Szerző |
Üzenet |
laszieee
|
Elküldve: kedd jún. 04, 2019 7:21 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Régen jártam erre … az autó a télen duplikálódott, és bár sosem hittem volna, de eljött a pillanat h a 2 váz közül az egyiket eladjam, Szerencsére jó helyre került, és több mint reális esély van rá hogy már a következő versenyen újra pályán lesz az FTX Coyote az új gazdival Mátéval …... és általam az új ECX F100 hybrid  Csatolmány:
58698600_1291802650969599_151126421538865152_n - Copy.jpg [ 229.9 KiB | Megtekintve 6092 alkalommal. ]
az F100 -ról röviden - a technikai platformot örökölte a Coyote -ból - 20kg JX servo, 1080A ESC , Ripsaw , 390 -es gyári motor stb - TT 280mm - Proline F100 body ( és ahogy eddig is minden olyan pici apró ötlet benne van / lesz amit ez a kis gép megérdemel ) az első dobogója is megvan már csepelről (egy 3 órás alvás árán kész lett a futamra) - 3. hely Csatolmány:
58420093_294869214770965_9076144376173821952_n - Copy.jpg [ 235.12 KiB | Megtekintve 6092 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
Emunem
|
Elküldve: kedd jún. 04, 2019 10:09 pm |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
milyen az 1080-as szabi, finoman adagol, vagy olyan axialos? (kicsit nekem hirtelen indítja meg a 37T-t is.) Szép otó 
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: kedd jún. 11, 2019 4:59 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
szia, a 390 -es motor elég pici így elég vegyes a vezethetősége, de messze nem rossz. Az adagolhatóság ugyanezzel az ESC -vel egy 550 -es motorral sokkal finomabb. Elég trükkös vele menni. Tanulható. De amúgy összepasszol a 390 -es karakterisztikájával, max egy picit a távon is expozni kell …. Ergo beállítás keresős - megszokós  mint minden  A kocsi nekem is bejön - mint új vas - folyamatosan épül - változik. Picit még minden olyan hogy keresem a helyét rajta. Most amolyan v1 , a tapasztalatok alapján télen lesz v2 (főleg súlypont felülvizsgálás miatt, hogy még lentebb legyen a C.G. -je). Mechanikailag nem változik, de a külsőt finomhangolom a kasztni alatt pedig az említett C.G. miatti változások lesznek. Az év hátralévő versenyein mindenhol menni szeretnék, és a tapasztaltak alapján remélem sok apró öltet születik még a téli revízióig. Addig is bekerült a gépbe kötelezők listájáról a világítás: Csatolmány:
61989925_2255218874794481_8442636038588858368_n - Copy.jpg [ 66.42 KiB | Megtekintve 6070 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
Emunem
|
Elküldve: pén. jún. 14, 2019 7:50 am |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
Nekem a fordhoz kellene, axial gyári szabi nagyon nagy... belteret addig nem tudom tervezni.. Ha szabad megkérdezni, milyen magas a szabi anélkül, hogy a kábelek nagyon megtörjenek? Vagy meghajolnak és a nettó magassága a valós? Köszi a választ. Szép világítás! 
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: szomb. szept. 07, 2019 5:46 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Emunem - a 1080-as ESC gyárilag 18mm magas … a kábelek kb +5mm -vel már elférnek, puha szilikon tokos a vezetéke … egy 1060-nál kb 1cm -vel alacsonyabb … mert abból meg kiáll a jumper … itt nincs jumper hisz program kártyával állítasz mindent - hál Istennek 
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: szomb. szept. 07, 2019 6:00 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Az éjjeli versenyek után a következő a tapasztalat … az alsó PowerShift RC -s LED lámpa 6V -ról nem világít eleget. Mondjuk megértem, hisz 2-3s -t írnak rá  sebaj , majd megokosítjuk. Mivel a fényerőről a becsapós szobai teszt után kiderült h kevés, így kapott a kocsi óccó Hella búra mögé rakott 5mm -es LED -et is.  na így már baba. Egységes a fény, jól látni mindent, és még szebb is lett a kocsi orra (szerintem). Dorog 2019 éjszakai: kár hogy elmosta az eső - az eredményt is … 1 hiba pont , és összetett csapatgyőzelmet buktunk el saccom szerint. CSepel 4-5. futam: 1 nappali, 1 éjszakai ( már a Hella -kkal ) - nappali futamot megnyertem , trükkös csiki csukist tűztünk, amit mindenki élvezett - éjszakain 3. hely … a utolsó kapuig első voltam … De … a célban amikor felemeltem a kocsit éreztem hogy mozog oldalirányba 3-4cm -t a hátsó futómű … az egyik hátsó felső link feladta az utolsó kapu előtti emelkedő alján , el is hagytam. A sötétben nem tűnt fel hogy a kocsi mögött kóricál a futómű, és a hátsó kerék elvitte a kaput. Szívás - de legalább az építési hiba megmutatta magát - javítva - több ilyen nem lesz. Kerültek a kocsi alá RC4WD wraith hajlított linkek kis méretre szabás után, a hátsó hídat is babráltam kicsit. Jó lesz ez  Csatolmány:
014 - Copy.jpg [ 140.76 KiB | Megtekintve 5976 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
Emunem
|
Elküldve: kedd szept. 10, 2019 7:57 pm |
|
Pályabejáró |
 |
Csatlakozott: pén. nov. 29, 2013 2:46 pm Hozzászólások: 637 Tartózkodási hely: Wien/Kisvárda
|
 Minden autóra kell amúgy valami Axial Cucc...  Ripsaw gummák feszülnek rajta még igaz? 
_________________ Üdv: Emunem
Minden lehetséges...
VRX Blade 10T / Piros rettenet Axial SCX-10 / Ford F-150 / KÉK Bálna Tamiya TT-01 / Zöld darázs / BMW Z4 HB Project 2,4GHz / Póráz
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. nov. 17, 2019 8:32 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Az év utolsó versenyein ismét sikerült a kocsival jól szerepelni HRCCT - utolsó 2 verseny, Fót és Dera szurok - 0 ill. 1 egyéni hiba (lövésem sincs hányadik hely egyéniben, követhetetlen sajnos a bajnokság ebben a formátumban) - jó versenyek voltak , az évadzárón fejben kissé szétesett csapattal , összetettben nem tudom hanyadikként végeztem ... Csatolmány:
48919951413_dac82d4646_4k - Copy.jpg [ 168.16 KiB | Megtekintve 5848 alkalommal. ]
CSepel Trial 6-7. verseny CSepelen először szalaggal is nehezített / jelölt pályán versenyeztünk, de a klasszikus nyomvonaltól jócskán eltérő pályákon. Az utolsó 2 verseny nyomvonala az én gyermekem volt és majdhogynem újra éledt a csepeli pálya a sok piros fehér szalag között. Sőt 6. verseny - 14 rajtoló , 2. hely 7.verseny - 22 rajtoló, 1. hely Csatolmány:
71693254_1086759565007721_2610835410066079744_o - Copy.jpg [ 248.79 KiB | Megtekintve 5848 alkalommal. ]
Csatolmányok: |

74614746_802816133493443_3646468740867948544_n - Copy.jpg [ 166.37 KiB | Megtekintve 5848 alkalommal. ]
|
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára laszieee kedd nov. 19, 2019 9:40 pm-kor.
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. nov. 17, 2019 8:35 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Dera szurdok
Csatolmányok: |

73011224_2409208779191672_8933906531187949568_o - Copy.jpg [ 144.01 KiB | Megtekintve 5848 alkalommal. ]
|
|
|
 |
|
 |
laszieee
|
Elküldve: vas. nov. 17, 2019 8:46 pm |
|
Csatlakozott: hétf. júl. 25, 2016 7:21 pm Hozzászólások: 148
|
Az autó úgy gondolom elérte azt amire anno 2,5 éve még csak remélni sem mertem hogy képes lesz. Folyamatos apró fejlesztésekkel (de semmi nagy csoda, csak amit bármelyik trial gép is megkap) komolyabb műszaki hiba nélkül futotta a teljes szezont: - 1 link esett szét (saját építési hiba) - recsegett az első hajtás a kardánkihajtáson lévő kis kúpkereket tartó csavar lelazulása miatt Külön öröm - 2019- ben sikerült a csepeli trial versenysorzatot megnyerni. 7 futamból. 6x rajtoltam és 6x voltam dobogós 3x első, 1x második, 2x harmadik A 7. esős körülmények között zajló versenyt megnyerve sikerült a bajnoki címet megszereznem. Társam az ECX F100 honcho hybrid volt ebben  Csatolmány:
73147204_2320847788226005_2654579999868190720_n - Copy.jpg [ 214.18 KiB | Megtekintve 5845 alkalommal. ]
|
|
 |
|
 |
|