Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jún. 18, 2012 3:54 pm 
Bója kerülgető
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 8:29 pm
Hozzászólások: 482
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi,

"Testvér oldalunkon" mondjuk:
http://www.scale4x4rc.org/forums/index.php

_________________
"Buff neki, azt karist!"


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jún. 18, 2012 3:56 pm 
Bója kerülgető

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
Sziasztok!
Szakmai segítséget kérnék AXIAL HONCHO szervó ügyében. Sorozatosan mennek tönkre a szervóim,
már a 2.-nak égett le a motorja. Ez kb 2X2 órát bírt :evil: Alu axial tuning cuccok vannak a futóműben,
és úgy nyírja a szervókat mint a fene. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném! :mrgreen:

Üdv: Patent Laci.

_________________
Üdv: Patent Laci.
www.patentcentrum.hu
06 20 941 2687.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jún. 21, 2012 7:48 am 
 
Patent Laci írta:
Sziasztok!
Szakmai segítséget kérnék AXIAL HONCHO szervó ügyében. Sorozatosan mennek tönkre a szervóim,
már a 2.-nak égett le a motorja. Ez kb 2X2 órát bírt :evil: Alu axial tuning cuccok vannak a futóműben,
és úgy nyírja a szervókat mint a fene. Ha valaki tudna segíteni nagyon megköszönném! :mrgreen:

Üdv: Patent Laci.


Érdekes.....
Én Live annyit láttam a dologban és amit mondottam is tennap, a szervókar és a tolórúd elég rövidecske így jobb kormányzásnál kiakadhat és szerintem ki is akad néha a szervókar. Így megfeszülve, de már ellenkező kormányzásnál akar visszájára menni, ami szerintem lehet egy "ok" a leégésekre. Szemléltetés gyanánt ilyesmi a dolog :

Kép
Kép

Mindenféleképpen ezt a "hibát" orvosolni kell a rudazatok átvariálásával.
Én ezt igaz nem a legokosabb megoldással de úgy orvosoltam, hogy a kereszt tolórudat alulra teszem és a szervórudat felülre.

Kép

Igaz így a keresztrúd a difi előtt és lent van de legalább a kormánymechanika jól műxik.
Ez egy mechanikus megközelítés lássuk elektromos oldalról tud e valaki valamit ?

PL. Mondjuk ha mellékelnél fotókat a karokról és egyéb pontos elektromos összeírást, máris látványosabban és többen tudnak róla eszmét cserélni !!! :o :o

Help All
THX
L


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jún. 21, 2012 10:19 am 
Bója kerülgető

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
Nos! A kar levágásával hibáztam, veszek 1 másikat, és alulra rakom a hosszú összekötőt.
Elméletileg így már jó kell hogy legyen. Köszi az ötletet. Hány kilós szervót érdemes használni?

Üdv: Patent Laci.

_________________
Üdv: Patent Laci.
www.patentcentrum.hu
06 20 941 2687.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jún. 21, 2012 2:18 pm 
Sárvédő
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2012 12:31 pm
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Hali!
Én pl gyári axi szervót használok, szerintem tökéletes. picit csapágyas már, de nincs vele gondom terepen sem. Ha jól emléxem valahol 6 kiló körül forgat...

_________________
Axial SCX10 Jeep Cherokee XJ


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jún. 21, 2012 2:28 pm 
 
Patent Laci írta:
Hány kilós szervót érdemes használni?

Üdv: Patent Laci.


Nem tudom nekem ilyen és asszem, most meg egy még olcsóbb van benne :

http://www.sylkamodell.hu/XQ-S3013M-Analog-femfogaskerekes-szervo-13kg.html


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jún. 21, 2012 10:31 pm 
Csirke
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 01, 2012 5:39 pm
Hozzászólások: 23
szilagyil írta:
Hali!
Én pl gyári axi szervót használok, szerintem tökéletes. picit csapágyas már, de nincs vele gondom terepen sem. Ha jól emléxem valahol 6 kiló körül forgat...



gyári axial szervó csapágyas? :D:D:D gyári axial szervóba sosem volt csapágy ;) bronzperselyes. tegyél helyette csapágyat :)

_________________
Terepjáróval bárhol meg lehet állni ahova felmegy az elsőkerék!
RcTuning.eu


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 22, 2012 7:51 pm 
Bója kerülgető

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
Sziasztok!

Köszönök minden hozzászólást! Sajnos a gyári AXIAL szervóm beázott, és behányt, a következő 1 HITECH 13 kg szervó fogaskerekébek a belső furata ami rámegy a motorra, kiszopósodott, lóg mint a fene, és terhelésre megfeszül, és megáll a szervó. 2-3 SYLKÁs mint amit Latya Mester linkelt, mindkettőnek leégett a motorja, az 5. szintén ez a típus most várja végzetét :twisted: !!! Szóval Én vagyok a szervó killer :evil: :evil: :evil: ! Most finomítgatok rajta, aztán meglátjuk...

Üdv: Patent Laci.

_________________
Üdv: Patent Laci.
www.patentcentrum.hu
06 20 941 2687.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jún. 25, 2012 9:50 pm 
Bója kerülgető
Avatar

Csatlakozott: hétf. jan. 23, 2012 5:41 pm
Hozzászólások: 276
Tartózkodási hely: Üröm, Bp. III. ker. mellett
Sziasztok!

Én a szervókar és a tolókar hosszúságának beállításával kezdeném a dolgot.
Lehetőleg középállásnál legyen egyenesben a kerék, de ez a gyári axi rövid tolórúdnál a Latya által vázolt problémához vezethet, valamint még az alvázba is beleérhet adott oldalra történő teljes kitérésnél és teljes berugózásnál.
Ezért én hosszabb tolórudat használok:
Kép
A szervókar hosszával pedig lehet játszani: gyengébb szervóhoz rövidebb, erősebbhez hosszabb is használható az erőkar miatt.
Ugyanakkor ha alap távirányítóval használjuk az autót, és nincs mód a végkitérés állítására, akkor szintén a szervókar hosszával lehet variálni, hogy ne legyen a kormányzás végállásában terhelés alatt a szervó. Mert ez is vezethet a leégéséhez.
Ha van végállásállításra lehetőség, de nem oldalanként, akkor jön mindét oldalnak a pontos végállás beállítása, ami a tolórúd hosszának változtatásával és a középállás kompenzálásával oldható meg.
A "legegyszerűbb", ha oldalanként állítható a végállás a távirányítón, de ha rosszak a karok hosszai, akkor ez sem old meg mindent.

És akkor Ackermannról még nem is hallottunk.
Szóval ez a kormányrudazat dolog lényegesen bonyolultabb, mint amilyennek látszik...

Minden esetre ha fölöslegesen nincs a szervó terhelve, akkor már jelentősen leredukálhatjuk a tönkremenetel esélyeit.

_________________
Pajero Pickup with short SCX
Jeep Wrangler with short SCX

20/368-03-83


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: szer. jún. 27, 2012 12:07 pm 
Bója kerülgető

Csatlakozott: kedd máj. 22, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 237
Tartózkodási hely: Budapest, XVI. kerület
Köszönöm a segítséget, ezek nagyon hasznos és fontos információk számomra. Így már sokkal nagyobb körültekintéssel fogom összerakni az autót.

Üdv: Patent Laci.

_________________
Üdv: Patent Laci.
www.patentcentrum.hu
06 20 941 2687.


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 29  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 5 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség