csörlőt ami a távon a 3. csatornáról külön szabályzóval van meghajtva. Az autó elkészült a többi rám várt....
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
Pintair
|
Elküldve: hétf. ápr. 24, 2017 8:17 pm |
|
Szalagszedő |
|
Csatlakozott: pén. okt. 30, 2015 7:47 pm Hozzászólások: 137
|
Innentől csak az elektromos bekötés volt hátra, ledezések és a dekoráció. Az elektromos bekötésben és ledezésben Bazsika segített így nem egyedül kellett görcsölnöm vele. Ismét köszönöm neki is a segítséget! Az autóra sikerült egy sponzort találnunk akinek, anyagi támogatás fejében, felkerült a logója és felirata. Így ezzel és Alex fiam kérésével kellett valahogy összekombinálni a versenyautónk dekorációját. Mindenki döntse el magában, hogy hogy sikerült, de ez nekünk úgy sem számít, mert nekünk így tetszik és kész
_________________ Üdv: PS _________________ AXIAL SCX10ToyotaPHESTOM Vaterra Twin Hammers V2
|
|
|
|
|
|