Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.9




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 77 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Szerző Üzenet
 Hozzászólás Elküldve: hétf. aug. 28, 2017 2:46 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
Üdv. kis szünet után ismét neki estem a gépnek.
-kapott új első koptató lemezt.
-gallytörőre sikerült végre felcsavarozni a lámpasort is.ehhez csináltam tartókat is.
Kép
Kép
Kép
Kép
Kép

_________________
Tamiya CC01:
Mitsubishi L200 Warrior
Mitsubishi Lancer Dakar
Hobao Hyper 7. TQ


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: csüt. aug. 31, 2017 7:37 am 
Csirke

Csatlakozott: szomb. dec. 22, 2012 10:39 am
Hozzászólások: 47
Tegnap láttam élőben a verdát és nagyon jól néz ki! Frankó a bódérögzítés is. Szóval ez a CC még mindig fantasztikus!


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: kedd jan. 09, 2018 9:42 am 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
Üdv. 2017 utolsö faragása is megtörtént.
Tetőcsomagtartó hogy legyen hova pakolni a motyót.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/26172427_1821086914855354_2273081911335493850_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=641ff1f8b919a4db2420bad6a1c72300&oe=5AE886E6
Vaterra felnik feketére fújva és a jó kis kínai gumi 100mm-es átmérővel. Kicsit puhább mint gondoltam de legalább tapad.
Hátsó gátlótartókat kellett csinálnom kicsit erősebb anyagból.Most nem görbül el.
Még mindig működik a vas.
https://scontent-vie1-1.xx.fbcdn.net/v/t31.0-8/fr/cp0/e15/q65/26198066_1821086768188702_808143327739970388_o.jpg?efg=eyJpIjoidCJ9&oh=d93a9afe733a9edb92fcb0860b09a608&oe=5AB8493A

_________________
Tamiya CC01:
Mitsubishi L200 Warrior
Mitsubishi Lancer Dakar
Hobao Hyper 7. TQ


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Leowrc kedd jan. 09, 2018 10:08 am-kor.
A túl nagy méret miatt cseréltem le linkre a fotókat.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: pén. máj. 04, 2018 8:16 am 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
Lezajlott a Hosszúhetényi verseny .
Sajnos egy féltengelyem bánta, az utolsó két kapunál. A pálya kemény volt és hát kellett küzdeni a géppel. A tetőcsomagtartó szép dolog és praktikus is pakolás szempontjából,de elég borulékony lesz tőle a gép.
Gumikkal volt némi bajom. Az Rc4wd Flaspoint még mindig jobb választás erre a gépre mint bármely másik gumi. Megfelelő az átmérője,jó az oldaltartása és rendesen kapaszkodik a sziklán és a puha talajban is.
Következő javítás egy kis sebesség növelés lesz,ezt már kiveséztem Leóval.
Már 5 éve hogy meg van a kis japó,de nem válnék meg tőle.
Hihetetlen hogy milyen helyeken elmegy. Ez köszönhető a 315mm-es tengelytávnak és a több mint 215 mm széles nyomtávnak.
Köszi TAMIYA....

_________________
Tamiya CC01:
Mitsubishi L200 Warrior
Mitsubishi Lancer Dakar
Hobao Hyper 7. TQ


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 05, 2018 8:04 pm 
Szalagszedő
Avatar

Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm
Hozzászólások: 148
Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
Elkezdtem egy kis kormánymű javítást,finomítást.
A lémyeg a következő:-a kerékagyakon található furatok amelyek a kormányösszekötőknek vannak., túl közel vannak a forgásponthoz ezért maximális kormánykitérésnél becsuklik a kerék és pontatlan a kormányzás.
Nos úgy döntöttem hogy a kormányösszekötő felfogatási pontját előrébb és kijjebb rakom úgy ahogy azt pár évvel ezelőtt láttam.
A szervókar is átlesz alakítva. Mindkét oldalra külön összekötő kerűl. Ezzel már volt pár próbálkozásom, de eddig mind kudarcba fulladt.
Na de majd most...
Hamarosan képek is lesznek.

_________________
Tamiya CC01:
Mitsubishi L200 Warrior
Mitsubishi Lancer Dakar
Hobao Hyper 7. TQ


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: szer. szept. 05, 2018 8:34 pm 
Bója kerülgető
Avatar

Csatlakozott: szomb. szept. 17, 2016 8:16 am
Hozzászólások: 266
Tartózkodási hely: Budapest
Várjuk a képeket! :)
Sztem is van fantázia abban, hogy a két kormányzott kerék külön-külön legyen csak összekötve a szervóval, de egymással ne. A lengőkaros truggy-kon és monstereken is ezt a megoldást szokás alkalmazni, s bizony működik szépen... Talán csak vmi rossz becsípődés triálos berkekben a merevhidas autókon használt kormányzás erőltetése a cc IFS-én.
Üdv: I.

_________________
TEAM MODELL ZONA

MST CMX "Green Turtle" FJ
RC4WD TF2 LWB Hilux 4-door
Tamiya Bruiser, High Lift Hilux& F350 , CR-01 H2, CC-01 FJ Cruiser&Robur LD2002&Pajero Wagon&Hilux(feat. NIKKO), TL-01B, WR-01 Twin Detonator, MF-01X
SCX10 Hilux
Carson MC-10


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás Elküldve: vas. okt. 07, 2018 6:06 pm 
Pályabejáró
Avatar

Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm
Hozzászólások: 637
Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
Hajrá, várjuk a képeket!

_________________
Üdv: Emunem

Minden lehetséges...

VRX Blade 10T / Piros rettenet
Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna
Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project
2,4GHz / Póráz


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 77 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.9


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 14 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség