Szerző |
Üzenet |
laszieee
|
Elküldve: szomb. ápr. 14, 2018 7:32 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Rc Veszprém Trial Championship - 3 verseny , Bakonynána Római fürdő --- 2. hely  kb. 33-34 fős mezőnyben , baromi nehéz pályán sikerült egy újabb szuper eredményt hozni az ECX Barrage -vel  * technikai hiba nem volt - buta hibák sem - de az utolsó három kapun beszívott 45p bünti miatt elment az első hely, na sebaj, ma ennyi volt benne  Csatolmány:
30715247_1560863317360948_1618786633413595427_n.jpg [ 115.64 KiB | Megtekintve 6226 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. jún. 10, 2018 4:50 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Aki követi ezt a topikot , remélem tetszeni fog az újragondolása is a kocsinak. Külön topikot nem nyitnék a kocsi(k)nak, hisz ugyanarról a gépről van szó ... lényegében Szóval, régi TT : 252mm , ECX Barrage új TT : 282mm , Carisma Coyote Csatolmány:
34825117_2524563767769428_7312805240237981696_n.jpg [ 9.57 KiB | Megtekintve 6136 alkalommal. ]
A linkeket megnyújtottam, a lökősöket végállásig kitoltam elöl hátul, motort megfordítottam, a tornyokat 1-1 osztással kifelé toltam, a tornyok közötti keresztbordák megfordultak, súlypontot újra raktam. A vázon minden gyári nem kellett semmit újra fúrni, csak kihasználni és felismerni a benne rejlő opciókat. A lehető leg-elegánsabb építés a cél, amolyan gyári kit kinézet tartása kötelező mottóval. Kapott egy új csörlő servot ami egy 360-as forgású potis állíthatóságú servo. Ez messze nem hozta az elvártat (rendre elindult előre vagy hátra az elmozduló poti középállás miatt) , de ezt sejtettem h problémás lesz. Mivel simán átalakítható - a verseny után megcsinálom (fáradtság miatt már amúgy sem volt kedvem) és a show megy tovább. A kocsi az RC Veszprém Trial 5. versenyén egy 2. hellyel nyitott  Csatolmány:
34843995_2525213074371164_5744651189421604864_n.jpg [ 174.01 KiB | Megtekintve 6136 alkalommal. ]
Hamarosan faragom tovább. Van pár új ötletem ... 
|
|
 |
|
 |
BadRobee
|
Elküldve: szer. jún. 20, 2018 6:13 am |
|
Szalagszedő |
 |
Csatlakozott: kedd feb. 05, 2013 1:27 pm Hozzászólások: 148 Tartózkodási hely: Baranya megye .Pécs
|
Gratulálok a helyezéshez. Követem a kis gép/eid/ed átalakulását. Sok energiát fektetsz az átalakítások és javításokba. Jó ezt látni,olvasni .
_________________ Tamiya CC01: Mitsubishi L200 Warrior Mitsubishi Lancer Dakar Hobao Hyper 7. TQ
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: pén. júl. 27, 2018 9:10 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
folytatódik a kocsi (a zöld Coyote) építése … … kapott egy ugyanolyan belteret mint a Barrage , ergo off-road Stig vezet ismét, A kasztnit be-LED-eztem, de itt mindössze 2db 5mm -es fehér LED berakásáról van szó. A foncsoros lámpatest nagyon szépen szórja a fényt a LED -et csak be kellett tolni a gyárilag előkélszített lámpatestbe. Agyalok a keskenyebb nyomtávon is, van megoldás  Dolgozom rajta - folyamatban. A súlyponton is állítottam, és még itt 1-2 dolgot átrakok, átmatekolok. Tanulni kell a kocsit a sötétben, mert aug közepén az éj leple alatt kell helyt állni majd Veszprémben is. Holnap éles teszt a Dorog Music Öböl Beach -en. Szurkoljatok 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: csüt. szept. 06, 2018 7:21 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Huhh … azóta futott versenyek és eredmények éjszakai Rc Veszprém egyéni- 7.hely (baromi szoros volt az eleje - 20p volt a 2. és a 7. között) Dorog csapatverseny - 1.hely - ( 2szakasz / 0 hiba ) Hungaroring sapatverseny - 3. hely - ( 3 szakasz / 0 hiba ) RC Budaörs Túra + verseny , egyéni --- 1. hely ( de mint szervező diszkvalifikáltam magam a többieket előtérbe rakva ) , 5-ből 4 gyorsot nyertem 
|
|
 |
|
 |
Emunem
|
Elküldve: vas. okt. 07, 2018 6:04 pm |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
Hehe... igazi racing autó lesz a végére... 
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. nov. 18, 2018 4:31 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Nem panaszkodok - a mai napon a csepeli évad 6. versenyén az FTX Coyote Hybrid -val sikerült csípni egy 2. helyet, 2p -val elmaradva a győztestől ... Az eredmény azért fontos, mert így idén MINDEN bajnokságban dobogóra vezettem a kocsit  Csatolmány:
46436805_334190910465815_8708752676105486336_n - Copy.jpg [ 234.63 KiB | Megtekintve 5937 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. dec. 09, 2018 3:39 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Az év zárásaként CSepelről egy újabb dobogós eredmény a verdával. (ha kicsit Csepel edition -ösebb lenne a kocsi akkor egy hellyel előrébb végeztem volna a felakadó hátsó lökős miatt)  kapott a kocsi egy zero ackermann setup -ot, hát hogy is mondjam, kormányszög sokat javult, orrtolás minimális lett 7.futem 2018 Csepel Trial Bajnokság - 3. hely Csatolmány:
47576040_282223922432234_1759539034771685376_n - Copy.jpg [ 246.94 KiB | Megtekintve 5901 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
mucsosz
|
Elküldve: hétf. dec. 10, 2018 5:59 pm |
|
Bója kerülgető |
 |
Csatlakozott: pén. szept. 06, 2013 8:54 pm Hozzászólások: 241 Tartózkodási hely: Tát
|
Idézet: kapott a kocsi egy zero ackermann setup -ot, hát hogy is mondjam, kormányszög sokat javult, orrtolás minimális lett Meséj még!! Mit jelent ez a setup?
_________________ toyota - fj40 Axial SCX10 - G6 Gmade BOM - TOYOTA Hilux Flatbed Axial Scx10 Tow Mate Ftx outback II - Rc4wd D90 Adventure 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: hétf. dec. 10, 2018 9:57 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
a kerekek fordulás közbeni jobb összetartását jelenti, így párhuzamosabbak egymással koppig alászedett kormánnyal, a hatása a korábbi lecsúszik az ívről -höz képest a rajta marad az íven … feltételezem azért mert most a kerekek egy irányba mennek és így kanyarodik, míg korábban a kicsit széttartó kerekek létrehoztak egy "csúsztató" erőt, ami rontotta a kanyarodást … és így a kocsi un. alulkormányzott hatást mutatott (amire részben azt hittem h a nem tökéletes súlypont beállítás okozza)
... a setup lényege, hogy a kormányösszekötőd bekötési pontjai a knuckle-nél essenek egy hatásvonalra a C-hub/knuckle forgástengelyével … a hatásvonal pedig párhuzamos legyen a váz frame -vel
… az én hidamnál ( RGT/Absima híd ) ez akkora változást hozott, hogy a kerék belefordult a linkbe, és belülre kellett tennem a linket a felfogató fülecske diffi ház felőli részére
|
|
 |
|
 |
|