Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jan. 14, 2013 11:06 pm 
Csirke
Avatar

Csatlakozott: kedd júl. 10, 2012 7:21 pm
Hozzászólások: 10
Tartózkodási hely: Budapest/Debrecen
Leowrc írta:
Hi
Ezek tök jók!! Tessék topicot nyitni az építésekben! ;)

Üdv: Leo


Köszönöm, holnap intézkedem.


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: kedd jan. 15, 2013 9:42 am 
Sárvédő
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2012 12:31 pm
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Üdv!

Valóban dicséretesen néz ki a TF2, grat hozzá.
No és persze az scx sem lesz rossz. A tengelytáv rövidítés nem biztos, h hátrányként fog jelentkezni ;)
... ja, a kuplungot átnézted? Azt ne feledd el ;)


Várjuk a részleteket a saját topikodban, mert tényleg megérdemelnek minimum 1-et.

_________________
Axial SCX10 Jeep Cherokee XJ


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: kedd jan. 15, 2013 12:38 pm 
Sziklamászó
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
Hozzászólások: 1099
Hűű, betoldott, szélesített F150 :D TÖBB INFÓT RÓLA!!! :D Jól néz ki!


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re:
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jan. 21, 2013 1:57 pm 
Csirke

Csatlakozott: pén. jan. 11, 2013 8:49 pm
Hozzászólások: 11
hello Mindenki!
újabb kérdésem lenne:
- egyrészt az axial honlapján megjelent a jeep rubicon kit verzióban
- és ebből kiindulva lenne az egyszerű kérdés hogy a gyári dobozok is belülről festett technikásak?
- illetve láttam néhány elvetemült példát ahol kintről fújták a kasznit... előny-hátrány?
- saját kezű festés tartóssága milyen? években kilehet fejezni?
további szép napot!


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jan. 21, 2013 4:53 pm 
Sárvédő
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2012 12:31 pm
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Az én Cherokee-m is kívülről van fújva, illetve kívülről is, de a belső fújás csak a géptetőn illetve a bal első sárvédőn jelenik meg.

Kapott már néhány karcot - egy nyarat végighasználtam -, meg párszor már nem csak a görgők találkoztak a talajjal, de egyenlőre elvárásokon felül tart a külső fújás - pedig arra számítottam, h majd milyen szép szkél karcok lesznek rajta... 8-)

http://www.rcpilot.hu/gall/auto/517/20120426222917/scx10.html

Az uccsó néhány kép már a téli pihenő alatt készült....

_________________
Axial SCX10 Jeep Cherokee XJ


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jan. 24, 2013 10:13 pm 
Csirke

Csatlakozott: pén. jan. 11, 2013 8:49 pm
Hozzászólások: 11
hi All!
a lenti vidión látható szép, lassú mászásért a lassú motor "csak" a felelős vagy ebben szerepe van a sebesség szabályzónak is? (nem találok általános leírásokat, ilyen alap kérdésekben :o(


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: csüt. jan. 24, 2013 10:43 pm 
Off-road Mester
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 4357
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi Csolee
A lassú mászásban nagyobb szerepe van a szabályzónak, mint a motornak. Egy 35 körös mocival, nomeg 3cellával is lehet ilyen szép lassan haladni, csak kell egy okos szabi hozzá.
Erre a célra tökéletes pl az axial ae-2 szabályzója.
Mindamellett ha érzékeim nem csalnak, ez egy lassított videó. ;)

Üdv: Leo

_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. jan. 25, 2013 7:39 am 
Csirke

Csatlakozott: pén. jan. 11, 2013 8:49 pm
Hozzászólások: 11
köszi a választ!
de miből lehet tudni hogy egy szabályzó valójában mit is tud?
paraméterei erre nem biztos hogy választ adnak az embernek...
(vagy az ember megnézni az árát és már ki is derült a képessége? :o)
további szép napot!


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. jan. 25, 2013 8:18 am 
Off-road Mester
Avatar

Csatlakozott: csüt. jan. 12, 2012 5:05 pm
Hozzászólások: 4357
Tartózkodási hely: Gödöllő
Hi
Ez nem mindig pénz kérdése.
Én használok 15 és 130 dolláros szabályzót is. Igen sokkal finomabb a drágább, de az olcsóval is nyertem versenyt. ;)

Üdv: Leo

_________________
RC4WD TF2 Marlin Crawler, RC4WD TF2 Toyota 4Runner
RC4WD TF2 SWB Jeep Wrangler, RC4WD TF2 LWB Toyota SR5
Vanquish VS4-10 Jeep JK, SCX10 Jeep Wrangler, TT Subaru,
- RC4WD TEAM DRIVER - CRAZY-CRAWLER TEAM DRIVER - TOPMODELLISMO TEAM DRIVER -
Kép


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: Triál eszmecserék
 Hozzászólás Elküldve: pén. jan. 25, 2013 9:43 am 
Sárvédő
Avatar

Csatlakozott: kedd jún. 12, 2012 12:31 pm
Hozzászólások: 95
Tartózkodási hely: Hajdúszoboszló
Egyet értek Leoval, mind a motor, mind a szabi, de még az áttételezés is fontos szerepet játszik a lassú mászásban.
Mindamellett jelen videónál a szerkesztő progi is hatalmas szerepet kapott ;)

_________________
Axial SCX10 Jeep Cherokee XJ


Vissza a tetejére 
   
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 289 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 29  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » Eszmecserék, csevej


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség