Regisztráció    Belépés    Fórum    Keresés    GyIK

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.9




Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 12:35 pm 
Sziklamászó
Avatar

Csatlakozott: pén. jan. 27, 2012 7:14 pm
Hozzászólások: 1099
Szeretem az ilyen 'trükkös' dobozokat :mrgreen:


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 1:16 pm 
Pályabejáró
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Zsámbék
hali

Kép

kérdés: a hátsó híd sárvédőinek a merevítése nem ér hozzá a platóhoz amikor lép? mondjuk a képen látható szituációban?

Attila

_________________
Kép

U4RC:
Wraith
RR10

1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB

Onroad:
TT01E


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 1:20 pm 
 
Kép

nem,... mint a képen látható szituációban. ;) ;)
van ott még hely...


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 1:23 pm 
Pályabejáró
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Zsámbék
értem, jogos :)

és ennyi a max amit lép? úgyértem a képen látható szituációnál nem lesz szituáció? :D :P (szituácioception)

Attila

_________________
Kép

U4RC:
Wraith
RR10

1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB

Onroad:
TT01E


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 1:28 pm 
 
Sztem hót feleslegesen tekeredik ennyit. Mert nem hiszem, hogy lesz olyan szituáció versenyen ahol ezt meglátjuk, de meglátjuk !


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 1:43 pm 
Pályabejáró
Avatar

Csatlakozott: csüt. feb. 16, 2012 8:48 pm
Hozzászólások: 735
Tartózkodási hely: Zsámbék
háááát :roll: a múltkor is volt olyan hely, ahol jól jött, hogy nagyot lép az autó, de majd meglátjuk. mindenesetre ötös ez az autó :)

_________________
Kép

U4RC:
Wraith
RR10

1.9:
Jeep "CRAWL1" Wrangler YJ
RR88
Jeep OB

Onroad:
TT01E


Vissza a tetejére 
   
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 7:12 pm 
 
Haii
Első & hátsó lökős, meg tán némi rakomány csere....
Jöhet az elektronika még ma...


Üdv


Kép Kép Kép


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: pén. jún. 08, 2012 8:43 pm 
 
Kép

Kép Kép

Látok ezen olyan hajszáljukacska vagy mi féléket...
jó ez igy e ??

Kép

Ez ilyene ha meglufizod ? Másnak is ?
Duplán csináltam elébb lejjebb egy lufi + gyorsköti azután mégegy és feljebb gyorsköti

Nem ázik be a vezetékek közt ??
Pleaseeeeeeee

Kép

Remélem nem rontottam el semmit és holnap csak a világítás ledet kell bebütykölnöm..


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: hétf. jún. 11, 2012 8:54 am 
 
Témazárás gyanánt
elektromos hardverek :
-Motor továbbra is a már jól bevált Ansmann 50T
-Nosram evil power brushless szabályzó
-Ansmann táv-vevő
-Sylkás tizenkilós szervó
-Turnigy puha-tokos lipo 2,2 aksi
-Világításnak 4×5mm fehér led párban sorosan kötve, meghajtva egy 1 puha lipóról

Zárszavak az első és megmérettető menetről:
Azt hiszem remek autót sikeredett faragnom, úgy a maga nemében
kifejezetten verseny célú felhasználásra. Mivel a súlyadatokra is igyekeztem figyelni,
így a Grandhoz képest (amelyet ugyanez a hajtás/motor kombó hajtott) helye közel
1,5× akkora tempót diktál az autó mindenféle spur-pinion csere nélkül.
A rövid tengelytávnak köszönhetően (~281mm) azt hiszem kiváló a fordulékonysága
és a furfangos hátsó traktus (sárvédő kialakítás) eredményeképpen amolyan
"Kralleres" féleképpen hajlamos a mászásra.
Ansmann gyári ragasztott gumi/felni tekintetében nagy elégedettséget kell elmondjak,
ellentétben sok véleménnyel remekül szerepeltek a gummák.
Jól állták a vizes és a sarasabb részeket egyaránt és a verseny utáni
kis mohás sziklamászogatásnál sem bizonyultak amolyan "ócsó" vackoknak.
Én azt kell mondjam így egy nap tesztelgetés után : veszek egy 108mm-estis,
mert úgy érzem remek darabok és ár-érték arányban messze a legjobbak.
Az itthoni kínálatot tekintve meg párja sincs főképpen ennyiért...
Igaz a felni végett elég retrós autóra tehetőek a darabok, de egy onroad-felnivel kombózva
még mindég költséghatékony de designosabb varia rakható vele össze
azt hiszem egy tízes alatt ami igencsak baráti árnak mondható.
(ezt nehéz megalkotni más szettekkel ahol a gumi maga már 6-10 Ft)

Kép

Mivel ezek az ansmann felnik elég 0-offset környékűek
így a nyomtáv szélességem is csekélynek mondható.
(pontosan mérve a gumi külsők 218mm ! szélességgel bírnak.)
borulás tekintetében nem tudok csak nagy szélsőségek árán rosszat mondani,
mert a súlycsökkentés eredményeképpen nem látom szükségszerűségét
a kerekek továbbsúlyozásának, remek összességében nem túlzottan borulós lett a kicsike.

Mindamellett el kell mondjam a tegnapi 7. helyezésemhez hozzáfűzve azt,
hogy ez egy igen jól sikerült "scale-verseny" autó lett aminek okán nem az autó,
hanem a sofőr hibáiból (nem is kevés) erednek a bajok
azaz én voltam a szar a kocsi hibátlan !

Kép

Kaszni :
Kissé féltem a több helyen egy rétegű 1mm styrol gyengeségeitől,
de azt kell mondjam remekül helyt állt a konstrukció eltekintve attól,
hogy még a verseny előtti hajnalban odacsaptam a busz padlóhoz
minek eredményeképpen a jobb első sárvédő illesztésnél megrepedt a ragasztás.
Ez könnyen orvosolható és független baleset a versenytől, amin maga a kaszni is
remekül a helyén volt minden tekintetben.

Festés :
Mint tudjuk manapság elég sikertelenül festegetek a minőséget tekintve,
de élő példa a mostani gyors festés összeállítás :
nem jön le a szín ! (lényeges) elég vastag a réteg és még tán nem is olyan rossz...
Kis akril gittelés még ráfér, némi vizes csiszolással finom munka gyanánt
és esetlegesen egy lakkozás amit majd jól össze lehet karcolni,
ellenben a jelenlegi masszív festéssel.
A most felhasznált anyagok amik úgy fest rajta is tapadnak - maradnak a styrolon rendesen :
műanyag alapozónak : Mobihel Primer za Plastiko
Ez egy ezüst színű hígítás mentes tapadás elősegítő réteg kifejezetten műanyagra.
Majd normál autóbázis festék (itt ez is mobihel volt) több rétegben felhordva.

Kép

Szívemnek kedves és egy gyorsan megépített darabja lett ez a kis '63 Jeep.
Kis javítással, a világítás rendbetételével és egy aksi ki-be kapcsoló beiktatásával
azt hiszem végéhez ért a projekt így sok dolog nem maradt hátra :
lehet ütni-vágni , gyakorolni és ismételten próbálkozni a versenyeken.

Üdv
L Atya


Vissza a tetejére 
  
 
 Hozzászólás témája: Re: 1963 Willy's JeeP truck
 Hozzászólás Elküldve: kedd jún. 12, 2012 1:13 pm 
 
Kép


Vissza a tetejére 
  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
 
Új téma nyitása A témát lezárták, nem szerkesztheted a hozzászólásaid, és nem küldhetsz új hozzászólást.  [ 51 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6  Következő

Fórum kezdőlap » Trial építések » 1.9


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég

 
 

 
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség